Karim stond er eerder opquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef rita1959 het volgende:
Hoezo kan geer verloren hebben als je er samen af stapt, dat volg ik niet helemaal
Dat dus! totaal bezopen en Geer zegt ook, 1 ding weet ik zeker, dit doe ik nooit meer.quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef beequeen het volgende:
Het ging dus maar om 5 punten. En daar sta je dan 16 uur voor.
Ow?quote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef suksan het volgende:
[..]
zou ik ook doen, maar ik zou mijn hak op haar zetten
quote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik ben niet jaloers op mooie lieve intelligente Mo. Ze is grappig spitsvondig en vooral zichzelf.
Kan ik me heel goed voorstellen de stem is partijdig zoals gewoonlijk . Met het kotsen had het ook gelijk spel moeten zijn .quote:
+1quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen de stem is partijdig zoals gewoonlijk . Met het kotsen had het ook gelijk spel moeten zijn .
dan heeft ze daar fakking veel rust voor nodig...quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura bereidt zich in rust voor om het spel hard te kunnen spelen
ik ben net pas ingeschakeld, vandaar, maar team gerard heeft dus verloren??quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen de stem is partijdig zoals gewoonlijk . Met het kotsen had het ook gelijk spel moeten zijn .
Daar lijkt het idd opquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben net pas ingeschakeld, vandaar, maar team gerard heeft dus verloren??
wtf ???
tja idd met 5 punten verloren, hoe en wat weet ik niet en kan ik dus ook niet begrijpenquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben net pas ingeschakeld, vandaar, maar team gerard heeft dus verloren??
wtf ???
Kan me geen betere plek bedenken dan laura in bedquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan heeft ze daar fakking veel rust voor nodig...
dus..........laura op de stoel ?quote:
na een nacht niet slapen zou ik ook overdag gaan slapenquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan heeft ze daar fakking veel rust voor nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |