Met zo een achternaam wel ja.quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jean-Paul Hollanders is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Snap ik.quote:Op maandag 11 april 2011 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom wil ik het ook niet doen.
Ik ga straks thuis even puzzelen. Ik heb al een ideetje in mijn kop, kijken of dat mogelijk is.
Oh dan wordt t makkelijk 5k!quote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, de tl geeft 4k aan maar hij heeft koppen, dus
Helaas jammer van zn aantal dagen...quote:Ferdinand Veth (318775630)
17 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijkis.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 11-04-2011 (4/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 380
Loon: 450 ¤/week
7 200 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:
Edit :quote:S.L. Cabecinha 2011 bood 9 000 ¤ voor Marco Prent en nam daardoor de leiding bij het bieden.
quote:14:58 Mr_Prent heeft ingelogd
Bij gebrek aan respons maar op HT-T gepost?quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef Flappekz het volgende:
Even een toevoeging aan mijn vraag van hierboven:
De getoonde ratings van de tegenstanders zijn in hun thuiswedstrijden. Ik mag ze beide in mijn stadion ontvangen, dus de middenveldratings kunnen wat verschillen. Al heb ik het vermoeden dat mijn bekertegenstander tot nu toe alles PIC heeft gespeeld
Ik zie hierin eigenlijk mn enige kansje van slagen, hoewel ik qua def misschien nog op 1 kant kan gokken:
[ afbeelding ]
Ja, kan nooit kwaad toch? Ik ben benieuwd hoe mn kansen liggen, en of het dus de moeite waard gaat zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 17:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan respons maar op HT-T gepost?
Tsja, ik wil eigenlijk geen advies geven, ik denk niet dat ik daarvoor genoeg van HT weet
Ok. Ik zou toch proberen woensdag te winnen, PIN spelen dus.quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, kan nooit kwaad toch? Ik ben benieuwd hoe mn kansen liggen, en of het dus de moeite waard gaat zijn.
En van mij mag je advies geven hoor. Wie weet kijk ik gewoon over dingen heen
De laatste wedstrijd viel hij aan over zijn rechtervleugel, de 4 wedstrijden daarvoor over zijn linkervleugel...dus dat wordt echt gokwerk, ben ik bang.quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok. Ik zou toch proberen woensdag te winnen, PIN spelen dus.
Je tegenstander heeft 1 slechte wing, ik neem aan dat hij die varieert?
Ik zou in ieder geval gokken op z'n slechte aanvalskant, en daar een OWB neerzetten. Verder die vleugel boosten. En kan die M. Vera niet verdedigend?
Ok, in dat geval zou ik gokken dat hij over z'n linkervleugel gaat aanvallenquote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd viel hij aan over zijn rechtervleugel, de 4 wedstrijden daarvoor over zijn linkervleugel...dus dat wordt echt gokwerk, ben ik bang.
Vera zou inderdaad eventueel nog verdedigend kunnen. Dat levert ongeveer 0.36 level mid meer op, en het kost me 0.25 op mn sterke wing, 0.53 centrale aanval en 0.22 over mn zwakke wing.
Maar dit zijn sowieso al goede ideeen
Aan die gok zat ik ook al te denken jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, in dat geval zou ik gokken dat hij over z'n linkervleugel gaat aanvallen
En dan zou ik Vera inderdaad verdedigend zetten.
Ik hoop dat je eruit komt
Ligt er nu wel aan of je beker tegenstander met een A of B-team gaat spelen ( soort van B-team ). Het b-team van vorige week kan je namelijk wel aan.. het a-team van afgelopen zondag is pijnlijkquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Als anderen nog andere tips geven....graag!
Ik ga woensdag dus betere ratings halen dan gisteren. Als het goed is dan....quote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ligt er nu wel aan of je beker tegenstander met een A of B-team gaat spelen ( soort van B-team ). Het b-team van vorige week kan je namelijk wel aan.. het a-team van afgelopen zondag is pijnlijk![]()
Ik zou daarom woensdag normaal spelen en hopen dat hij op je gaat verkijken. Dit natuurlijk alleen als je ook de ratings kan/wil halen van gisteren. Zo niet, zou ik gewoon piccen en de beker laten voor wat het is
As zondag moet geen probleem zijn lijkt me. Gewoon wat middenvelders aanvallend zetten, want je hebt toch wel genoeg middenveld + hopen dat je spitsen er zin in hebben!
Ja oke maar als hij met +250 hatstats aan komt zetten is het toch wel pijnlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga woensdag dus betere ratings halen dan gisteren. Als het goed is dan....
Klopt. Kwestie van hopen dat mn middenveldoverwicht en die ene vleugelkant voldoende zijn...quote:Op maandag 11 april 2011 18:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke maar als hij met +250 hatstats aan komt zetten is het toch wel pijnlijk?
Ja oke, je hebt best een kansje lijkt me dus een PIN zou ik dan doen. Wat IPee al zei, nu nog gokken wat hij gaat doen en meer kan je eigenlijk niet doen...quote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Kwestie van hopen dat mn middenveldoverwicht en die ene vleugelkant voldoende zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |