Alleen begroot Twente (volgens mij) relatief behoudend. Is geen garantie natuurlijk, maar een aantal jaar geleden werd er over t algemeen een stuk 'optimistischer'.quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is het probleem ja.. kan Twente nu ook krijgen, te dure contracten en spelers.. en dan de vraag of je topclub blijft of hard terug dondert.
Over 'n paar weken weer als Ajax kampioen is geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
En jongens.. al ontwenningsverschijnselen? Zo weinig ajax vandaagze moesten vast compenseren vanwege vorige week.
alleen de keeper?quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Morendo het volgende:
WTF was die keeper van Willem 2 aan het doen?
Robben..quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
De man die Bayern bijna de treble opleverde.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1436131/5fb87d00/jouw_vrouw_mijn_vrouw_op_zijn_duits.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef F-Bravo het volgende:
Duitsers die zichzelf veel te belangrijk vinden. Cultuursverschilletje met Nederland, waarbij ik heel blij ben aan de goede kant van de grens te wonen. Deze mannen stellen zichzelf boven de club. Je ziet en voelt de rancune.
Neem je je laptop niet mee?quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ik de laatste 5min nog iets gemist?Moest even poepen
Doelpunt van de week gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ik de laatste 5min nog iets gemist?Moest even poepen
je zit er nu voor zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik neem me laptop nooit mee naar de wc, ik zit nu ook niet achter me laptop
Hierachietje he? Ongelooflijk! Als Van Gaal echt een mooie actie wil maken, moet die dit alles met een grapje afdoen. Dat is hoe je een Duitser op de meest pijnlijke manier kan raken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1436131/5fb87d00/jouw_vrouw_mijn_vrouw_op_zijn_duits.html
Over duitse 'cultuur'..moet je dit eens afkijken
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef bascross het volgende:
Was best vermakelijk, maar het verschil met VI is wel duidelijk. Ten Cate die Rik van den Boog in zijn reet kruipt na de onzin die hij uitkraamt. Johan Derksen had hem afgemaakt en terecht.
Zeker niet. VI > SVquote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Deze uitzending van SV was leuker dan de vorige uitzending van VI.
En daar ben ik zelf ook van geschrokken...
Wilbert.quote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Zeker niet. VI > SV
VI was vrijdag van hoog niveau, zoals altijd. Vooral Wilfred was op dreef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |