Jaah! Heeft de rest hun gisteren toch ook beloofd!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Ireth het volgende:
De helden nemen een snipperdagje vandaag! Dat de rest ze maar de hele dag op hun wenken mag bedienen!
[ afbeelding ]
Jo maakt ontbijtje voor ze zie ikquote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah! Heeft de rest hun gisteren toch ook beloofd!!
Massage's eten, drinken! (als wat ze gisteren ook kregen alleen denk ik dat ze nu wel zelf naar de WC moeten lopen)
Moeten ze wel met zijn alle buiten eten (ze moeten toch als team eten)quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo maakt ontbijtje voor ze zie ik
Een beeld wat je niet vaak ziet! En ik hoop ook echt dat de anderen ze ook de rust nu gunnen die ze verdienen!quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Ireth het volgende:
De helden nemen een snipperdagje vandaag! Dat de rest ze maar de hele dag op hun wenken mag bedienen!
[ afbeelding ]
ik ook ! ikea ? die heeft geen buitenspullen of wel ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ik wil ook zo'n bank (incl. die parasol er boven!) in mijn tuin!
http://www.secretstory.nl(...)plaats+op+de+sokkelsquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
denk dat ze kijken naar het opstappen, dat bepaald wie er langer op heeft gestaan.
Karim lijkt eerder te staan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl(...)plaats+op+de+sokkels
Waar zoude ze dan naar moeten kijken?quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daar kijken ze echt niet naar, dat zou oneerlijk zijn
Als het gaat om wie er het langste heeft gestaan is dat juist wel eerlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De Stem bepaald.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wie er het langste zou staan volgens mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
het ging er toch over wie er als eerste zou opgeven en er af zou stappen ?
Er is nooit gezegd dat ze geen afspraken mochten makenquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef akveor het volgende:
Jeetje na een zware strijd van 16 uur afspraken gemaakt. Zullen ze nu beide genomineerd staan?
Of zullen ze een voorkeursbehandeling krijgen?
ze zijn er toch gelijktijdig eraf gestaptquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
het ging er toch over wie er als eerste zou opgeven en er af zou stappen ?
Voor ons wel, De Stem schijnt er nog niet over uit te zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Sunshine1974 het volgende:
Good morning! Ik zie dat het gelijk spel is geworden
Karim is uberhaupt een mooie manquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef suzi1 het volgende:
is karin een mooie man omdat hij gerard niet kapot heeft laten gaan?!
welcome, ik ook sinds gisterenquote:
Die stem van Mo...quote:
Alleen de jongens?quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jongens willen jullie lief zijn voor Sunshine1977?
dank jequote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
Jo leert sharon de zonnegroet ofzo??
Welkom alle nieuwelingen
Allebei 5 punten voor de moeitequote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
ze hebben allebei gewonnen, dus mogen zij bepalen wie er genonimeerd staan van hun team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |