Da's een mooie variant op water naar de zee dragen.quote:
Op de 4e regel van je wuote staat nog een leuke "permantje"quote:Op woensdag 27 april 2011 20:19 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
freudiaanse verschrijving..................... permantje?
![]()
De woorden waarin één letter fout is, heb ik maar overgeslagen. Kost zoveel tijd!quote:Op donderdag 28 april 2011 08:44 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Op de 4e regel van je wuote staat nog een leuke "permantje"
Wut?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:44 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Op de 4e regel van je wuote staat nog een leuke "permantje"
Wut?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef Moeskopje het volgende:
steeds meer mensen gaat "u" tegen je zeggen.
Kan je zien hoe snel je afgerekend wordt op een typoquote:Op donderdag 28 april 2011 08:51 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
De woorden waarin één letter fout is, heb ik maar overgeslagen. Kost zoveel tijd!
Wat is een wuote? Een quote van 1 woord?
In dit topic mag dat. Vind ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Kan je zien hoe snel je afgerekend wordt op een typo
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Tinkepink het volgende:
Je leeftijd, opleiding, het land waar je woont en het feit dat je een eigen bedrijf hebt zijn geen (dus geen) indicaties die iets zeggen over je sociale klasse. Schrothandelaren hebben ook een eigen bedrijf.
Ik denk toch echt dat ze een kampeerboerderij bedoelt hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kinderboerderijen bedoelt.
De kinderboerderij is een extra voorziening op de kampeerboerderij.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ze een kampeerboerderij bedoelt hoor.
Het lijkt mij wel een taalfout.quote:
Welke taalregel wordt er overtreden, dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een taalfout.
Chapeau!
Dubbele ontkenning.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke taalregel wordt er overtreden, dan?
Feiten kunnen worden gecontroleerd op juistheid, in tegenstelling tot geloven.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke taalregel wordt er overtreden, dan?
Maar dat heeft weinig met spelling en grammatica te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
Feiten kunnen worden gecontroleerd op juistheid, in tegenstelling tot geloven.
'Taal' is een breed begrip. Wie zegt dat het over spelling of grammatica moet gaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat heeft weinig met spelling en grammatica te maken.
Ehm, daar gaat het al 52 delen over?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
'Taal' is een breed begrip. Wie zegt dat het over spelling of grammatica moet gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |