quote:
Kuthondquote:Op maandag 11 april 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vind dat de maaspoort eerder bij Rosmalen hoort dan Den Bosch.
quote:
quote:
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans geslacht blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.quote:
Epicquote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans geslacht blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.
Denk er maar eens over na, dat een geslachtsbepaling heel belangrijk voor iemand kan zijn. Mensen schijnen dat tegenwoordig nogal moeilijk te begrijpen. Ik vind het kansloos, en ontzettend asociaal van je.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer. Wat een bullshit man. Van andermans geslacht blijf je af. Het is het belangrijkste wat iemand heeft.
Denk er maar eens over na, dat een geslachtsbepaling heel belangrijk voor iemand kan zijn. Mensen schijnen dat tegenwoordig nogal moeilijk te begrijpen. Ik vind het kansloos, en ontzettend asociaal van je.
Waar sloeg dat facebook bericht op?quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
tvp yo yo mensen wassup g in tha house!
Je hebt het overleefdquote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
tvp yo yo mensen wassup g in tha house!
Nee!quote:Op maandag 11 april 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vind dat de maaspoort eerder bij Rosmalen hoort dan Den Bosch.
Jazekerrrr niks boven 's-Hertogenbosch jajajajaquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Den Bosch is tog gewon d'n beste!!! OFNIE?!!!
Rosmalen Den Bosch.quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee!
Maaspoort is Den Bosch en Rosmalen ook! BAM
Zolang ze met carnaval een andere naam blijven houden, horen ze niet helemaal bij.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rosmalen Den Bosch.Over 15 jaar misschien.
Dat onder andere. Het moet ook nog dichtgroeien. Rosmalen hoort pas bij Den Bosch als het ongeveer dezelfde status heeft gekregen als Orthen. Een wijk in Den Bosch.quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang ze met carnaval een andere naam blijven houden, horen ze niet helemaal bij.
Orthen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat onder andere. Het moet ook nog dichtgroeien. Rosmalen hoort pas bij Den Bosch als het ongeveer dezelfde status heeft gekregen als Orthen. Een wijk in Den Bosch.
Orthen was ooit net als Rosmalen een dorp naast Den Bosch.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Orthen.Rosmalen is nog beter dan dat.
Ja dus. Het is nog tien keer niks. Dan kunnen ze nog beter Rosmalen hier bijvoegen. Rosmalen is dan nog 100 keer beter met wat winkeltjes, markt etc.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Orthen was ooit net als Rosmalen een dorp naast Den Bosch.
lelijke wijvenquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat mag delft dan te bieden hebben?
En een paar mooie.quote:
Dat zijn shemale'squote:
Houwe zo. Als ik op mezelf ga wonen gaat het wss Den Bosch wordenquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang ze met carnaval een andere naam blijven houden, horen ze niet helemaal bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |