quote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef Niki.P het volgende:
Vind het opzich wel zielig dat Karim en Geer nu al moeten opstaan ze hebben maar zo'n 2 1/2 uur slaap gehad...
En niet te vergeten dat daar minder zuurstof is, zo hoog!quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
geer is misselijkhij is echt brak.. ze hebben er nu over dat omdat hij hoger stond, dat het zwaarder was, hij wiebelde wat meer
Dat is ook wel weer waar,quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hadden ze maar een uurtje of 2 langer moeten doorgaan of 2 uur eerder moeten stoppen.
Nogmaals, het hoort bij het spel.
Hij is altijd sloomquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
maik is volgens mij geen ochtendmens he, hij is zoo sloooom s ochtends haha
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar,
Ben benieuwd wat ze vandaag nog moeten doen...
alleen maar 's morgens??quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
maik is volgens mij geen ochtendmens he, hij is zoo sloooom s ochtends haha
nee, meestal staat ze uren te kutten voor de spiegelquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Doet Joanna elke ochtend een zonnegroet?
ze had thuis toch een of ander zentuintje in een bakje wat ze met een miniharkje ging harken ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik weet het niet hoor,... ik stel alleen wat leuks voorquote:
wat een onzinquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
geer is misselijkhij is echt brak.. ze hebben er nu over dat omdat hij hoger stond, dat het zwaarder was, hij wiebelde wat meer
Ze is wel lenig zeg, ik doe het haar niet na!quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
zal wel zijn wie het eerste over tegelijk afstappen is begonnen, heeft verloren..quote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben remise afgesproken, de stem zei daarna dat hij morgen de winnaar bekent maakt..
denk dat ze kijken naar het opstappen, dat bepaald wie er langer op heeft gestaan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal wel zijn wie het eerste over tegelijk afstappen is begonnen, heeft verloren..
Ok, bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben remise afgesproken, de stem zei daarna dat hij morgen de winnaar bekent maakt..
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggenquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Niki.P het volgende:
s Avonds een vent
11 april om 10.11
s Ochtends een vent.
De bewoners krijgen van De Stem te horen dat het tijd is om op te staan. Karim staat op alsof hij geslapen heeft als een roos, terwijl hij pas twee uur in bed ligt. Gerard heeft beduidend meer moeite met de vroege wake up call van De Stem. Hij wankelt wat als hij uit bed stap en besluit ook weer snel om te gaan liggen. Hij trekt zijn dekens over zich heen en doet het kussen over zijn hoofd. De Stem is onverbiddelijk: Bewoners, NU opstaan!
Welkom! Ieder nadeel hep ze voordeel, nietwaar?quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef ajbwib het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit wat getypt. Ziek vandaag, goed excuus om Secret Story te volgen!
zal erg veel gehang en gelig worden ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef ajbwib het volgende:
Hopelijk gaat er nog wat gebeuren vandaag..
nou inderdaad !!quote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggen
Gezellig dat je ook bent gaan posten!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef ajbwib het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit wat getypt. Ziek vandaag, goed excuus om Secret Story te volgen!
Ik welquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef ariehaan het volgende:
Ze is wel lenig zeg, ik doe het haar niet na!
.
Inderdaad!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggen
Precies, dankje!quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Welkom! Ieder nadeel hep ze voordeel, nietwaar?
Beterschap in ieder geval
Als 2 mensen het uit een groep van 8 kunnen, wat denk je dat de kans is dat er meer mensen zijn die dit kunnen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Miss-L het volgende:
ik vind dat karim en gerard nu wel vrijgesteld mogen worden van verdere opdrachten, want dit doet niemand ze na
Jaah! Heeft de rest hun gisteren toch ook beloofd!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Ireth het volgende:
De helden nemen een snipperdagje vandaag! Dat de rest ze maar de hele dag op hun wenken mag bedienen!
[ afbeelding ]
Jo maakt ontbijtje voor ze zie ikquote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah! Heeft de rest hun gisteren toch ook beloofd!!
Massage's eten, drinken! (als wat ze gisteren ook kregen alleen denk ik dat ze nu wel zelf naar de WC moeten lopen)
Moeten ze wel met zijn alle buiten eten (ze moeten toch als team eten)quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo maakt ontbijtje voor ze zie ik
Een beeld wat je niet vaak ziet! En ik hoop ook echt dat de anderen ze ook de rust nu gunnen die ze verdienen!quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Ireth het volgende:
De helden nemen een snipperdagje vandaag! Dat de rest ze maar de hele dag op hun wenken mag bedienen!
[ afbeelding ]
ik ook ! ikea ? die heeft geen buitenspullen of wel ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ik wil ook zo'n bank (incl. die parasol er boven!) in mijn tuin!
http://www.secretstory.nl(...)plaats+op+de+sokkelsquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
denk dat ze kijken naar het opstappen, dat bepaald wie er langer op heeft gestaan.
Karim lijkt eerder te staan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl(...)plaats+op+de+sokkels
Waar zoude ze dan naar moeten kijken?quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daar kijken ze echt niet naar, dat zou oneerlijk zijn
Als het gaat om wie er het langste heeft gestaan is dat juist wel eerlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De Stem bepaald.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wie er het langste zou staan volgens mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
het ging er toch over wie er als eerste zou opgeven en er af zou stappen ?
Er is nooit gezegd dat ze geen afspraken mochten makenquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef akveor het volgende:
Jeetje na een zware strijd van 16 uur afspraken gemaakt. Zullen ze nu beide genomineerd staan?
Of zullen ze een voorkeursbehandeling krijgen?
ze zijn er toch gelijktijdig eraf gestaptquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
het ging er toch over wie er als eerste zou opgeven en er af zou stappen ?
Voor ons wel, De Stem schijnt er nog niet over uit te zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Sunshine1974 het volgende:
Good morning! Ik zie dat het gelijk spel is geworden
Karim is uberhaupt een mooie manquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef suzi1 het volgende:
is karin een mooie man omdat hij gerard niet kapot heeft laten gaan?!
welcome, ik ook sinds gisterenquote:
Die stem van Mo...quote:
Alleen de jongens?quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jongens willen jullie lief zijn voor Sunshine1977?
dank jequote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
Jo leert sharon de zonnegroet ofzo??
Welkom alle nieuwelingen
Allebei 5 punten voor de moeitequote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
ze hebben allebei gewonnen, dus mogen zij bepalen wie er genonimeerd staan van hun team
zou wel het eerlijkste zijnquote:
Ik vind Limburgs heerlijk om te horen (heb ooit eens een vriendje in Limburg gehadquote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lekkere stem, vooral met zo'n heerlijk Limburgs accentje.
Het verliezende team qua battles zou helemaal genomineerd staan voor de exit, dat is intussen ook al weer veranderd.....quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
De Spelregels
10 april om 15.19
Het valt niet mee om een levend standbeeld te zijn.
Gerard en Karim gaan de strijd met elkaar als levend standbeeld, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt. De heren moeten allebei op een sokkel staan die bij het zwembad staat. Ze mogen wel bewegen, maar moeten met de voeten de sokkel blijven aanraken. Af en toe een voet optillen mag wel. Voor eten, drinken of naar het toilet gaan, zijn de heren aangewezen op hun teamgenoten. Het is dus maar net wie het het langst volhoudt, of wie net een stapje verder wil gaan dan de ander. De eerste die van zijn sokkel afstapt heeft verloren. Het mag duidelijk zijn dat beide heren niet voor elkaar willen onderdoen. Karim wil in ieder geval de zon morgenvroeg zien opkomen en Gerard verwacht dat hij wel een uur of zestien op de sokkel kan blijven staan. De langdurige strijd gaat binnenkort van start, wie zal deze uitputtingsslag winnen?
van mij mogen haar stembanden eruit getrokken wordenquote:Op maandag 11 april 2011 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs heerlijk om te horen (heb ooit eens een vriendje in Limburg gehad) maar Mo mag van mij toch haar snater wel houden hoor...
quote:
Volgens mij kan ze niet anders, heeft ze van mamajo geleerdquote:Op maandag 11 april 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
Jo staat nog steeds zogenaamd intressant te doen
goeiemorgenquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef schizolientje het volgende:
Zal ik me dan toch ook maar aanmelden bij de nieuwelingen, het is lang geleden dat ik postte maar ik lees wel weer alles mee. Goede morgen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef schizolientje het volgende:
Zal ik me dan toch ook maar aanmelden bij de nieuwelingen, het is lang geleden dat ik postte maar ik lees wel weer alles mee. Goede morgen
Of ff een vijl in laten slikken, zodat het scherpe van haar stembanden afgaatquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van mij mogen haar stembanden eruit getrokken worden
Als alleen het afstappen telt, was ik er niet op gaan staan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
De Spelregels
10 april om 15.19
Het valt niet mee om een levend standbeeld te zijn.
Gerard en Karim gaan de strijd met elkaar als levend standbeeld, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt. De heren moeten allebei op een sokkel staan die bij het zwembad staat. Ze mogen wel bewegen, maar moeten met de voeten de sokkel blijven aanraken. Af en toe een voet optillen mag wel. Voor eten, drinken of naar het toilet gaan, zijn de heren aangewezen op hun teamgenoten. Het is dus maar net wie het het langst volhoudt, of wie net een stapje verder wil gaan dan de ander. De eerste die van zijn sokkel afstapt heeft verloren. Het mag duidelijk zijn dat beide heren niet voor elkaar willen onderdoen. Karim wil in ieder geval de zon morgenvroeg zien opkomen en Gerard verwacht dat hij wel een uur of zestien op de sokkel kan blijven staan. De langdurige strijd gaat binnenkort van start, wie zal deze uitputtingsslag winnen?
mag ook wat mij betreftquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of ff een vijl in laten slikken, zodat het scherpe van haar stembanden afgaat
nee maar dan hebben ze toch wel het gevoel dat ze een beetje eer eraan hebben gehad.quote:
Diep respect dat je het dan weken volhoudt Secret Story te kijken. Ik zelf heb en kijk en daar ben ik blij om, met een andere perceptie, het zijn allemaal op hun eigen manier toppers.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van mij mogen haar stembanden eruit getrokken worden
Volgens de oorspronkelijke regels, is het een gelijkspel...quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Miss-L het volgende:
[..]
nee maar dan hebben ze toch wel het gevoel dat ze een beetje eer eraan hebben gehad.
Zo dan!quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie wilde die ronde witte bankjes kopen?
Vrees dat je effe moet sparen
http://www.extremisshop.nl/kosmos/loungeset-p42
quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ben een topper dat ik het volhou om te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Diep respect dat je het dan weken volhoudt Secret Story te kijken. Ik zelf heb en kijk en daar ben ik blij om, met een andere perceptie, het zijn allemaal op hun eigen manier toppers.
Oowww.....quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Als ze niet het lef hebben het nog eens te proberen, kan het in opslag gaan of per opbod aan "fans" verkocht worden....quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
13.822,00 voor zo`n bank , en dan bij die wilde apen , nou dan had ik er toch liever ikea troep neergezet hoor..quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Dus toch niet allemaal IKEA troep in dat huis
Terug naar de sponsoren die het als showroommodel verkopenquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ze niet het lef hebben het nog eens te proberen, kan het in opslag gaan of per opbod aan "fans" verkocht worden....
In de voortuin van mamajo dusquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Terug naar de sponsoren die het als showroommodel verkopen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben een topper dat ik het volhou om te kijken.
Eindelijk erkenning hier..
maaar wel in de aanbiedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het sperma en de kwijl M&M er gratis bijquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Terug naar de sponsoren die het als showroommodel verkopen
zeker weten, dat bedrijf is "partner / sponsor" van secret story.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Blackprinces het volgende:
Flip wil geloof ik praten, maar Jo die de zon aan het aanbidden is zegt ik moet me concentreren.
Flip druipt af...
goed gevondenquote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
zeker weten, dat bedrijf is "partner / sponsor" van secret story.
http://www.secretstory.nl/algemeen/partners (MamaJo staat er niet tussen btw : )
ciaooquote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ga maar eens aan mijn ontbijt beginnen, later!
als ze dan ook eens lief doet, zou dat ook enorm schelen!quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef suksan het volgende:
joanna voelt aan dat ze genomineerd gaat worden... ze gaat er steeds meer voor doen om in beeld te komen als dat al zou kunnen
Nou ze heeft nu ook weer een privé stream.quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef suksan het volgende:
joanna voelt aan dat ze genomineerd gaat worden... ze gaat er steeds meer voor doen om in beeld te komen als dat al zou kunnen
ja wel.. het kan altijd meer... alle 4 de streamsquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ze heeft nu ook weer een privé stream.
Meer in beeld kan niet meer eigenlijk
gaat zo opvallen als ze de andere bewoners gaan negeren...quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef suksan het volgende:
[..]
ja wel.. het kan altijd meer... alle 4 de streams
ik zie bij haar toch liever striemen dan.......quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef suksan het volgende:
[..]
ja wel.. het kan altijd meer... alle 4 de streams
Neh, denk het niet, die zijn een beetje naar elkaar toe gegroeid omdat ze in één team zitten. En hopelijk Sjer het gezeik van Mo en Lau ook niet leuk meer vind, net als de rest van NLquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef suksan het volgende:
en sharon heeft het ook door.. dat joan meer in beeld is.. dus is ze veel bij haar in de buurt te zoeken..... volgens mij is sharon ook wel een copy cat.
Maar Sharon heeft niks met Lau en Mo dus is het wel logisch dat ze meer naar Jo trektquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef suksan het volgende:
en sharon heeft het ook door.. dat joan meer in beeld is.. dus is ze veel bij haar in de buurt te zoeken..... volgens mij is sharon ook wel een copy cat.
Da's ranzigquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zie bij haar toch liever striemen dan.......
Ik ben heel lief, wordt alleen wel eens verkeerd begrepen (agv de beperktheid van alleen tekst)quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Tassie37 het volgende:
Ik heb het! Ik weet wat de Stem gaat zeggen!
Gerard....en Karim....Er is...helaas.... wat mis gegaan....met de opnames...ik wil.....dat jullie deze battle....nog een keer doen....
![]()
ikquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Dus toch niet allemaal IKEA troep in dat huis
Ik weet het, je bedoelingen zijn goed maar je wordt vaak onbegrepen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, wordt alleen wel eens verkeerd begrepen (agv de beperktheid van alleen tekst)
Nee, net als met het gelijke spel bij het worstelen, opnieuw maar nu twee andere team genotenquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Tassie37 het volgende:
Ik heb het! Ik weet wat de Stem gaat zeggen!
Gerard....en Karim....Er is...helaas.... wat mis gegaan....met de opnames...ik wil.....dat jullie deze battle....nog een keer doen....
![]()
hij wou net praten met jo, maar die moest zich concentreren op de zon...quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen. Wat zit Flipdrol er als een afgewezen puppie bij.
wat is jouw leeftijdquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, net als met het gelijke spel bij het worstelen, opnieuw maar nu twee andere team genoten
quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geloof me die is zo weer in beeld hoor...
ik stem maik en lau , dan ist spelletje zo klaar , die vallen nog staand in slaap. en dan hebben ze tenminste reden om te klagen..quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, net als met het gelijke spel bij het worstelen, opnieuw maar nu twee andere team genoten
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard en Karim ze werden op een voetstuk (sokkel) geplaats door menigeen.
Ze zijn zelf tot een andere conclusie gekomen en van hun voetstuk afgestapt.
Inderdaad.. Anders trekt ze haar broek even iets omhoog..quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.
Worden hier dus niet begrepen....mensen vallen over je heen, en jij reageert weer terug.
Jo is nog niet klaar met de zon...
En Philip zit daar van een afstandje naar te kijken? (heb geen streams)quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Nog even en Jo gaat "wax-in wax-out" doen, de kraanvogel heeft ze al bijna onder de knie!
hoezo, aandachtstrekkerquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Nog even en Jo gaat "wax-in wax-out" doen, de kraanvogel heeft ze al bijna onder de knie!
flip draait als een puppy om haar heen. Loopt weg, draait weer ff om haar heen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En Philip zit daar van een afstandje naar te kijken? (heb geen streams)
hij zal toch het baasje in gaten moeten houden he..quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flip draait als een puppy om haar heen. Loopt weg, draait weer ff om haar heen.
Je kent het wel.
Misschien moet ie een plasje doen?quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je kent het wel.
Dat gekut van Jo zal meer uitzendtijd krijgen dan de opdracht van de toppers.quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je kent het wel.
Ik vind een gelijkspel prima. Ik vind (het lijken mij) hen beiden positieve mensen. Ik hou van de positive en gekke humor, de typetjes die ze spelen (Gerard: Koot en Bie achtig).quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet het, je bedoelingen zijn goed maar je wordt vaak onbegrepen.
Zoals vele hier.
Wie hoop jij dat wint met sokkel staan?
zeker wetenquote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gekut van Jo zal meer uitzendtijd krijgen dan de opdracht van de toppers.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
wss zoals altijd , was ook met der 'vriendje'quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit wie deze gewonnen heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind een gelijkspel prima. Ik vind (het lijken mij) hen beiden positieve mensen. Ik hou van de positive en gekke humor, de typetjes die ze spelen (Gerard: Koot en Bie achtig).
Zeker weten bij de mannen zal je waarschijnlijk zien dat ze opstappen een paar van de grappen en liedjes dat en dat ze afspreken af te stappen bij elkaar hooguit 5 minuten, Bij Jo en Flip krijgen we waarschijnlijk eerste een kleine terugblik dan de beelden van het feestje, dat hij haar naar buiten draag, dat ze zoenen, dat ze het aan de vrouwen vertelt, dat ze weer zoenen, het gesprek over dat Flip niet meer wil zoenen, dat ze het weer goed maken.. Bij elkaar waarschijnlijk 15 minuten..quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, want dat is natuurlijk een veel grotere prestatie.quote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zeker weten bij de mannen zal je waarschijnlijk zien dat ze opstappen een paar van de grappen en liedjes dat en dat ze afspreken af te stappen bij elkaar hooguit 5 minuten, Bij Jo en Flip krijgen we waarschijnlijk eerste een kleine terugblik dan de beelden van het feestje, dat hij haar naar buiten draag, dat ze zoenen, dat ze het aan de vrouwen vertelt, dat ze weer zoenen, het gesprek over dat Flip niet meer wil zoenen, dat ze het weer goed maken.. Bij elkaar waarschijnlijk 15 minuten..
nou dan is de zendtijd alweer overschreden, want als we die zoen van 2 uur moeten bekijken dan ben je alweer klaar en hebben we geen tijd meer over voor de andere bewonersquote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zeker weten bij de mannen zal je waarschijnlijk zien dat ze opstappen een paar van de grappen en liedjes dat en dat ze afspreken af te stappen bij elkaar hooguit 5 minuten, Bij Jo en Flip krijgen we waarschijnlijk eerste een kleine terugblik dan de beelden van het feestje, dat hij haar naar buiten draag, dat ze zoenen, dat ze het aan de vrouwen vertelt, dat ze weer zoenen, het gesprek over dat Flip niet meer wil zoenen, dat ze het weer goed maken.. Bij elkaar waarschijnlijk 15 minuten..
wat had je anders verwacht in de grote jojanka show?quote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, want dat is natuurlijk een veel grotere prestatie.
and guess what , het is weer maandag dus als ze word genomineerd , kan der mamma het er nog altijd opgooien dat ze nu net een relatie met flip begint en blablabla en een hoop gesodemieter met de stemmen zodat het lijkt of nederland weer met barbietje mee leeft..quote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
nee zo werkt het nu niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Miss-L het volgende:
[..]
and guess what , het is weer maandag dus als ze word genomineerd , kan der mamma het er nog altijd opgooien dat ze nu net een relatie met flip begint en blablabla en een hoop gesodemieter met de stemmen zodat het lijkt of nederland weer met barbietje mee leeft..
ja maar als joanna erbij zou zitten . zo bedoel ik het.quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee zo werkt het nu niet.
Een van de teams zullen genomineerd staan.
Maar ze mogen nu nog geen relatie beginnen dat is niet interessant (zie eliminatie van Maik en Alex) ze moeten eerst nog even 4 weken om elkaar heen blijven draaien af en toe en kusje dan weer een moeilijk gesprek, veel gekroel, afspreken elkaar wat meer met rust te laten, weer goed maken, en ga zo maar door..quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Miss-L het volgende:
[..]
and guess what , het is weer maandag dus als ze word genomineerd , kan der mamma het er nog altijd opgooien dat ze nu net een relatie met flip begint en blablabla en een hoop gesodemieter met de stemmen zodat het lijkt of nederland weer met barbietje mee leeft..
Oh op die manier.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ja maar als joanna erbij zou zitten . zo bedoel ik het.
En als haar moeder dan om commentaar word gevraagd , ik weet zeker dat ze dan zoiets zegt.
Mijn hart huilt nu al bij deze vooruitblikquote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar ze mogen nu nog geen relatie beginnen dat is niet interessant (zie eliminatie van Maik en Alex) ze moeten eerst nog even 4 weken om elkaar heen blijven draaien af en toe en kusje dan weer een moeilijk gesprek, veel gekroel, afspreken elkaar wat meer met rust te laten, weer goed maken, en ga zo maar door..
Dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendinnetje ook op Fok! Welkom moppie!
Tuurlijk krijgen ze meer respect voor standbeeldartiestenquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
Gerard en Karim hebben een leuk gesprek op de ronde witte bank.
Ze vertellen dat ze nooit meer hetzelfde naar levende standbeelden zullen kijken. Als ze er een zien , gaan ze ermee op de foto, geven een eurootje en ze zullen dan altijd even aan de ervaring van vannacht denken.
Ook weet Gerard zeker dat Fenneke (en andere familie) gekeken hebben, Fenneke waarschijnlijk om het uur volgens Geer, ondanks dat ze vandaag moest werken.
wat een gierigerd , 1 eurootje maarquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
Gerard en Karim hebben een leuk gesprek op de ronde witte bank.
Ze vertellen dat ze nooit meer hetzelfde naar levende standbeelden zullen kijken. Als ze er een zien , gaan ze ermee op de foto, geven een eurootje en ze zullen dan altijd even aan de ervaring van vannacht denken.
Ook weet Gerard zeker dat Fenneke (en andere familie) gekeken hebben, Fenneke waarschijnlijk om het uur volgens Geer, ondanks dat ze vandaag moest werken.
truequote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach je kan het ook andersom zien, wie het kleine niet eert
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.
Worden hier dus niet begrepen....mensen vallen over je heen, en jij reageert weer terug.
Jo is nog niet klaar met de zon...
Weet je wel hoeveel van die standbeelden er 'rondlopen' ?quote:
soms?????????????/quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Niki.P het volgende:
Soms vindt ik Sharon wel iets minder, zoals ze nu een beetje het andere team probeert zwart te maken met ons team heeft echt normen en waarden, en Geer zegt de andere ook hoor! Go Geer!!
eensquote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes", of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
ja precies haha, dat kan toch nietquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef suksan het volgende:
zouden de ouders van sharon haar hebben opgegeven en met de stem gepraat hebben.. zodat ze er zeker van waren dat ze in het huis zou komen..... en dat ze nu de tv ook op mute hebben staan???
Ze weet echt overal over mee te kletsen denkt ze en ze heeft zo'n harde stem
geenquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel van die standbeelden er 'rondlopen' ?
Sharon is echt een van de bewoners die ik soms super vindt maar ook vaak aan kan irriteren.. (net als Karim eigenlijk)quote:
waarom irriteer je je aan Karim?quote:Op maandag 11 april 2011 11:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sharon is echt een van de bewoners die ik soms super vindt maar ook vaak aan kan irriteren.. (net als Karim eigenlijk)
Klagen in de FB aub.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes" (we weten allemaal wie dat constant doet), of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
Eigenlijk werkt het op bijna elk forum wel zo.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes", of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes" (we weten allemaal wie dat constant doet), of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
Ik klaag niet ik gaf antwoord op een vraag. (Als je dan al zo van de forum regeltjes bent hang dan niet het modje uit)quote:
Die kan soms zo gemaakt over komen als hij niet over iets wil praten ofzo en het dan zelf wel doen, en als hij het ergens niet mee eens is... en probeert te erg de sfeer goed te houden dat het wel eens afrechts werkt (niet altijd hoor)quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Miss-L het volgende:
mensen ik ga in de zon liggen , ik kom strax nog wel ff kijken hier. Ciaoo
Dus ook dat men mijn mening in zijn waarde laat!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eigenlijk werkt het op bijna elk forum wel zo.
Er zijn mensen die wat genuanceerder zijn en mensen zoals ik die op ze tijd gewoon lekker zeggen wat ze denken.
Het mooie van Fok vind ik dat.
Wel vind ik het belangrijk dat fokkers de mening van een andere fokker in ze waarde laat.
Kortom of je nou voor Mo ben of voor Geer, dat kan je gewoon zeggen.
Heeft echt geen nut om hierover iets te zeggen, dit blijft zo.
En eerlijk gezegd waardeer ik dit forum meer, dan een ander waar je niet jezelf kan zijn.
Maar deze discussie is al eens met je gevoerd
Jo ligt nog steeds in de kreukels...
Goh, en dat zeg jij die niet van persoonlijk aanvallen houdt?quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik klaag niet ik gaf antwoord op een vraag. (Als je dan al zo van de forum regeltjes bent hang dan niet het modje uit)
Het was geen vraag van me he?quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik klaag niet ik gaf antwoord op een vraag. (Als je dan al zo van de forum regeltjes bent hang dan niet het modje uit)
ben je niet zeker van he.. flip is toch ook in de buurt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef Niki.P het volgende:
Had even alleen geluid hoor op eens heel veel gehijg... is Jo gewoon nog steeds met der oefeningen bezig...
Van wie en waarom?quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo moet stoppen met haar medicijnen
Ik ook, maar ja wie ben ikquote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Smegmahoer, vind het een mooie en passende beschrijving
En weer veroordelend naar mij toe, Ik val niemand persoonlijk aan. Wie klaagt er er hier over wie?quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goh, en dat zeg jij die niet van persoonlijk aanvallen houdt?![]()
Commentaar op de streams graag! Klagen over users in FB.
Ik kon wel beelden kijken (heb ik toen ik dat gehijg hoorden ook gedaan) was alleen met andere dingen bezig dus had ze geminimaliseerd)quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ben je niet zeker van he.. flip is toch ook in de buurt.
Hoorde Flip heb ik al verteld dat ik moet stoppen met de medicijnen?quote:
en niet alleen gerard...quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef suksan het volgende:
die sharon snapt het echt niet he.. gerard wil rust.. geen gekwetter aan zijn kop
precies!!!quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef suksan het volgende:
die sharon snapt het echt niet he.. gerard wil rust.. geen gekwetter aan zijn kop
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, laag, zielig, pathetisch, belachelijk, respectloos, banaal, dwaas, dom, simpel.quote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Smegmahoer, vind het een mooie en passende beschrijving
Nou fijn, je punt is gemaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, laag, zielig, pathetisch, belachelijk, respectloos, banaal, dwaas, dom, simpel.
Ze zij gisteren wel dat haar kuurtje bijna klaar is...quote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoorde Flip heb ik al verteld dat ik moet stoppen met de medicijnen?
Verder vaag antwoord. Kreeg t niet helemaal mee.
wat een mooie omschrijving van Mo zegquote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, laag, zielig, pathetisch, belachelijk, respectloos, banaal, dwaas, dom, simpel.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat een mooie omschrijving van Mo zeg
quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat een mooie omschrijving van Mo zeg
Ja laten we het weer over Alexander hebben, wat zou hij aan het doen zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef akveor het volgende:
Hè gelukkig het merendeel van de posts gaan weer over Joannaen Flipsen!
haha Gerard is ook zo heerlijk droog! 'een python, is die gevaarlijk dan? en die heb jij vastgehouden?'quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef angeljacky het volgende:
Wat ik nu niet van die dames snap die bij de helden zitten, dat ze ze niet ff met rust laten.
Blijven alleen maar kleppen---> laat ze lekker nog ff slapen dames en ga lekker in de kamer of zo een theekransje houden
Ik mag niks zeggen zeker??quote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over Alexander hebben, wat zou hij aan het doen zijn?
Kan zijn en het is ook niet gepast maar de discussie hier moet gaan over de streams/deelnemers en niet over de users onderling.quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet naar stage dus tot vanavond iedereen!!!
Van mij wel hoorquote:
Rukken? Na 8 weken onthoudingquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over Alexander hebben, wat zou hij aan het doen zijn?
Is het ook, wassen schijnt dat te verhelpen. Ze zijn nu zo ranzig dat Dettol het niet meer kan verhelpenquote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, zielig
Dan gok ik dat hij met ze neus bij de stream zit om lau te volgen.quote:
mama jo heeft doorgegeven dat ze meer in beeld moet komen voor de stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 11:43 schreef knagsje het volgende:
waar komen die Jo- oefeningen ineens vandaan? Heb haar 8 weken nooit iets dergelijks zien doen..............
Nóg meer?quote:Op maandag 11 april 2011 11:44 schreef suksan het volgende:
[..]
mama jo heeft doorgegeven dat ze meer in beeld moet komen voor de stemmen
ze is overal te lang voorquote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef Niki.P het volgende:
Laura is echt te lang voor het aanrecht...
Eigenlijk liggen ze allemaal veel te hangen of liggenquote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip past ook wel bij laura eigenlijk, die ligt de laatste dagen ook lekker uitgebreid te ronken overdag
Tja, maar wat moeten ze er dan doen nu..?quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eigenlijk liggen ze allemaal veel te hangen of liggen
Inderdaad, tijd voor actie in de tent! Estafette zwemmen dus,... hoppaaaaa!quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eigenlijk liggen ze allemaal veel te hangen of liggen
quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
Geen streams, maar wel twitter om te volgen.
Sofia en Man vinden het slap dat ze zijn afgestapt
MvCharity M
@SST_Sofia- doe jij het zelf eens na ik heb jou alleen maar zien janken in het huis dat is pas slap !!! #sstnl
30 minutes ago Favorite Retweet Reply
!! pwnd!
Sofia had het geen uur vol gehouden met die walgelijke dunne pootjes van haar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
MvCharity M
@SST_Sofia- doe jij het zelf eens na ik heb jou alleen maar zien janken in het huis dat is pas slap !!! #sstnl
!! pwnd!
Ehehehe,
MvCharity M
!! pwnd!
Ja, dat was echt een vies en ranzig ding om te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sofia had het geen uur vol gehouden met die walgelijke dunne pootjes van haar.
Ohw sorry!quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sofia had het geen uur vol gehouden met die walgelijke dunne pootjes van haar.
Goed bezig Reksie! Ik was al vergeten dat er ooit een Sofia deelnam.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
MvCharity M
!! pwnd!
Anders nog iets???quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tja ze is niet in beeld. Kan best dus..quote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef suksan het volgende:
volgens mij ligt iedereen plat.. of zal jo in de kamer zitten kletsen met haar mama
Jouw schoonfamilie ?quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw ik denk dat Genialex lekker op een terras zit mijn schoonfamilie!
Was mijn tweet niet, maar kan het wel waarderenquote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed bezig Reksie! Ik was al vergeten dat er ooit een Sofia deelnam.
Wil je stokbrood niet zo beledigen? Da's namelijk heeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Ah de stokbrood maakt zich ook gereed om te gaan liggen
Ja maar een strijkplank is handig...quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wil je stokbrood niet zo beledigen? Da's namelijk heeeeeeeeerlijk
samen met sjer enige die het verdient (en geer en karim natuurlijk) om te rusten, rest heeft nauwelijks iets uitgevoerd deze nachtquote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Ah de stokbrood maakt zich ook gereed om te gaan liggen
Ehehehe,
MvCharity M
!! pwnd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |