Ah! We snappen elkaar weer.quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar ik ga gewoon zoeken naar spelers.. dus via de zoekfunctie
of daar nog nieuwe spelers tussen staan.. niet alle talenten komen direct op de tl.. daar hebben de managers een klein duwtje in de rug voor nodig
Nogal...quote:
ben net een nieuw spelertje tegengekomenquote:
Ik denk dat hij de potentie zeker heeft. Paar levels def erop, daarna eventueel weer pm en je hebt een heerlijke OCDquote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nogal...
Wat denk je, kan/mag ik ver gaan met deze "topper" of moet ik zelfs realistisch blijven?
Leek mij ook. Die moet er zeker uit kunnen gaan voor een paar miljoen over 2 seizoenen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de potentie zeker heeft. Paar levels def erop, daarna eventueel weer pm en je hebt een heerlijke OCD
Die potentie heeft ie imo inderdaad wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Leek mij ook. Die moet er zeker uit kunnen gaan voor een paar miljoen over 2 seizoenen.
Jannes 316322042quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef MrMoon het volgende:
klinkt interessant.. over welke speler gaat het?
ah ja, ook lekker, maar niet meer voor nuquote:
Tja ik train verdedigen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef IPeePie het volgende:
Waarom Jannes niet gewoon een DIM / gewone IM met bijskill def maken, in plaats van OCD?
Omdat ik stop met pm-training, en drassss traint defquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef IPeePie het volgende:
Waarom Jannes niet gewoon een DIM / gewone IM met bijskill def maken, in plaats van OCD?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ja, ook lekker, maar niet meer voor nu
trusten all! morgen gaat het wekkertje weer om 5 uur![]()
Oh, vandaarquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ik stop met pm-training, en drassss traint def
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ja, ook lekker, maar niet meer voor nu
trusten all! morgen gaat het wekkertje weer om 5 uur![]()
Hij ging er vast vanuit dat jij er nog wel overheen zou gaan, nu zit ie er mooi meequote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
Hij mag hem hebben. Dat gaat echt te ver.
Hij heeft toch wat 17 jarige in zijn ploeg dus ik heb toch wel hoop dat hij hem gaat trainenquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hij ging er vast vanuit dat jij er nog wel overheen zou gaan, nu zit ie er mooi mee![]()
Wel jammer dat je 'm nu niet kan gaan trainen..
Klein beetje maar...quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij heeft toch wat 17 jarige in zijn ploeg dus ik heb toch wel hoop dat hij hem gaat trainen![]()
Flap heeft in ieder geval nog " wat " winst gemaakt
Ja, die zit juichend achter z'n toetsenbord natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij heeft toch wat 17 jarige in zijn ploeg dus ik heb toch wel hoop dat hij hem gaat trainen![]()
Flap heeft in ieder geval nog " wat " winst gemaakt
quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Geen slechte winst, voor 1 traininkje:
[ afbeelding ]
Ik train PM, maar heb helaas geen plekje over, sorry..quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
Iemand die positiespel traint en nog een plekje overheeft?
Pieter van Groningen (318683347)
Sorrie...quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
Iemand die positiespel traint en nog een plekje overheeft?
Pieter van Groningen (318683347)
Ik zou maar hopen dat hij niet gecorrigeerd wordtquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Wel een mooie onverwachte financiele meevaller zo
deksels..quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik train PM, maar heb helaas geen plekje over, sorry..
Dat zal toch niet...quote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou maar hopen dat hij niet gecorrigeerd wordt
Het lijkt me wel iets voor die marc om hem bij de mods aan te geven in ieder geval... Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het gaan corrigeren.quote:
er was toch gewoon een bidwar?quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel iets voor die marc om hem bij de mods aan te geven in ieder geval... Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het gaan corrigeren.
Correcties zijn er niet alleen als je probeert geld over te hevelen volgensmij, maar ook als er veel te veel voor een speler betaald wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |