Helloquote:
hoi hoi, je valt binnen bij goeie muziekquote:
Hij kwam en zag dat 't kut was. Toch?quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
Veni Vidi Vagina
Hij kwam, hij zag en het was kut.
Ja Samzzquote:
Momenteel wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
Gitaren domineren ONZ Radio steeds meer
quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze quot koelkast die het neerzet
Scheel? Je ziet toch dat ik een andere volgorde van woorden aanhoudt?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, je kan niet radiomaken en het topic bijhouden tegelijk
En jij kan niet lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, je kan niet radiomaken en het topic bijhouden tegelijk
Niet doen, Japan heeft al genoeg tsunamis gehad of niet dan ?!quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat springen
______quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet doen, Japan heeft al genoeg tsunamis gehad of niet dan ?!
Het was dan ook niet de intentie om een andere betekenis neer te zetten.quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie idd dat het er iets anders staat
Maar het komt op hetzelfde neer
Maar schaaaaaattquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de intentie om een andere betekenis neer te zetten.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheel? Je ziet toch dat ik een andere volgorde van woorden aanhoudt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Onbeschofte vlerk!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je moet mijn tsunami's eens zienquote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onbeschofte vlerk!!
Doe eens lief
Dat was ik ook. Zo moeilijk is lezen toch nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kwam zo geïrriteerd over
Picsquote:
quote:
Ja maar ja maarquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Zo moeilijk is lezen toch niet
Scuba Steve, wat een naamquote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jou moet je beffen met een duikbril op bedoel je ?
Zoals Scuba Steve of zo
CatherineKnetter heeft binnenkort een talkshow. Kun je er mooi over komen praten.quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Zo moeilijk is lezen toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Steve Irwing? Hopen dat je daar beneden geen pijlstaartroggen tegen gaat komen dan!quote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals Scuba Steve of zo
quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
CatherineKnetter heeft binnenkort een talkshow. Kun je er mooi over komen praten.
zucht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nopequote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals Scuba Steve of zo
quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
CatherineKnetter heeft binnenkort een talkshow. Kun je er mooi over komen praten.
Die heb ik niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Godverdommequote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Maar serieus Samzz.... is het echt zo erg dat je na een orgasme direct aan een infuus moet om dehydratie te voorkomen?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Maar serieus Samzz.... is het echt zo erg dat je na een orgasme direct aan een infuus moet om dehydratie te voorkomen?
Mijn Dr. Pepper. Wat doe jequote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hehe je moet er dan direct een hogedrukspuit met 260 bar in rammenquote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Het MST draait overurenquote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
quote:
Groetjes, Ezio.
ohaiquote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is de kinderlokker nog aanwezig in het topic ?
Denk het niet. Die is op avontuur.quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee mongool, jij bent zelf ook pas 12 mongool!
17, maar maakt niet uit.quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee mongool, jij bent zelf ook pas 12 mongool!
quote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Wanneer gaan wij daten
31 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderlokker?quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een vals wicht ben jij ook hequote:
Ik snap hem nu pasquote:Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een vals wicht ben jij ook he
Je bent wel prima te verstaan eigenlijk, sowieso geen raar dialectquote:Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef ToT het volgende:
Waarom gebruik ik die microfoon ook?
Ik kom sowieso altijd al vrij lastig uit mijn woorden.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent wel prima te verstaan eigenlijk, sowieso geen raar dialect.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een vals wicht ben jij ook he
in tegenstelling tot jouquote:Op maandag 11 april 2011 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent wel prima te verstaan eigenlijk, sowieso geen raar dialect.
spamfilterquote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Je zou toch een mail krijgen als de gegevens waren veranderd of is dat nog niet gebeurd?
Moet jij zeggenquote:
In je junk-mailquote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Je zou toch een mail krijgen als de gegevens waren veranderd of is dat nog niet gebeurd?
Als je je er voor hebt aangemeld wel ja.quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
ik kreeg juist afgelopen weekend elke keer te horen dat ik amper accent hadquote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Knetterkreunjoris.
Okee die moet ik dan even checken.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef Neroje het volgende:
"Diverse meuk" Zal mij benieuwen, ONZ-radio staat hier nu aan
Nohate maar Huppelmuts en Dragems hebben nauwelijks accent op de radio. Jouw jingles zijn soms echt kut te verstaan voor een niet-Fries.quote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kreeg juist afgelopen weekend elke keer te horen dat ik amper accent had
degene die ik expres met accent inspreek bedoel je?quote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nohate maar Huppelmuts en Dragems hebben nauwelijks accent op de radio. Jouw jingles zijn soms echt kut te verstaan voor een niet-Fries.
Maar wij ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
degene die ik expres met accent inspreek bedoel je?
een fries verstaat mijn dialect niet hoor schat
daarom praat ik ook niet in dialectquote:
Jaaaa van die koeien en zulksquote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
degene die ik expres met accent inspreek bedoel je?
een fries verstaat mijn dialect niet hoor schat
had gekund.. is niet zoquote:Op maandag 11 april 2011 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaa van die koeien en zulks
Nja verder ook geen referentiemateriaal. Kan toch zijn dat je gewoon altijd zo praat?
Tukker toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tukker toch?![]()
Twentse frisdrank met 15 letters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tukker
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
precies, ik miste het alarm alquote:
quote:
nee?quote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je trouwens wat die naam betekent, behalve dierenwinkeljongens?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tukker toch?![]()
Twentse frisdrank met 15 letters:De originaliteitsprijs! We have a winnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homojongens of zoiets. Geen idee waar dat op gebaseerd is. Sowieso hebben ze wel 1 gay nummer gemaakt.quote:
ze maken muziek zo gay als de pestquote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Homojongens of zoiets. Geen idee waar dat op gebaseerd is. Sowieso hebben ze wel 1 gay nummer gemaakt.
Dit meen je nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Homojongens of zoiets. Geen idee waar dat op gebaseerd is. Sowieso hebben ze wel 1 gay nummer gemaakt.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag een turk in Emmens dialect praten.
zeker, altijdquote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef ToT het volgende:
Ff een lekker fout nummertje tussendoor moet kunnen, toch?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Ja ik ben Sharr. Live vanuit Oud-Beijerland ga ik even intunen en hoorde ik nog net Pet Shop Boys
klopt, heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 11 april 2011 17:47 schreef ToT het volgende:
"Nanana" schijnt trouwens het meest gezongen "woord" van allemaal te zijn, als je de teksten van alle nummers bekijkt.
http://onzinradio.nl/sc voor tieten, wel snel zijnquote:Op maandag 11 april 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Waarom gaat 't niet meer over tieten?
Oh ja, offtopic
Met pics?quote:Op maandag 11 april 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://onzinradio.nl/sc voor tieten, wel snel zijn
Why?quote:Op maandag 11 april 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tieten kan je niet laten zien in een chat programma, niet die tenminste, aangezien er geen beeld bij zitquote:Op maandag 11 april 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kunt wel linkjes sturen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
tieten kan je niet laten zien in een chat programma, niet die tenminste, aangezien er geen beeld bij zit
Geen nieuwe mensen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, het opgegeilde deel van onzin radio zijn we ook weer kwijt. Ik durf te wedden dat minstens de helft nu in de irc zit te wachten op tieten
Linkjes kun je wel plaatsen!quote:Op maandag 11 april 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
tieten kan je niet laten zien in een chat programma, niet die tenminste, aangezien er geen beeld bij zit
Alleen snuf.quote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet eens mensen die even voorbij komen zweven?
snuf is leukquote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen snuf.
Ik heb de sc splitscreen altijd open
Heeft ie van zn moederquote:
Hmmmm, dan heb ik ook geen reden om te gaan.quote:
Ik ga zo ook naar de chatquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, dan heb ik ook geen reden om te gaan.
quote:
Post je tieten gewoon daar danquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, dan heb ik ook geen reden om te gaan.
Je kan het niet altijd eens zijn met je ouders, generatiekloof jwtquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch raar dat zn moeder mij vervelend ventje vindt en dat hijzelf mij een baas vindt.
Echt een dwangbuisgeval!quote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
Die is gestoord, hij denkt dat ie een trein is!
Niet ruig maar episch!quote:
Hoinquote:
Nein mannquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
Heloef, is het erg als ik 1 minuutje uitloop?
PAK DE HOOIVORKEN EN FAKKELS WE GAAN NAAR HET HUIS VAN DEZE VLEGELquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
Heloef, is het erg als ik 1 minuutje uitloop?
De vriendelijkheidquote:
Een ballon is niet gevuld met halonquote:
Dan ga ik naar mijn mama en die stopt haar vuist in je kutquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
Snuf als ik je tegenkomt trap ik je de tering in
waar is de tering?quote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
Klein klein jongetjequote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Snuf. het volgende:
Heloef wil jij U-niq met Geschiedenis draaien? Alvast bedankt gr gr van mij en me hont
Ik hou er niet zo van als tering wordt gebruikt als krachtterm.quote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
Kan me niets schelenquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van als tering wordt gebruikt als krachtterm.
Maar het scheldt zo lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke krachttermen mogen dan wel gebruikt worden?quote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ga ik naar mijn mama en die stopt haar vuist in je kut
Wat een gewelddadigheidquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
KAK, SHITquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke krachttermen mogen dan wel gebruikt worden?Noem ze eens op?
Ja maar niet met jouquote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een gewelddadigheidWil je erover praten?
Kanker mag ook al niet meer.quote:
I believe it was sarcasmquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke krachttermen mogen dan wel gebruikt worden?Noem ze eens op?
Kanker is een goede krachtterm, alleen jammer dat het een nare ziekte is.quote:
Iets met dansen en duitsquote:
PIZZA, SHOARMA, BROODJE BAKPAO, PATAT, FRIETquote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil niet dat iemand hier met eten scheld want ik heb honger
Ligt eraan wie het krijgtquote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kanker is een goede krachtterm, alleen jammer dat het een nare ziekte is.
Ik heb al een knuffelquote:
Truequote:
Het is Filipijnenquote:Op maandag 11 april 2011 18:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik vind shit een goede krachtterm. En fuck. Maar ja in het zinsverband van Patje kan dat niet echt
Zeg dan: 'Ik schop je helemaal naar de Filistijnen.'
Te oldschool.quote:Op maandag 11 april 2011 18:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik vind shit een goede krachtterm. En fuck. Maar ja in het zinsverband van Patje kan dat niet echt
Of klotenquote:Op maandag 11 april 2011 18:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik zei: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen ik bedoel ik heb deze show voor het eerst gescript.quote:
Dan zou ik zeggen: 'Ik schop je in je kloten'quote:
Sluipschutters gaat die draaien.quote:
heb je ook een stem?quote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen ik bedoel ik heb deze show voor het eerst gescript.
Naar de kloten is wat leuker.quote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: 'Ik schop je in je kloten'![]()
![]()
Ik blijf wel een Hoofddorpse Bijlmer neger daar is geen geld voor.quote:
geld = geldquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf wel een Hoofddorpse Bijlmer neger daar is geen geld voor.
Och, met naar de kloten helpen is ook weinig mis. Figuurlijk dan.quote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: 'Ik schop je in je kloten'![]()
![]()
Dat laatste stukje is niet ok. Maar verder wel ja.quote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
IK SCHOP JE HELEMAAL DE GROND IN, VIEZE TERINGLIJSTER
mag dat wel goudenvis?
GODMILJAAR, VUILE NAZIBLOEMquote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat laatste stukje is niet ok. Maar verder wel ja.
Jullie gaan niet promoverenquote:
If he seems to good to be true, he probably isquote:
Onwaarheidquote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eerder degraderen uit de eerste divisie
Wishfull thinking me likequote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eerder degraderen uit de eerste divisie
Stel Aad de Mos aan danquote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef Snuf. het volgende:
Sparta heeft spelers verkocht
Nu hebben ze geld
Nu kunnen we nog een paar jaar voetballen zonder failliet te gaan
Sparta heeft een speler van een paar miljoen in het team
Je mist een een woord.quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN TOPPERTJE, EN EEN BREEZER ANANAS
EN DOE DAAR OOK MAAR EEN DUBBELE WISKY BIJ
WANT VANAVOND GAAN ALLE REMMEN
EN WE DANSEN EN SPRINGEN EN ZIJN ZO BLIJ
quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN TOPPERTJE, EN EEN BREEZER ANANAS
EN DOE DAAR OOK MAAR EEN DUBBELE WISKY BIJ
WANT VANAVOND GAAN ALLE REMMEN
EN WE DANSEN EN SPRINGEN EN ZIJN ZO BLIJ
Goed gesprokenquote:
Provinciale hoofdsteden in rood.quote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is waar deze kaart zegt het
[ afbeelding ]
Die is oud maar wel actueelquote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de juf niet blij mee dat je die kaart zo verkloot hebt, billekoek voor jouquote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik niet gedaan dit is de nieuwe kaart zoals de regering het ziet sinds gisteren 15:07quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar is de juf niet blij mee dat je die kaart zo verkloot hebt, billekoek voor jou
In a'dam luisteren we niet naar de regeringquote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan dit is de nieuwe kaart zoals de regering het ziet sinds gisteren 15:07
Dat weten we stinkt stadquote:Op maandag 11 april 2011 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
In a'dam luisteren we niet naar de regering
Kleine glitch in de opvoeding, duidelijkquote:
Ik mis Amsterdam.quote:Op maandag 11 april 2011 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
In a'dam luisteren we niet naar de regering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |