en mo erbij, en niet meer in beeld die kamerquote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat gebeurt mogen ze 'm in die kamer opsluiten en er niet meer uithalen.
karim en laura zullen voor gerard gaan en flip voor joquote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
nou dan weten we wel voor wie Monique gaat. Zal nog wat worden hij het bepalen daarvan.
niet het geflikflooi hoor maar dat eromheen draaien en dollen vond ik altijd wel komischquote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze hebben al genoeg beeld materiaal denk ik
ja maar soms werkt dat niet... zitten er op 4 streams mensen waar ik me aan ergerquote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
Ik irriteer/erger me aan niemand daar, want zodra dat gebeurt klik ik de streams weg![]()
Ik wordt er misselijk vanquote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
niet het geflikflooi hoor maar dat eromheen draaien en dollen vond ik altijd wel komisch
Ik kijk toch om me te ergeren? Hoe moet ik anders beslissen wie er leuk zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
Ik irriteer/erger me aan niemand daar, want zodra dat gebeurt klik ik de streams weg![]()
Kan... die hoeft er van mij ook niet per se bij.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en mo erbij, en niet meer in beeld die kamer
Karim heeft gewonnen, die stond er net iets eerder op.quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef mieppie77 het volgende:
Jemig, lees net de tekst op de site "de beelden in slow-motion" Wie zal er gewonnen hebben en dan de foto die ze erbij doen...........pfffffffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stort ze helemaal in denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan... die hoeft er van mij ook niet per se bij.
Ben wel benieuwd hoe die gaat reageren als ze doorheeft dat-ie ECHT weg is of bij Johanna
dat is niet zo heel moeilijk te raden lijkt me:quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan... die hoeft er van mij ook niet per se bij.
Ben wel benieuwd hoe die gaat reageren als ze doorheeft dat-ie ECHT weg is of bij Johanna
quote:Op maandag 11 april 2011 14:58 schreef markvanrinsum het volgende:
geen mo doe sharon dan maar naar de finale
nee is een foto van de afstap. Je ziet dat Geer zijn voet al op de grond heeft staan en Karim nog niet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karim heeft gewonnen, die stond er net iets eerder op.
Ja tuurlijk, of Karim of Gerard. Maar Mo moet even gepest wordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:58 schreef markvanrinsum het volgende:
geen mo doe sharon dan maar naar de finale
Neuh, ze snappen gewoon dat je niet de hele dag moet gaan liggen kleffen als je op tv bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |