Nee tuurlijk, maar je moet het natuurlijk wel opbouwen. Ik bedoel, je moet niet zo heel veel verwachten van 2 keer in de week een half uur cardio.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:51 schreef Muks het volgende:
Juicyhil voor jou is 4x misschien niet veel maar voor een ander kan het heel veel zijn ! Ik ben ook niet van plan om 7x per week te gaan sporten maar probeer wel elke dag 30 minuten te fietsen of wandelen. Een sportschool vind ik waardeloos (past gewoon niet bij mij) en zo komt het ook goed.
Geen idee wat je moet verwachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar je moet het natuurlijk wel opbouwen. Ik bedoel, je moet niet zo heel veel verwachten van 2 keer in de week een half uur cardio.
Dat bedoel ik met opbouwen. Maar over een jaar (als je het volhoud natuurlijk) zal het daar neem ik aan niet bij blijven.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Muks het volgende:
[..]
Geen idee wat je moet verwachtenIk volg nu bij de fysio een programma, eens per week een 45 minuten training en ik zie mijn conditie vooruit gaat. Dus het doet wel degelijk wat bij mij (ik doe lopen op de loopband, crosstrainer, roeien en iets met gewichten en hele *not* fijne buikspieroefeningen)
Zit ik ook op, helaas zijn mijn buddies niet heel erg actiefquote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef eleusis het volgende:
Ik heb me aangemeld op valtaf.nl voor de morele steun. Vind het wel een onhandige site.
Is het voor jou niet handiger om op zoek te gaan naar de excelsheet van Snoopy en die te tweaken? Heb ik ook gedaan ik tel liever punten dan calorieen op de een of andere manier.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef eleusis het volgende:
Ik heb me aangemeld op valtaf.nl voor de morele steun. Vind het wel een onhandige site.
Valtaf.nl is niet echt een methode, gewoon een beetje sociale drukquote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Is het voor jou niet handiger om op zoek te gaan naar de excelsheet van Snoopy en die te tweaken? Heb ik ook gedaan ik tel liever punten dan calorieen op de een of andere manier.
Ja, dat was absoluut de bedoeling bij Muksquote:Op woensdag 20 april 2011 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna 12 kilo in 3 weken? Was dat ook de bedoeling?
Kan toch nooit gezond zijn ook al hebben jullie wel die schattige TTquote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, dat was absoluut de bedoeling bij Muks
Hoe is het bij jou Sarabi? Ik vond het zo zonde dat een deel van mijn zomergarderobe hangt weg te stoffen, dat ik toch maar weer een poging waag om die hardnekkige paar kilo's weg te krijgen.
Ik mag dus hoop hebben als het zo langzaam gaat?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan toch nooit gezond zijn ook al hebben jullie wel die schattige TT
Hier gaat alles goedik heb een jaar over 12 kilo's gedaan en die 2 jaren erop nog eens voor 25 kilo's
En die zijn er nu na 6 jaar nog steeds af
Lekker aan het sporten (veel buikdansen) dagelijks en normaal eten.
Succes met je zomerkilo's zo te horen
Zal wel weer drukker worden hier
Daar mag je juist erg blij mee zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mag dus hoop hebben als het zo langzaam gaat?
Langzaam maar zeker ;-)quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mag dus hoop hebben als het zo langzaam gaat?
Heb je wel begeleiding met het fitnessen?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Sometimes het volgende:
Het wordt weer warmer, dan heb ik altijd extra last van m'n overgewicht. Hoogste tijd om daar weer eens wat aan te doen (voor de 23423234e keer, dat wel).
Squash momenteel 2 keer per week, dat helpt wel. Nu nog proberen een avondje fitness ergens in te plannen...
Ik wil ook graag weer terug in de OP:
[ afbeelding ]
Zelfs geen trainingsschema? Ik bedoel niet personal training he, maar gewoon iemand die even vetmeting doet enzo en even een training voor je uitstippelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Sometimes het volgende:
Mijn basisvoeding is goed, sinds ik een jaar of 5 geleden begeleiding heb gehad van een diëtiste. Mijn probleem zit in de snacks. Overdag (werkdagen) eigenlijk geen probleem, in de avonduren rampzalig. Daarnaast kunnen er altijd wel wat dingen beter (en minder) natuurlijk.
Geen persoonlijke begeleiding bij het fitnessen, die optie heeft de club niet waar ik lid van ben. Probleem voor mij is meer dat ik daarvoor een vaste dag moet zien te vinden, en dat lukt matig.
Uiteraard maar als je een panlat als dietiste hebt is dat wel eens moeilijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar mag je juist erg blij mee zijnstuk gezonder, je lichaam zal er blij mee zijn.
Meer kans dat het er over 5 jaar nog af is en dat is wat je wil neem ik aan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |