Dat is toch niet leuk.quote:
Als jij nou weggaat dan wordt het een stuk leuker.quote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef kenserkabouter het volgende:
Wat een saai topic is dit geworden.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij nou weggaat dan wordt het een stuk leuker.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij nou weggaat dan wordt het een stuk leuker.
Het was hier altijd gezellig...quote:
quote:
Ligt niet aan mij dat het hier zo rustig is.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij dat het hier zo rustig is.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Weten jullie niet een adres waar je illegaal een rijbewijs kan kopen?Het is kei veel leren.
Vind je dat al veel leren?quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Weten jullie niet een adres waar je illegaal een rijbewijs kan kopen?Het is kei veel leren.
Wat ik voor het theorie-examen had moeten leren was nog minder dan wat ik per college moet lerenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik voor het theorie-examen had moeten leren was nog minder dan wat ik per college moet leren
Ach kom op man. Dat is overal zo. Die theorie toets is zo gemaakt dat zelfs een LTS'er 'm kan halen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Tsja dat krijg je met de universiteit he.
Ja. Hopelijk is het de investering waardquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Tsja dat krijg je met de universiteit he.
Ben jij niet diegene die niet eens een rijbewijs heeft?quote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ach kom op man. Dat is overal zo. Die theorie toets is zo gemaakt dat zelfs een LTS'er 'm kan halen.
Nee, dat ben ik niet. Ik heb 'm al vrij "lang".quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die niet eens een rijbewijs heeft?
Aan je inzet ontbreekt het in ieder geval niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk is het de investering waard
Ok.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Ik heb 'm al vrij "lang".
Ik hoop hetquote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aan je inzet ontbreekt het in ieder geval niet.
Al vrij lang..quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Ik heb 'm al vrij "lang".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |