Wil echt niet weten hoeveel km's ik er al op heb zitten in de afgelopen 12 jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 06:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Al vrij lang..
Je bent pas net droog achter je oren man.
Kom maar terug als je meer dan 20000km rijdt per jaar (da's nieteens zoveel)

Daarom staat lang tussen aanhalingstekens, vriend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 06:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Al vrij lang..
Je bent pas net droog achter je oren man.
Kom maar terug als je meer dan 20000km rijdt per jaar (da's nieteens zoveel)

Wat hij zegt klopt, die flutjaartjes van jou tellen niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Daarom staat lang tussen aanhalingstekens, vriend.
"Oude" (wederom tussen aanhalingstekens) mensen gaan namelijk standaard zeiken en ze zeggen dan letterlijk wat jij hier zegt.

Klopt, maar het mag niet richting KK zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit halve topic bestaat over het algemeen uit mensen die mekaar afzeiken

Mag wel, maar ik probeer die shitstorm juist te voorkomen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, maar het mag niet richting KK zijn natuurlijk

Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik probeer die shitstorm juist te voorkomen.

Too little too late volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik probeer die shitstorm juist te voorkomen.

U gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:31 schreef DuTank het volgende:
kutkabouter = shredder in -> kenserkabouter?

Och, er postten hier dan ook wat mensen met een enorme plaat voor hun kop. *kuch* tuxxx en bdh *kuch*quote:

Ja schuif het maar weer op mij af, lekker makkelijk he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, er postten hier dan ook wat mensen met een enorme plaat voor hun kop. *kuch* tuxxx en bdh *kuch*

In de slachtofferrol kruipen, lekker makkelijk he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja schuif het maar weer op mij af, lekker makkelijk he.

Wat jij niet aankan schuif je op een ander af omdat je een mietje bent. Weten de FA's al van je klonen trouwens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In de slachtofferrol kruipen, lekker makkelijk he.

Dat weten ze ja. Waarom denk je dat ik steeds een nieuwe heb? En wat zou ik niet aankunnen volgens jou? Ik vind het gewoon jammer dat een topic over Den Bosch verloren gaat in de enorme stroom schijt en bagger die jullie produceren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat jij niet aankan schuif je op een ander af omdat je een mietje bent. Weten de FA's al van je klonen trouwens?

Je kan je beter afvragen waarom jij steeds de enige bent die die bagger over zich heen krijgt. Zie je het verband al?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat weten ze ja. Waarom denk je dat ik steeds een nieuwe heb? En wat zou ik niet aankunnen volgens jou? Ik vind het gewoon jammer dat een topic over Den Bosch verloren gaat in de enorme stroom schijt en bagger die jullie produceren.

Volgens mij heb je niet helemaal door wat ik bedoel met bagger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom jij steeds de enige bent die die bagger over zich heen krijgt. Zie je het verband al?

Het komt toch allemaal op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:12 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal door wat ik bedoel met bagger.

Drukverband? Mitella? Gips?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom jij steeds de enige bent die die bagger over zich heen krijgt. Zie je het verband al?
Enige waar ik me aan erger bij bdh is die kut avatar van 'm. Heb die serie iets te vaak gekekenquote:

Die vent trekt ook echt zo'n trollface op zijn UI.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Drukverband? Mitella? Gips?
[..]
Enige waar ik me aan erger bij bdh is die kut avatar van 'm. Heb die serie iets te vaak gekeken![]()

quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat weten ze ja. Waarom denk je dat ik steeds een nieuwe heb? En wat zou ik niet aankunnen volgens jou? Ik vind het gewoon jammer dat een topic over Den Bosch verloren gaat in de enorme stroom schijt en bagger die jullie produceren.

Is het niet zo dan?quote:

tja, maar anders zou het hier erg stil zijn hequote:

Jij kreeg ook bagger over je heenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]

wtf lulquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, er postten hier dan ook wat mensen met een enorme plaat voor hun kop. *kuch* tuxxx en bdh *kuch*

Ja met je smileys naar BB.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |