quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet
stug volhouden papa en mama zijn aan het opruimenquote:
Ja, hoe ga je dat dan uitleggen he!quote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt
Ja, de moeder van een teamgenootje van mij had een 'dwars door de pil' oepsje!quote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd![]()
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestalIk weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging
En wat sneu voor Seleentje zeg![]()
![]()
Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt
Deze <3quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...
Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen. Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Mijn ervaring is dat het heel snel verkleurd, maar das al 600 series geleden en och, kost geen drol.quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
Ik heb deze beetje hysterisch, maar daar hou ik wel vanquote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...
Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen. Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
das ook weer zo iets ja, beetje harder en je airbag klapt uit. Gelukkig kon jij op tijd remmen !quote:Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |