Het is tijd voor je pilletje?quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef Fosfolipide het volgende:
WATERREUS WAT EEN MONGOOL IS DAT, LEKKER HOOR MENEERTJE VINDT HET ALLEMAAL OVERDREVEN VAN TOIVONEN ZEGT DE EX PISVEE SPELER HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA TROLOLOLOLOLOLRTORTLROTLRTOROTORTL
GA TOCH WEG JOH MAFKEES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks voor je bijdrage man.quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef Fosfolipide het volgende:
WATERREUS WAT EEN MONGOOL IS DAT, LEKKER HOOR MENEERTJE VINDT HET ALLEMAAL OVERDREVEN VAN TOIVONEN ZEGT DE EX PISVEE SPELER HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA TROLOLOLOLOLOLRTORTLROTLRTOROTORTL
GA TOCH WEG JOH MAFKEES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opdonderen, gek.quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef Fosfolipide het volgende:
GA TOCH WEG JOH MAFKEES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef Fosfolipide het volgende:
GA TOCH WEG JOH MAFKEES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij niet nee.. en waarom? OM DAAROM..quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef Fosfolipide het volgende:
OPDONDEREN WAAROM DAN? IK GEEF MIJN MENING MAG DAT NIET DAN
Nee. Doei.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef Fosfolipide het volgende:
Nee, nu wegwezen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef Fosfolipide het volgende:
Ja idd ik wilde het net opmerkenquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef GGMM het volgende:
"Want? we hebben het net over PSV en Twente gehad, wat vind je van Ajax?"
Toch even duidelijk aangeven dat hij nu wel over Ajax mag beginnen.
lolz xD lmaoquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef Fosfolipide het volgende:
JULLIE SUPPORTEN DUS VALS SPEL? MOET NIET GEKKER WORDEN HIER OP FOK LOLZZZZZ
Nee, ophoeren. Ga je zusje rapen ofzo.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef Fosfolipide het volgende:
JIJ HEBT EEN ZIEKE GEEST, IS DAT JE EIGEN FANTASIE?quote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ophoeren. Ga je zusje rapen ofzo.
Z'n zusje is 7 jaar geleden doodgegaan. Leuk dat je hem er aan herinnert.quote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ophoeren. Ga je zusje rapen ofzo.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n zusje is 7 jaar geleden doodgegaan. Leuk dat je hem er aan herinnert.
Misschien is hij ook necrofiel?quote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n zusje is 7 jaar geleden doodgegaan. Leuk dat je hem er aan herinnert.
Nee, maar dan hebben we hier geen last meer van jou.quote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
JIJ HEBT EEN ZIEKE GEEST, IS DAT JE EIGEN FANTASIE?
Je capslock zit vast.quote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
JIJ HEBT EEN ZIEKE GEEST, IS DAT JE EIGEN FANTASIE?
Ging de tafel ietwat omhoog?quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef alors het volgende:
Koeman geilt wel op het feit dat hij als laatst kampioen is geworden
Of 'n paar goede verkopen en dan wat slechte aankopen... Zie Heerenveen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is het probleem ja.. kan Twente nu ook krijgen, te dure contracten en spelers.. en dan de vraag of je topclub blijft of hard terug dondert.
Alleen begroot Twente (volgens mij) relatief behoudend. Is geen garantie natuurlijk, maar een aantal jaar geleden werd er over t algemeen een stuk 'optimistischer'.quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is het probleem ja.. kan Twente nu ook krijgen, te dure contracten en spelers.. en dan de vraag of je topclub blijft of hard terug dondert.
Over 'n paar weken weer als Ajax kampioen is geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
En jongens.. al ontwenningsverschijnselen? Zo weinig ajax vandaagze moesten vast compenseren vanwege vorige week.
alleen de keeper?quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Morendo het volgende:
WTF was die keeper van Willem 2 aan het doen?
Robben..quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
De man die Bayern bijna de treble opleverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |