Alleen begroot Twente (volgens mij) relatief behoudend. Is geen garantie natuurlijk, maar een aantal jaar geleden werd er over t algemeen een stuk 'optimistischer'.quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is het probleem ja.. kan Twente nu ook krijgen, te dure contracten en spelers.. en dan de vraag of je topclub blijft of hard terug dondert.
Over 'n paar weken weer als Ajax kampioen is geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
En jongens.. al ontwenningsverschijnselen? Zo weinig ajax vandaagze moesten vast compenseren vanwege vorige week.
alleen de keeper?quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Morendo het volgende:
WTF was die keeper van Willem 2 aan het doen?
Robben..quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
De man die Bayern bijna de treble opleverde.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1436131/5fb87d00/jouw_vrouw_mijn_vrouw_op_zijn_duits.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef F-Bravo het volgende:
Duitsers die zichzelf veel te belangrijk vinden. Cultuursverschilletje met Nederland, waarbij ik heel blij ben aan de goede kant van de grens te wonen. Deze mannen stellen zichzelf boven de club. Je ziet en voelt de rancune.
Neem je je laptop niet mee?quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb ik de laatste 5min nog iets gemist?Moest even poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |