quote:
Sorry, maar ik blijf het een tof nummertje vindenquote:
welk nr? en iedereen mag vinden wat hij/zij zelf wilquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry, maar ik blijf het een tof nummertje vinden
Die dubstep remix met jou er inquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welk nr? en iedereen mag vinden wat hij/zij zelf wil
Ik kan geen DM's zien op mobielquote:
okquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kunnen we geen zeekoeien remix van iets maken ?!
wutts met de zeekoeien dan?quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kunnen we geen zeekoeien remix van iets maken ?!
Ja dat hoorde ik zaterdagavond zo'n mongool schreeuwen op de tinychat door de microfoon.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutts met de zeekoeien dan?
Bots op je zeekoe jwz!quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutts met de zeekoeien dan?
al een poosje niet meer hoorquote:
hoi en hallo en doei en gr gr mag nie meer hequote:
Goede morgen en greaotjesns van mijn toverkettingquote:
Smerig!quote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeekoeien![]()
En daar bots op
Zeekoeien zijn baasquote:
Liefde voor de zeekoequote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeekoeien![]()
En daar bots op
quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er mee naar de kust van Florida om op zoek te gaan naar m'n Zeekoe?
Mijn broer heeft van vrienden voor z'n verjaardag adoptiepapieren van een zeekoe gekregen. Ze staat op de familie naam dus is ook van mij!
Flicker heet ze. Wie gaat er mee?
Leuk florida!quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Mijn broer heeft van vrienden voor z'n verjaardag adoptiepapieren van een zeekoe gekregen. Ze staat op de familie naam dus is ook van mij!
Ik vind Florida kut, maar ik ga wel mee.quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Altijd toch als ik draaiquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
Goede muziek. Overigens heb ik de vorige drie posts niet gemaakt.
Oh, dan ga ik even intunenquote:Op maandag 11 april 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut?
Ik draai allemaal oude accoustische muziek
Wat mis je?quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis een liedje koelkast, wat is dezen?
Je zou coma cat draaienquote:
Topquote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die werd geskipt door de player.
Ik heb hem refreshed en hij komt straks
Ja..quote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook zaterdag?
Hoe jij binnen kwam was ook zo liev nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook zaterdag?
Hoe wat?quote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast: je gaat er toch wel de bazigste stukjes van Chatterbox tussenvrotten hè?
Dat je bijvoorbeeld als jingle zo'n reclame uit Chatterbox (radiostation in GTA 3) erindoet.quote:
Ik weet het niet zo goed meerquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe jij binnen kwam was ook zo liev niet
GTA 3 heb ik nooit echt gespeeld dus daar moet Patje helpenquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je bijvoorbeeld als jingle zo'n reclame uit Chatterbox (radiostation in GTA 3) erindoet.
GTA 3 is ook het spel uit de reeks die ik het minst gespeeld heb. Maar herken het wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GTA 3 heb ik nooit echt gespeeld dus daar moet Patje helpen
Oei, ik veruit het meest. Zal ik vanavond kijken of ik wat voor jullie kan betekenen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
GTA 3 is ook het spel uit de reeks die ik het minst gespeeld heb. Maar herken het wel ja
Dat is 4.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb 1 zo'n GTA spel voor de PS3, the balad of gay Tony en nog zo'n episode.
En vroeger veel GTA1 2, 3, Vice City en San Andreas gespeeld
Ik heb zaterdagmiddag mijn GTA 1 en 2 nog weggegooid
Zou mooi zijn, ik heb ze wel allemaal uitgespeeldquote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, ik veruit het meest. Zal ik vanavond kijken of ik wat voor jullie kan betekenen?
Hmm ik downloade een tijd terug de demo voor Mafia 2 op de ps3, maar dat zag er wel tof uit, veel sfeerquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb alleen 2 en 4 + uitbreidingen gespeeld. De rest kan mij niet boeien. Mafia 1 & 2 echter
Mafia 2 is heel veel uitgeknipt helaas. Wel terug te halen met DLC maar toch. Een dikke tegenvaller.quote:Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik downloade een tijd terug de demo voor Mafia 2 op de ps3, maar dat zag er wel tof uit, veel sfeer
Maar de radio en reclames uit de GTA series zijn altijd geweldig
Dat kan helemaal nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Er komt waarschijnlijk een eind aan downloaden. Hoe tof is dat
Waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Sure.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel van film en muziekquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Haha dat lukt ze nooitquote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel van film en muziekZonder te betalen.
JAHAAAAAH!quote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Niet meer fokken dus, onze downstream wordt afgeknepen
nonsensquote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel van film en muziekZonder te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |