zou wel het eerlijkste zijnquote:
Ik vind Limburgs heerlijk om te horen (heb ooit eens een vriendje in Limburg gehadquote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lekkere stem, vooral met zo'n heerlijk Limburgs accentje.
Het verliezende team qua battles zou helemaal genomineerd staan voor de exit, dat is intussen ook al weer veranderd.....quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
De Spelregels
10 april om 15.19
Het valt niet mee om een levend standbeeld te zijn.
Gerard en Karim gaan de strijd met elkaar als levend standbeeld, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt. De heren moeten allebei op een sokkel staan die bij het zwembad staat. Ze mogen wel bewegen, maar moeten met de voeten de sokkel blijven aanraken. Af en toe een voet optillen mag wel. Voor eten, drinken of naar het toilet gaan, zijn de heren aangewezen op hun teamgenoten. Het is dus maar net wie het het langst volhoudt, of wie net een stapje verder wil gaan dan de ander. De eerste die van zijn sokkel afstapt heeft verloren. Het mag duidelijk zijn dat beide heren niet voor elkaar willen onderdoen. Karim wil in ieder geval de zon morgenvroeg zien opkomen en Gerard verwacht dat hij wel een uur of zestien op de sokkel kan blijven staan. De langdurige strijd gaat binnenkort van start, wie zal deze uitputtingsslag winnen?
van mij mogen haar stembanden eruit getrokken wordenquote:Op maandag 11 april 2011 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs heerlijk om te horen (heb ooit eens een vriendje in Limburg gehad) maar Mo mag van mij toch haar snater wel houden hoor...
quote:
Volgens mij kan ze niet anders, heeft ze van mamajo geleerdquote:Op maandag 11 april 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
Jo staat nog steeds zogenaamd intressant te doen
goeiemorgenquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef schizolientje het volgende:
Zal ik me dan toch ook maar aanmelden bij de nieuwelingen, het is lang geleden dat ik postte maar ik lees wel weer alles mee. Goede morgen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef schizolientje het volgende:
Zal ik me dan toch ook maar aanmelden bij de nieuwelingen, het is lang geleden dat ik postte maar ik lees wel weer alles mee. Goede morgen
Of ff een vijl in laten slikken, zodat het scherpe van haar stembanden afgaatquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van mij mogen haar stembanden eruit getrokken worden
Als alleen het afstappen telt, was ik er niet op gaan staan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
De Spelregels
10 april om 15.19
Het valt niet mee om een levend standbeeld te zijn.
Gerard en Karim gaan de strijd met elkaar als levend standbeeld, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt. De heren moeten allebei op een sokkel staan die bij het zwembad staat. Ze mogen wel bewegen, maar moeten met de voeten de sokkel blijven aanraken. Af en toe een voet optillen mag wel. Voor eten, drinken of naar het toilet gaan, zijn de heren aangewezen op hun teamgenoten. Het is dus maar net wie het het langst volhoudt, of wie net een stapje verder wil gaan dan de ander. De eerste die van zijn sokkel afstapt heeft verloren. Het mag duidelijk zijn dat beide heren niet voor elkaar willen onderdoen. Karim wil in ieder geval de zon morgenvroeg zien opkomen en Gerard verwacht dat hij wel een uur of zestien op de sokkel kan blijven staan. De langdurige strijd gaat binnenkort van start, wie zal deze uitputtingsslag winnen?
mag ook wat mij betreftquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of ff een vijl in laten slikken, zodat het scherpe van haar stembanden afgaat
nee maar dan hebben ze toch wel het gevoel dat ze een beetje eer eraan hebben gehad.quote:
Diep respect dat je het dan weken volhoudt Secret Story te kijken. Ik zelf heb en kijk en daar ben ik blij om, met een andere perceptie, het zijn allemaal op hun eigen manier toppers.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van mij mogen haar stembanden eruit getrokken worden
Volgens de oorspronkelijke regels, is het een gelijkspel...quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Miss-L het volgende:
[..]
nee maar dan hebben ze toch wel het gevoel dat ze een beetje eer eraan hebben gehad.
Zo dan!quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie wilde die ronde witte bankjes kopen?
Vrees dat je effe moet sparen
http://www.extremisshop.nl/kosmos/loungeset-p42
quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ben een topper dat ik het volhou om te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Diep respect dat je het dan weken volhoudt Secret Story te kijken. Ik zelf heb en kijk en daar ben ik blij om, met een andere perceptie, het zijn allemaal op hun eigen manier toppers.
Oowww.....quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |