quote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef Niki.P het volgende:
Vind het opzich wel zielig dat Karim en Geer nu al moeten opstaan ze hebben maar zo'n 2 1/2 uur slaap gehad...
En niet te vergeten dat daar minder zuurstof is, zo hoog!quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
geer is misselijkhij is echt brak.. ze hebben er nu over dat omdat hij hoger stond, dat het zwaarder was, hij wiebelde wat meer
Dat is ook wel weer waar,quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hadden ze maar een uurtje of 2 langer moeten doorgaan of 2 uur eerder moeten stoppen.
Nogmaals, het hoort bij het spel.
Hij is altijd sloomquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
maik is volgens mij geen ochtendmens he, hij is zoo sloooom s ochtends haha
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar,
Ben benieuwd wat ze vandaag nog moeten doen...
alleen maar 's morgens??quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
maik is volgens mij geen ochtendmens he, hij is zoo sloooom s ochtends haha
nee, meestal staat ze uren te kutten voor de spiegelquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Doet Joanna elke ochtend een zonnegroet?
ze had thuis toch een of ander zentuintje in een bakje wat ze met een miniharkje ging harken ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik weet het niet hoor,... ik stel alleen wat leuks voorquote:
wat een onzinquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
geer is misselijkhij is echt brak.. ze hebben er nu over dat omdat hij hoger stond, dat het zwaarder was, hij wiebelde wat meer
Ze is wel lenig zeg, ik doe het haar niet na!quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
zal wel zijn wie het eerste over tegelijk afstappen is begonnen, heeft verloren..quote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben remise afgesproken, de stem zei daarna dat hij morgen de winnaar bekent maakt..
denk dat ze kijken naar het opstappen, dat bepaald wie er langer op heeft gestaan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal wel zijn wie het eerste over tegelijk afstappen is begonnen, heeft verloren..
Ok, bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben remise afgesproken, de stem zei daarna dat hij morgen de winnaar bekent maakt..
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggenquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Niki.P het volgende:
s Avonds een vent
11 april om 10.11
s Ochtends een vent.
De bewoners krijgen van De Stem te horen dat het tijd is om op te staan. Karim staat op alsof hij geslapen heeft als een roos, terwijl hij pas twee uur in bed ligt. Gerard heeft beduidend meer moeite met de vroege wake up call van De Stem. Hij wankelt wat als hij uit bed stap en besluit ook weer snel om te gaan liggen. Hij trekt zijn dekens over zich heen en doet het kussen over zijn hoofd. De Stem is onverbiddelijk: Bewoners, NU opstaan!
Welkom! Ieder nadeel hep ze voordeel, nietwaar?quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef ajbwib het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit wat getypt. Ziek vandaag, goed excuus om Secret Story te volgen!
zal erg veel gehang en gelig worden ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef ajbwib het volgende:
Hopelijk gaat er nog wat gebeuren vandaag..
nou inderdaad !!quote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggen
Gezellig dat je ook bent gaan posten!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef ajbwib het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit wat getypt. Ziek vandaag, goed excuus om Secret Story te volgen!
Ik welquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef ariehaan het volgende:
Ze is wel lenig zeg, ik doe het haar niet na!
.
Inderdaad!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggen
Precies, dankje!quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Welkom! Ieder nadeel hep ze voordeel, nietwaar?
Beterschap in ieder geval
Als 2 mensen het uit een groep van 8 kunnen, wat denk je dat de kans is dat er meer mensen zijn die dit kunnen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Miss-L het volgende:
ik vind dat karim en gerard nu wel vrijgesteld mogen worden van verdere opdrachten, want dit doet niemand ze na
Jaah! Heeft de rest hun gisteren toch ook beloofd!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Ireth het volgende:
De helden nemen een snipperdagje vandaag! Dat de rest ze maar de hele dag op hun wenken mag bedienen!
[ afbeelding ]
Jo maakt ontbijtje voor ze zie ikquote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah! Heeft de rest hun gisteren toch ook beloofd!!
Massage's eten, drinken! (als wat ze gisteren ook kregen alleen denk ik dat ze nu wel zelf naar de WC moeten lopen)
Moeten ze wel met zijn alle buiten eten (ze moeten toch als team eten)quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo maakt ontbijtje voor ze zie ik
Een beeld wat je niet vaak ziet! En ik hoop ook echt dat de anderen ze ook de rust nu gunnen die ze verdienen!quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Ireth het volgende:
De helden nemen een snipperdagje vandaag! Dat de rest ze maar de hele dag op hun wenken mag bedienen!
[ afbeelding ]
ik ook ! ikea ? die heeft geen buitenspullen of wel ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ik wil ook zo'n bank (incl. die parasol er boven!) in mijn tuin!
http://www.secretstory.nl(...)plaats+op+de+sokkelsquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
denk dat ze kijken naar het opstappen, dat bepaald wie er langer op heeft gestaan.
Karim lijkt eerder te staan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl(...)plaats+op+de+sokkels
Waar zoude ze dan naar moeten kijken?quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daar kijken ze echt niet naar, dat zou oneerlijk zijn
Als het gaat om wie er het langste heeft gestaan is dat juist wel eerlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De Stem bepaald.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wie er het langste zou staan volgens mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
het ging er toch over wie er als eerste zou opgeven en er af zou stappen ?
Er is nooit gezegd dat ze geen afspraken mochten makenquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef akveor het volgende:
Jeetje na een zware strijd van 16 uur afspraken gemaakt. Zullen ze nu beide genomineerd staan?
Of zullen ze een voorkeursbehandeling krijgen?
ze zijn er toch gelijktijdig eraf gestaptquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef Miss-L het volgende:
het ging er toch over wie er als eerste zou opgeven en er af zou stappen ?
Voor ons wel, De Stem schijnt er nog niet over uit te zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Sunshine1974 het volgende:
Good morning! Ik zie dat het gelijk spel is geworden
Karim is uberhaupt een mooie manquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef suzi1 het volgende:
is karin een mooie man omdat hij gerard niet kapot heeft laten gaan?!
welcome, ik ook sinds gisterenquote:
Die stem van Mo...quote:
Alleen de jongens?quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jongens willen jullie lief zijn voor Sunshine1977?
dank jequote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
Jo leert sharon de zonnegroet ofzo??
Welkom alle nieuwelingen
Allebei 5 punten voor de moeitequote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
ze hebben allebei gewonnen, dus mogen zij bepalen wie er genonimeerd staan van hun team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |