abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95341575
Sloot ik hem dus mooi he.
Hier dan maar weer verder
pi_95341949
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 april 2011 @ 14:25:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95342102
Die oren in het vorige topic :o Saskia heeft ook een zo'n oor :Y
Wij noemen het zelf altijd al d'r elfenoor :Y
Toen ze net geboren was, had ze het aan twee kanten en veel duidelijker.. het is in de loop der jaren wel wat ronder geworden, maar wel nog steeds een elfenoortje :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 april 2011 @ 14:45:36 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95342826
elfenoortjes ja, hier ook O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 11 april 2011 @ 14:59:22 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95343269
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
zal ik dan hier maar even melding maken van onze opruimactie in de tuin gisteravond? en het hele zielige kindersnoetje wat halverwege opeens achter het raam verscheen en het gejammer dat ze nog niet uitgespeeld was en dat het niet eerlijk was dat papa en mama nog wel in de zandbak mochten en zij niet ;(
:D Leg dat dan maar eens uit!
pi_95345091
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Leg dat dan maar eens uit!
stug volhouden papa en mama zijn aan het opruimen :P
ben er wel maar ff naartoe gegaan, terwijl ik haar kalmeerde wist sangdrax alles af te krijgen en was het minidrama weg. tis de laatste weken om te beginnen steeds weer een gezellig feestje daarboven zo tussen 7 en 9. klotezomertijd is nog niet doorgedrongen :X
pi_95345335
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd :o
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestal :) Ik weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging :)

En wat sneu voor Seleentje zeg :o _O-

Ik las het laatst weer ergens, moet er toch wel steeds om gniffelen.
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 april 2011 @ 16:08:11 #8
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95345864
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Ouders met puber kinderen die dan toch nog een baby krijgen en dat de kinderen dan boos worden want ze hadden onveilig gevreeën en zie je nou wel wat er nou van komt _O-
Ja, hoe ga je dat dan uitleggen he!

Dan is het zandbakverhaal toch makkelijker!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 11 april 2011 @ 16:11:05 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95345964
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen last gehad van de zomertijd :o
Maar nu zijn wij ook niet zo superstreng met hoelaat hij naar bed gaat. 'ergens tussen 19 en 20' meestal :) Ik weet alleen nog wel dat het die dag mooi weer was en hij er pas om 20:30 in ging :)

En wat sneu voor Seleentje zeg :o _O-

Ja, de moeder van een teamgenootje van mij had een 'dwars door de pil' oepsje! :o :')
Ze zei zelf ook 'ik geloofde het nooit zo, maar nu dus wel'. :')
Vaag hoor, eerst 2 dochters van 17 en 15 (nu) en toen dus een nakomertje (gepland) die is nu iets van 5 ofzo, en dus dat ongelukje, die is nu 3. :o
Op zich wel leuk voor ze, hebben ze allemaal iets aan elkaar.

Oh, en allemaal meiden. :') Heerlijk kippenhok dus! :D
pi_95346169
Ow my, ik moet er toch niet aan denken dat ik nou weer een kind zou krijgen :o , met een jaartje ofzo gaat dochterlief waarschijnlijk het huis uit..... rust! *O*
(Nee hoor, zal dr best missen dan :{ )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 11 april 2011 @ 16:22:19 #11
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95346439
Ik moet er toch echt niet meer aan denken dat ik per ongeluk zwanger zou worden. Nu niet maar over 10 jaar ook niet :o
pi_95346694
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.
Maar 10 jaar ertussen, lijkt me toch nog best veel...

Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen ;). Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Fake it till you make it...
  maandag 11 april 2011 @ 16:31:08 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95346826
Ik heb het idee van een nakomertje altijd wel heel leuk gevonden eigenlijk.
Maar daar is nu geen tijd meer voor vind ik zelf eigenlijk want ik ben 'al' 35, dus nog eens 5 jaar wachten (dan zou Sasha 8 zijn) vind ik eigenlijk al te lang vwb mijn eigen leeftijd zeg maar.

Ik ben oa om die reden heel zoetjes aan een beetje afscheid aan het nemen van het idee van een derde.
Mede ook, helaas wel, om logistieke redenen. Ik ben te regelmatig weg voor mijn werk en oppas vragen voor 3 kinderen is toch wel weer even andere koek dan voor 2 zeg maar...

Nijna, zou je niet gewoon zo'n plastic kindertafeletje van Ikea kunnen pakken daarvoor?
Dat is mss ook nog wel te vinden op Marktplaats. En die plastic dingen kunnen toch prima buiten?
pi_95346857
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:
Ik hoef ook niet nog een keer hoor... Nu zeker niet, maar ik denk over een paar jaar ook niet.

Hmmz, ik wil een kindertafeltje in de tuin, maar dan iets wat buiten kan blijven staan, want dat waar ze nu aan zitten is echt voor binnen ;). Iemand nog een suggestie? Wat een weertje he!
Deze <3

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95347017
Zo'n bankje vind ik een beetje eng (kunnen ze niet zo makkelijk af als van een stoeltje naar mijn idee). Ik heb al even op de ikea site zitten kijken, die Mammut serie bedoel je BE? Dat ziet er wel leuk uit, Ikea is wel een uur rijden vanaf hier dat is wat minder.
Maar volgens mij stond er nog wel meer op mn ikea verlanglijst dus een goed excuus om eens te gaan binnenkort... *)
Fake it till you make it...
  maandag 11 april 2011 @ 16:59:25 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95348106
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:05:51 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_95348351
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Mammut is dat idd geloof ik.
Lijkt me ideaal voor buiten, makkelijk afneembaar, lekker stevig etc.
Mijn ervaring is dat het heel snel verkleurd, maar das al 600 series geleden en och, kost geen drol.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 11 april 2011 @ 17:09:15 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95348508
Ik geloof je meteen, daar had ik niet bij stil gestaan geloof ik.
Maar ik weet ook niet of dat voor mij persoonlijk op zou wegen tegen bijv. het minder makkelijk schoon kunnen maken van hout oid.

Ik vind zo'n picknick tafeltje trouwens wel echt heel erg schattig! :Y O+ Het is dat er al een mega-glijbaan in de tuin staat...
pi_95348963
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Nijna het volgende:

Ik heb deze beetje hysterisch, maar daar hou ik wel van :P

Ik zoek even een aktie foto!
pi_95349428
Bah, wij horen net dat een klasgenootje van Oudste is aangereden op weg naar huis. Naar het schijnt heeft een auto met volle vaart (23 meter remspoor :X ) haar aangereden op een kruising.
Volgens het verhaal zat er in de voorruit en in het hoofd van het klasgenootje een gat.
Morgen toch maar ff vragen op school.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:33:35 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_95349449
Er is dan iig geremd, das ook al een fijn idee, anders was ze nu appelmoes geweest waarschijnlijk.
  maandag 11 april 2011 @ 17:37:00 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95349567
Als hij een remspoor maakte van 23 meter was het geen volle vaart meer toch? Maar niettemin wel heel erg!
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 17:38:19 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_95349619
Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur :')
pi_95349705
Gelukkig geremd ja, anders was er weinig van het kind overgebleven vrees ik.

quote:
Ja noh, ik had er laatst ook 1 bijná op mn motorkap liggen, schoot zo een kruispunt over waar je niet eens met de fiets mag komen. Toen lag ik met mn waffel op het stuur
das ook weer zo iets ja, beetje harder en je airbag klapt uit. Gelukkig kon jij op tijd remmen !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95350374
even commentaar van de ervaringsdeskundige: het is volkomen yukkie als je als 15 jarige te horen krijgt dat je moeder zwanger is. gadverdamme! dat *doen* ouders niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')