quote:
Sorry, maar ik blijf het een tof nummertje vindenquote:
welk nr? en iedereen mag vinden wat hij/zij zelf wilquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry, maar ik blijf het een tof nummertje vinden
Die dubstep remix met jou er inquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welk nr? en iedereen mag vinden wat hij/zij zelf wil
Ik kan geen DM's zien op mobielquote:
okquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kunnen we geen zeekoeien remix van iets maken ?!
wutts met de zeekoeien dan?quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kunnen we geen zeekoeien remix van iets maken ?!
Ja dat hoorde ik zaterdagavond zo'n mongool schreeuwen op de tinychat door de microfoon.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutts met de zeekoeien dan?
Bots op je zeekoe jwz!quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutts met de zeekoeien dan?
al een poosje niet meer hoorquote:
hoi en hallo en doei en gr gr mag nie meer hequote:
Goede morgen en greaotjesns van mijn toverkettingquote:
Smerig!quote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeekoeien![]()
En daar bots op
Zeekoeien zijn baasquote:
Liefde voor de zeekoequote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeekoeien![]()
En daar bots op
quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er mee naar de kust van Florida om op zoek te gaan naar m'n Zeekoe?
Mijn broer heeft van vrienden voor z'n verjaardag adoptiepapieren van een zeekoe gekregen. Ze staat op de familie naam dus is ook van mij!
Flicker heet ze. Wie gaat er mee?
Leuk florida!quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Mijn broer heeft van vrienden voor z'n verjaardag adoptiepapieren van een zeekoe gekregen. Ze staat op de familie naam dus is ook van mij!
Ik vind Florida kut, maar ik ga wel mee.quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Altijd toch als ik draaiquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
Goede muziek. Overigens heb ik de vorige drie posts niet gemaakt.
Oh, dan ga ik even intunenquote:Op maandag 11 april 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut?
Ik draai allemaal oude accoustische muziek
Wat mis je?quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis een liedje koelkast, wat is dezen?
Je zou coma cat draaienquote:
Topquote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die werd geskipt door de player.
Ik heb hem refreshed en hij komt straks
Ja..quote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook zaterdag?
Hoe jij binnen kwam was ook zo liev nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook zaterdag?
Hoe wat?quote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast: je gaat er toch wel de bazigste stukjes van Chatterbox tussenvrotten hè?
Dat je bijvoorbeeld als jingle zo'n reclame uit Chatterbox (radiostation in GTA 3) erindoet.quote:
Ik weet het niet zo goed meerquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe jij binnen kwam was ook zo liev niet
GTA 3 heb ik nooit echt gespeeld dus daar moet Patje helpenquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je bijvoorbeeld als jingle zo'n reclame uit Chatterbox (radiostation in GTA 3) erindoet.
GTA 3 is ook het spel uit de reeks die ik het minst gespeeld heb. Maar herken het wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GTA 3 heb ik nooit echt gespeeld dus daar moet Patje helpen
Oei, ik veruit het meest. Zal ik vanavond kijken of ik wat voor jullie kan betekenen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
GTA 3 is ook het spel uit de reeks die ik het minst gespeeld heb. Maar herken het wel ja
Dat is 4.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb 1 zo'n GTA spel voor de PS3, the balad of gay Tony en nog zo'n episode.
En vroeger veel GTA1 2, 3, Vice City en San Andreas gespeeld
Ik heb zaterdagmiddag mijn GTA 1 en 2 nog weggegooid
Zou mooi zijn, ik heb ze wel allemaal uitgespeeldquote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, ik veruit het meest. Zal ik vanavond kijken of ik wat voor jullie kan betekenen?
Hmm ik downloade een tijd terug de demo voor Mafia 2 op de ps3, maar dat zag er wel tof uit, veel sfeerquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb alleen 2 en 4 + uitbreidingen gespeeld. De rest kan mij niet boeien. Mafia 1 & 2 echter
Mafia 2 is heel veel uitgeknipt helaas. Wel terug te halen met DLC maar toch. Een dikke tegenvaller.quote:Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik downloade een tijd terug de demo voor Mafia 2 op de ps3, maar dat zag er wel tof uit, veel sfeer
Maar de radio en reclames uit de GTA series zijn altijd geweldig
Dat kan helemaal nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Er komt waarschijnlijk een eind aan downloaden. Hoe tof is dat
Waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Sure.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel van film en muziekquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Haha dat lukt ze nooitquote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel van film en muziekZonder te betalen.
JAHAAAAAH!quote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Niet meer fokken dus, onze downstream wordt afgeknepen
nonsensquote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel van film en muziekZonder te betalen.
Goedemorgen jijquote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAHAAAAAH!Ik heb al genuanceerd. Mén oh men.
Verbod.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Teeven wil downloadverbod voor film en muziek
Komt er wel. Kan je donder op zeggen.
Ja, maar gratis downloaden kan op zoveel plaatsen..... gaat echt wel goed komenquote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oh, ohquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verbod.
Wil niet zeggen dat het niet meer kan.
Dat komt er toch niet doorquote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt er komt een einde aan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oh, oh
Je snapt de strekking neem ik aan.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zegt er komt een einde aan.
Je bedoelt: er komt een verbod. So what. Te hard rijden is ook verboden en kan ook nog steeds.
Dat verbod is een stap. Ik zie dat einde er wel aan komen, nu nog niet, maar ooitquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zegt er komt een einde aan.
Je bedoelt: er komt een verbod. So what. Te hard rijden is ook verboden en kan ook nog steeds.
Waarom niet?quote:
En ze heeft nog een streepje ook!quote:Op maandag 11 april 2011 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kroon 11 april bij deze officieel als dag van de zeekoe![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon zo'n rol gras wat ze in de ArenA ook uitrollenquote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een compleet A4'tje hoor
Toestemming aan Sharr vragen wel.quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hallloo! Ik luister samen met moeders.
Tijd voor tosti!
Lekker tosti.quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hallloo! Ik luister samen met moeders.
Tijd voor tosti!
Oh, god. Ik verheug me nu al op de dag dat we het over een onderwerp hebben waar jij weinig van weet en ik veel.quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met het downloadverbod kun je het toch niet meer horen.
Ik weet van alles veel.quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, god. Ik verheug me nu al op de dag dat we het over een onderwerp hebben waar jij weinig van weet en ik veel.
Laten we het over paarden hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, god. Ik verheug me nu al op de dag dat we het over een onderwerp hebben waar jij weinig van weet en ik veel.
Ik denk dat je boeken kan vullen met dingen die jij niet weetquote:
Mooi, het zijn toch kutbeestenquote:
Blijft lekker nummer dit.quote:
Die ben ik niet vergeten.quote:
Wie was die andere dikke dan, een vriendin van of zo ?quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij kwam de TC binnen en zei: "dikke zeekoe haha"
quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie was die andere dikke dan, een vriendin van of zo ?
Oh, je hebt ze verborgen tussen de woorden 'zijn toch' en 'kutdieren'? Want ik zie ze nietquote:
Carooltje, gek!quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie was die andere dikke dan, een vriendin van of zo ?
Nee hoor, het is een feit.quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt ze verborgen tussen de woorden 'zijn toch' en 'kutdieren'? Want ik zie ze niet
Jij noemt een mening een feit?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een feit.
Alleen jij vindt ze leuk.
Aldus patje.
Do is smerig. Punt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hou op man, Do vind je dik en Carooltje volslank___ ?!
Niks mis mee hoorquote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Do is smerig. Punt.
Carooltje is gewoon ietwat aan de mollige kant. So what.
Do, als in do?quote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Do is smerig. Punt.
Carooltje is gewoon ietwat aan de mollige kant. So what.
Ik zie het ook niet, maar zij is vieeessssss, patrickquote:
Ik vind het gewoon een smerig dom kutwijf. Geen discussie mogelijk want het is mijn mening en mijn mening is niet onderhandelbaar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, maar zij is vieeessssss, patrick
hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ben ik aan het onderhandelen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een smerig dom kutwijf. Geen discussie mogelijk want het is mijn mening en mijn mening is niet onderhandelbaar.
Omdat ik geen zin heb in discussies.quote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ben ik aan het onderhandelen dan?Ik geef alleen aan dat ik het niet eens ben met jouw mening (wat overigens geen feit is, zoals jij net nog beweerde) en dat is mijn mening
Hè wat?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een feit.
Alleen jij vindt ze leuk.
Aldus patje.
hè wat?quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij aan de dikkige kant? Nee, wacht. Laat maar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in discussies.
Dat ze ietwat aan de dikkige kant is is een feit.
Je hebt gelijk, hier een op hol geslagen paard:quote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ben ik aan het onderhandelen dan?Ik geef alleen aan dat ik het niet eens ben met jouw mening (wat overigens geen feit is, zoals jij net nog beweerde) en dat is mijn mening
Zeker wel.quote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij aan de dikkige kant? Nee, wacht. Laat maar.
Ik kijk idd geen Serious Request. En het kan me niet schelen verder. Ik ben het er gewoon niet mee eens. Ja, ze is lelijk, maar dik? Kom op zeg, dan heb jij wel een heel vervormd referentiekader.quote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker wel.
En ik denk dat je Serious Request hebt gemist, want toen heb ik pas echt de pest aan haar gekregen. Er werd een enorme spanningsboog gecreëerd en die werd ZO hard onderuit gehaald, plus het feit dat mevrouw niet een paar uur zonder sigaret kon en nog veel meer maakt dat ik van haar walg.
Denk dat er iets minder draagvlak is.quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Er moet een tegenhanger komen van serious request,. een onz versie, vind ik.
Draagvlak genoeg..quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat er iets minder draagvlak is.
Je leest wat je wil lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk idd geen Serious Request. En het kan me niet schelen verder. Ik ben het er gewoon niet mee eens. Ja, ze is lelijk, maar dik? Kom op zeg, dan heb jij wel een heel vervormd referentiekader.
Waar we geld terug halen uit de getroffen gebieden, ipv andersom?quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Er moet een tegenhanger komen van serious request,. een onz versie, vind ik.
Geld.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar we geld terug halen uit de getroffen gebieden, ipv andersom?
Dan nog denk ik dat jij een heel vervormd referentiekader hebtquote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen.
Ik zei niet "dik"
Ik zei: ietwat aan de dikkige kant. Als in: ze moet wel oppassen anders kan ze dik worden.
Ik bedoelde eigenlijk als in naam en dan een uitzending geheel buiten voor een paar dagen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar we geld terug halen uit de getroffen gebieden, ipv andersom?
Ik vond het geld idee eigenlijk wel leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk als in naam en dan een uitzending geheel buiten voor een paar dagen.
Ik denk eerder dat jouw kader vervormd is.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat jij een heel vervormd referentiekader hebtDo is niet aan de dikkige kant. En je hebt in voorgaande topics wel gezegd dat je haar dik vind.
Eens.quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jouw kader vervormd is.
Maat 36 is normaal slank.
Maat 38 kan zijn dat je wat breder gebouwd bent
Maar vanaf 40 gaat het rap de dikke kant op hoor![]()
Waarmee ik niet wil zeggen dat dik lelijk is, het kan mooi staan.
Wel eens ja, ik ken meisjes die wat aan de mollige kant zijn maar die zijn nog wel echt mooi hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, jammerquote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk als in naam en dan een uitzending geheel buiten voor een paar dagen.
Houd toch op, Do is niet dikkig.quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het goeie doel boeit me ook geen hol hoor daar niet van.quote:Op maandag 11 april 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jammerIk vond het juist zo'n goed idee.
[..]
Houd toch op, Do is niet dikkig.
DO IS NIET DIK.quote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef Popje-popje het volgende:
Do is wel dikkig,
en nu weer ontopic!
Knetter heeft voldoende draagvlakquote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat er iets minder draagvlak is.
Ja, dat. Als Do al dik is, wat voor zeekoe ben ik danquote:
Je leest het verkeerd.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat. Als Do al dik is, wat voor zeekoe ben ik dan
Jij hebt vaak genoeg gezegd dat je Do dik vindtquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd.
Do heeft een buikje en een dikke kont. Ze heeft aanleg om modder te worden. Ze zit "aan de dikkige kant" zeg maar. Blijkbaar werkt ze er hard aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is meer:quote:
Jij noemt Do dikkig/dikquote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is meer:
doordat steeds meer vrouwen dik worden is de standaard niet meer 34-36 of 36-38 maar 40-42 of 42-44 aan het worden. Daardoor heb ik volgens Samzz een verkeerd referentiekader. Voor 42-44 moet je gewoon naar de Miss Etam
Pics!quote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk dan goed. Die enorme reet en die pens.
Geef eens een voorbeeld foto? Want ik kan ze niet vindenquote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil geen foto's van haar zienquote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld foto? Want ik kan ze niet vinden
Heb gekeken, maar kan het niet ontdekken.quote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
fort..quote:Op maandag 11 april 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ga m'n dikke pens eens naar een bespreking slepen
Wel Japansequote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast.. heb je nog chinese bliepjes ofzo?
Altijd vanaf 10uquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Viro het volgende:
Ah er is leven in het topictijd om te stoppen met gamen en te gaan fok!ken.
ben vanaf 4.15 uur ninja gaiden 2 aan het spelen geweest.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo verder werken aan mijn OpenSolaris laptop. Kijken of ik ook vanaf buiten kan uitzenden enzo
Saai. Ik wil spannende OS'enquote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef Viro het volgende:
[..]ik wil dus vandaag ubuntu op mijn laptop draaiende hebben naast windows 7. Waarom? Omdat het kan!!!
laptop word hier alleen gebruikt voor simpele taken. Dus heb alle poespas niet nodig.quote:
Dit weekend heb ik de eerste aflevering van David de kabouter gezienquote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef Viro het volgende:
[..]
laptop word hier alleen gebruikt voor simpele taken. Dus heb alle poespas niet nodig.
Btw, kindernet met cartoons van vroegerVoel me net een klein kind. Oh wacht ik ben soms een klein kind.
dat zag ik ook, ben sinds vorige weekend weer tv gaan kijken toen ik moest oppassen op mijn nichtje. Kwam door haar erachter dat kindernet terug op tv is met cartoons van vroeger. Mijn vader lacht me uit omdat ik ernaar kijk als 23 jarige ventquote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik de eerste aflevering van David de kabouter gezien. Dat keek ik vroeger altijd
Ik ben 24 en keek David de kabouterquote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Viro het volgende:
[..]
dat zag ik ook, ben sinds vorige weekend weer tv gaan kijken toen ik moest oppassen op mijn nichtje. Kwam door haar erachter dat kindernet terug op tv is met cartoons van vroeger. Mijn vader lacht me uit omdat ik ernaar kijk als 23 jarige vent
welcome to the club... cartoons van vroeger zijn gewoon baasquote:Op maandag 11 april 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben 24 en keek David de kabouter
Mond dicht, David was baas ja.quote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
David de Kabouter was![]()
Op retroforum veel info over de tekenfilms van toen trouwens
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu welquote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Naatje bok eens op met die VPRO rotzooi.
Wil je het dan van Nu.nl afhebben? Dit gaat wel over hoe onzin radio in de toekomst aan muziek kan komen...quote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Naatje bok eens op met die VPRO rotzooi.
Ik wil het gewoon helemaal niet hebben, ik bedoel wij lezen ook het nieuws en als je terug keek kon je al zien dat we het erover gehad hebben. Tevens is er altijd een manier om te downloaden.quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je het dan van Nu.nl afhebben? Dit gaat wel over hoe onzin radio in de toekomst aan muziek kan komen...
Saaiquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar mee ben ik bezig
quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar mee ben ik bezig
Ik moet dit 3 keer doen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier keer 2
Alleen dan fysiek, niet virtueel.
2 fysieke, en daarna vullen met virtuele serversquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik moet dit 3 keer doen.
2008 server
Ik wil een IE browser op mijn mac. Weet jij hoe ik dat kan doen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik win.
[ afbeelding ]
Alleen zo wel een andere browser compilen.
Even de nieuwe pls uit de op pakken (http://www.onzinradio.nl/tunein)quote:
Sommige mensen slaan de .pls op.quote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via onzinradio.nl/tunein
Works perfect
Kan niet.quote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil een IE browser op mijn mac. Weet jij hoe ik dat kan doen?
Oh, thanks!quote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Even de nieuwe pls uit de op pakken (http://www.onzinradio.nl/tunein)
Is er geen WINE voor os x?quote:
Maar een halve meter.quote:Het epicentrum lag bij Iwaki in de prefectuur Fukushima, aldus het Amerikaanse geologisch instituut USGS.
In een meer in de provincie Ibaraki werden vloedgolven van zeker een halve meter gemeten.
VERDOMME!quote:Account tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
Nou voor vandaag dan!quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik win.
[ afbeelding ]
Alleen zo wel een andere browser compilen.
Bazennummer dit jewaidsquote:
Uhm ik was dronken van 15:00 tot 06:00...quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ooh dat Defqon kaartje?
Neo-Mullen is nu pissig op me
Wie allemaalquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm ik was dronken van 15:00 tot 06:00...
De mix had ik aangezet, toen heb ik Band hero gespeeld met 2 vrienden en gingen we bier drinken.
En vervolgens heb ik schijnbaar allemaal radio onz fok!sters via de microfoon uitgemaakt voor dikke zeekoeien![]()
quote:
Uhm Knetter natuurlijk en eentje wie ik niet wist wie het was, maar dan schijnt ene Carola te zijn of zo...quote:
Nou jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm Knetter natuurlijk en eentje wie ik niet wist wie het was, maar dan schijnt ene Carola te zijn of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |