Vergeet deze niet.. Davy Pluijmert (318664764)quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Hij staat erop. Tijs Vrolijk (318769654)
Ik ook!quote:
Ook leukquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Vergeet deze niet.. Davy Pluijmert (318664764)
Ik snap en normaal doe ik dat ook maar ik heb nogal last van mn alcohol consumptie van gister...quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgende keer overal rekening mee houden. Het is maar beter teveel geld beschikbaar te hebben, dan net te weinig. Zo bleek achteraf dat ik de vroege boden van Moon en drasss eigenlijk niet nodig had gehad. Maar voor hetzelfde geld.... snappie?
Snap 'm!quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap en normaal doe ik dat ook maar ik heb nogal last van mn alcohol consumptie van gister...Ben niet echt scherp dus.
Dieter Achterberg (318444811) ook niet vergeten!quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Vergeet deze niet.. Davy Pluijmert (318664764)
Zuip je elke dag?quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap en normaal doe ik dat ook maar ik heb nogal last van mn alcohol consumptie van gister...Ben niet echt scherp dus.
beetje zwak natuurlijk om dat er altijd maar de schuld van te geven als je iets doet wat niet zo heel erg handig is..quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwak? Ik vind t heul logies.quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje zwak natuurlijk om dat er altijd maar de schuld van te geven als je iets doet wat niet zo heel erg handig is..
ik vind het eerder opvallend, dat elke keer als je iets doms/onnozels doet.. er zogenaamd alcohol in het spel zou zijn..quote:
De avond is nog lang!quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want dan had ik daar nu geen last van hè.
Duidelijk. Ik kan er ook beter van af blijven mja.quote:Op maandag 11 april 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het eerder opvallend, dat elke keer als je iets doms/onnozels doet.. er zogenaamd alcohol in het spel zou zijn..
Ik heb gezocht ja ( za/zo/ma ) komen de meeste spelers op de tl. Maar helaas, hemenex !quote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je eigenlijk nog van Groningen spelers gevonden?
deksels.. dan moet ik zelf maar eens even zoeken naar van Groningen spelers..quote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb gezocht ja ( za/zo/ma ) komen de meeste spelers op de tl. Maar helaas, hemenex !
Wordt de TT niet minder een fail om.quote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik voor 300 op rij ging!
Ach ja ik ben toch al lekker op dreef vandaag en gister dus kan dit er ook nog wel bij.quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wordt de TT niet minder een fail om.
En leer lezen, ik zeg niet wiens fail het is
TT gaat over mij dus die link is dan snel getrokken. Zeker als je mij ook quote.quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef BrandX het volgende:
Dat jij het nou weer gelijk zo op jezelf betrekt....
hmmm, je had nog een knuffel te goed he?quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ja ik ben toch al lekker op dreef vandaag en gister dus kan dit er ook nog wel bij.
Oh crap, dat wordt weer een zware avond voor de troon...quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmmm, je had nog een knuffel te goed he?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg alleen maar dat het een fail is omdat je geen 300 op rij hebt gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
TT gaat over mij dus die link is dan snel getrokken. Zeker als je mij ook quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |