Goed zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Houwe zo. Als ik op mezelf ga wonen gaat het wss Den Bosch worden
Net als jij?quote:
Ik vrijdag, en vorige week had ik er op woensdag 1. Kenser TU die de eerste en laatste dag plant.quote:
Haha, ik vorige week dinsdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vrijdag, en vorige week had ik er op woensdag 1. Kenser TU die de eerste en laatste dag plant.
Heb je er verder nog behalve die 2 of niet?quote:
Had je nou alweer een ban? Goed bezig.quote:
wat heb je gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je nou alweer een ban? Goed bezig.Wat heb je nou weer uitgespookt...
Allemaal quotes van random users vol scheldwoorden in KLB topic gepost. Was netsplitter niet zo blij mee.quote:
Daar had je vast een hele goede reden voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Allemaal quotes van random users vol scheldwoorden in KLB topic gepost. Was netsplitter niet zo blij mee.
Die van ratelslangetje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Allemaal quotes van random users vol scheldwoorden in KLB topic gepost. Was netsplitter niet zo blij mee.
netsplitterquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
mvgquote:
Ja ik verveelde me.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar had je vast een hele goede reden voor
Onder andere.quote:
Wat heerlijk basisschool van jequote:
We kunnen de winst delen natuurlijk...quote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om jouw fapmateriaal van vandaag te zijn knulletje.
Moet kunnen.quote:
Omdat tie voor de verandering een keer zichzelf was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Niet boeiend en niet stoer. Dus waarom hier melden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat tie voor de verandering een keer zichzelf was.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat tie voor de verandering een keer zichzelf was.
Mensen die anno 2011 de status 'stronken' nog noemenswaardig vinden om te meldenquote:
Dat komt omdat hier veel werkelozen zitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef Giester het volgende:
Bosschenaren Fokken dagelijks, heuuuhhh. Snapte kut! :p
Verrekte feestneus, zeetie.
Ik ben aan het chillen op het schoolplein ghehe.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt omdat hier veel werkelozen zitten.
Komend van een student die nog 0.0 heeft toegevoegd aan de maatschappij.. classicquote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt omdat hier veel werkelozen zitten.
Zeg, wil jij niet zo generaliseren?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Komend van een student die nog 0.0 heeft toegevoegd aan de maatschappij.. classic
Ik heb nergens gezegd dat ik mezelf niet meereken.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Komend van een student die nog 0.0 heeft toegevoegd aan de maatschappij.. classic
jij liever dan ikquote:
Daarop haten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ga toch een breezer drinken met je 'haten'quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daarop haten.Jij gebruikt zeker een zelfgebouwde pc met linux of een mac ofzo?
Op mijn leeftijd klinkt dat niet meerquote:
"mijn leeftijd"quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd klinkt dat niet meer
Nee ik ben 3 maanden jongerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
"mijn leeftijd"Alsof je al pensioengerechtigd bent.
Je bent tuxxx toch niet?
Dat is het ook. Het is ook niet dat ik dat in het echt ook zeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik ben 3 maanden jonger
Maar ik vind 'haten' echt zo'n ontiegelijk kansloze breezerterm...
Nee daar zeg je 'Nouhououououououo' en stampt met je voetjesquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is ook niet dat ik dat in het echt ook zeg.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee daar zeg je 'Nouhououououououo' en stampt met je voetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |