Ach, het is maar een prutser uit IVquote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Drassss het volgende:
Een beetje manager kijkt daar over heen en gaat alsnog een redelijk A-team opstellen
Oh een waailap die met wat geluk in de IV is gekomen, eitje!quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, het is maar een prutser uit IV
Hij krijgt een zware dobber in de competitie aanstaande zondag....dus wellicht gaat ie nog wel PICcen ookquote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh een waailap die met wat geluk in de IV is gekomen, eitje!
Da's heul niet slecht. Zoiets moet ik ook nog hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef elby1988 het volgende:
zojuist een 20 jaar 40 dagen spits met bovennatuurlijk scoren en matig passen die ik ga trainen gekocht.. Beentje impuls. 3.6 miljoen, inclusief koppen. Weet nog niet of ik blik ben:p
Hoe "erg" was dat ook alweer?quote:Je trainer Alfredo Granja heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Alfredo Granja Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap terug van redelijk naar matig.
Je zult hoge teamgeest minder lang vasthoudenquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoe "erg" was dat ook alweer?
Heb ff geen zin om het uit te zoeken
Hoezo heb je uberhaupt een matig trainer? Koop een goede man, die trainen veel snellerquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoe "erg" was dat ook alweer?
Heb ff geen zin om het uit te zoeken
Leiderschap != Coachvaardigheid.quote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoezo heb je uberhaupt een matig trainer? Koop een goede man, die trainen veel sneller
Weet ik ook wel, ik had het even opgezocht...quote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Leiderschap != Coachvaardigheid.
Onder trainingquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Duidelijk. Volgens mij scheelde het qua trainingssnelheid niet zoveel of ik een goed of matig trainer had, vergeleken met de kosten (toen) (het had in ieder geval een reden). Misschien kan ik het nu wel overwegen om een goed trainer te kopen.
Waar kan je nou de teamgeest van dit moment vindenBen al enkele minuten aan het zoeken
Stom, gewoon overheen gekeken net dusquote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, ik had het even opgezocht...
[..]
Onder training
Je kan ook nog piccen, maar verder klopt het ja.quote:Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Stom, gewoon overheen gekeken net dusTeamgeest is nu Bedaard, maar zo lang als dat ik geen spelers aankoop / verkoop en ik niet ga mots'en, blijft hij op bedaard staan toch ?
Flauwquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef PeeJie_ het volgende:
Zo, ff voor tussendoor
http://www.dumpert.nl/med(...)toeristen_prank.html
quote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef PeeJie_ het volgende:
Zo, ff voor tussendoor
http://www.dumpert.nl/med(...)toeristen_prank.html
laten we het hopenquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
Ga ik even voor 10k Marco binnen halen...?
Dat je me niet even schadeloos hebt gesteld door meer te bieden zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
Ga ik even voor 10k Marco binnen halen...?
Bam!quote:Hoogste bod: 10 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
Maakt niet uit joh. Die paar k.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bam!
@Possie, dat had ik serieus niet in de gaten. Anders had ik wel 11k geboden![]()
Ik was Marco ook bijna vergeten trouwens
Toch dank voor de trainingquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Die paar k.Als ik winst op m had willen maken had ik m wel verder getraind.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch dank voor de trainingIk zal hem nog wat levels verdedigen geven, zodat je straks nog wat vorig-clubgeld krijgt
Drassss was me voorquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nog een k erbij.
Die speler die ik er voor 3 ton op heb gezet staat inm op 371k
Iemand 2 ton over voor een openingsbod op Dario Marmora (306846741)??
Het mag ook meer zijn als je t aan durft. Ik ben bang dat ik Dominiek Van Den Bosch (262278148) niet ga redden met 1.5 mil....quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef Flappekz het volgende:
Heb je die twee ton als vroeg bod nodig voor een speler dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef Flappekz het volgende:
Heb je die twee ton als vroeg bod nodig voor een speler dan?
Duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het mag ook meer zijn als je t aan durft. Ik ben bang dat ik Dominiek Van Den Bosch (262278148) niet ga redden met 1.5 mil....
Dat denken wel meer mensen hier. Ik heb all1 al aardig wat dure spelers lopen (7) dus dan gaat t rap. Zeker met jou spelertje.quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk
Ik was alleen in de veronderstelling dat je meer geld zou hebben. Weet eigenlijk ook niet waarom
voor 1,6 ook niet gezien de tv.. ik denk dat je nog wel een tonnetje of 3 tekort komt..quote:Op maandag 11 april 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het mag ook meer zijn als je t aan durft. Ik ben bang dat ik Dominiek Van Den Bosch (262278148) niet ga redden met 1.5 mil....
Yup, zou me nix verbazen als iemand m voor 1,9 / 2M wegkaapt...quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor 1,6 ook niet gezien de tv.. ik denk dat je nog wel een tonnetje of 3 tekort komt..
Ben ik ook bang voor. Maar hopen op een vroeg bod voor 1 van mijn andere spelers die ik op de tl heb geknikkert net. Ze zitten te dicht op de tv dus denk niet dat dat een optie is voor jullie. Misschien Ferdinand Veth (318775630)quote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor 1,6 ook niet gezien de tv.. ik denk dat je nog wel een tonnetje of 3 tekort komt..
quote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar hopen op een vroeg bod voor 1 van mijn andere spelers die ik op de tl heb geknikkert net. Ze zitten te dicht op de tv dus denk niet dat dat een optie is voor jullie. Misschien Ferdinand Veth (318775630)
sorry...quote:Kapitaal: 2 794 301 ¤ (-235 697 ¤)
hmmz.. die durf ik eerlijk gezegd niet aan vanwege zn aantal dagen..quote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar hopen op een vroeg bod voor 1 van mijn andere spelers die ik op de tl heb geknikkert net. Ze zitten te dicht op de tv dus denk niet dat dat een optie is voor jullie. Misschien Ferdinand Veth (318775630)
Dacht ik al. Nouja dan maar hopen op een vroeg bod en op geld van Nico zijn van den Bosch verkoop.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. die durf ik eerlijk gezegd niet aan vanwege zn aantal dagen..
quote:04-04-2011 (3/45) Reint-Jan de Wijkersloot Olympique Kissomlyó 187 000 ¤
quote:11-04-2011 (4/45) Reint-Jan de Wijkersloot bert united IV 371 000 ¤
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Flappekz het volgende:
Possie, misschien een idee voor de volgende keer:
Als je een vroeg bod wilt hebben op een speler, list m dan voor 0 euro. Dan kunnen we bieden tot waar we het veilig vinden. Had je in dit geval sowieso 3 ton extra opgeleverd voor die naamgenoot van je
Ja dat weet ik. Ik had all1 wel verwacht dat die speler waar Drassss nou op heeft geboden wel verkocht zou zijn vanavond. Dacht geen openingsboden nodig te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Flappekz het volgende:
Possie, misschien een idee voor de volgende keer:
Als je een vroeg bod wilt hebben op een speler, list m dan voor 0 euro. Dan kunnen we bieden tot waar we het veilig vinden. Had je in dit geval sowieso 3 ton extra opgeleverd voor die naamgenoot van je
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Hij staat erop. Tijs Vrolijk (318769654)
Volgende keer overal rekening mee houden. Het is maar beter teveel geld beschikbaar te hebben, dan net te weinig. Zo bleek achteraf dat ik de vroege boden van Moon en drasss eigenlijk niet nodig had gehad. Maar voor hetzelfde geld.... snappie?quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik had all1 wel verwacht dat die speler waar Drassss nou op heeft geboden wel verkocht zou zijn vanavond. Dacht geen openingsboden nodig te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |