abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95321992

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_95323260
@happel

Mooi stukje man! Ben ook benieuwd naar je game. Ik wil nog steeds een LLM beginnen, maar komt er maar niet van :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_95323932
:D :D :D :D

Heb een finale van de beker : Ajax VS Ajax 2
pi_95325254
Zojuist de finale van de CL gewonnen met 7-0 van Inter, in het eerste seizoen. M'n investeringen betalen zich uit, voor het seizoen Hulk, Pastore en Bale gekocht voor in totaal zo'n 122.5 miljoen :P Vervolgens wel vierde geworden in de Premier League, na een falende seizoensstart.
pi_95325322
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef mash_ het volgende:
:D :D :D :D

Heb een finale van de beker : Ajax VS Ajax 2
Heb in eerdere FM ook zo'n finale gehad, toen extra Ajax 2 laten winnen omdat ik dacht dat ze dan ook Europa in gingen maar dat feest ging niet door :'(

Vraagje, ik huur al sinds jaar en dag met Leeds Elland Road. Nu na 7 seizoenen wordt eindelijk het stadion uitgebreid, komen rond 14000 plaatsen bij :) Alleen kreeg ik ook een geldbedrag te zien van 22.5 miljoen euro moet ik dit ook gaan ophoesten (ik huur elk jaar het stadion)?
pi_95326480
Waarom 2010 en niet 2011?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95328994
Ben begonnen met Vfb Stuttgart eens kijken of ik die wel beter krijg dit seizoen. 1 speler gehuurd, Christian Eriksen :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_95331928
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom 2010 en niet 2011?
Omdat iedereen te lui is een nieuwe banner te maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 11 april 2011 @ 09:01:46 #9
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95332058
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Vraagje, ik huur al sinds jaar en dag met Leeds Elland Road. Nu na 7 seizoenen wordt eindelijk het stadion uitgebreid, komen rond 14000 plaatsen bij :) Alleen kreeg ik ook een geldbedrag te zien van 22.5 miljoen euro moet ik dit ook gaan ophoesten (ik huur elk jaar het stadion)?
Wordt het niet gewoon tijd voor een eigen stadion? ;)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_95333820
quote:
Op maandag 11 april 2011 09:01 schreef Moron het volgende:

[..]

Wordt het niet gewoon tijd voor een eigen stadion? ;)
Al paar keer aangekaart bij het bestuur maar de kosten wegen niet op tegen de opbrengsten! Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik die 22,5 miljoen moet gaan ophoesten? Het stadion is niet van mij dus lijkt me logisch dat in niks hoef te betalen.
pi_95334288
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb in eerdere FM ook zo'n finale gehad, toen extra Ajax 2 laten winnen omdat ik dacht dat ze dan ook Europa in gingen maar dat feest ging niet door :'(

Ik laat Ajax 1 maar gewoon winnen :P Gaat wel goed. Is mijn eerste seizoen ooit in dit spel en sta 1e in de comp en ga de beker sowieso winnen.
  maandag 11 april 2011 @ 10:59:52 #12
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95335123
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Al paar keer aangekaart bij het bestuur maar de kosten wegen niet op tegen de opbrengsten! Nu zit ik alleen nog met de vraag of ik die 22,5 miljoen moet gaan ophoesten? Het stadion is niet van mij dus lijkt me logisch dat in niks hoef te betalen.
Nouja, jij maakt ook gebruik van het stadion, dus jij profiteert dus ook van de uitbreiding. Wat dat betreft vind ik het wel logisch dat je mee moet betalen. Weet niet hoe de verhoudingen liggen qua kosten.
pi_95336310
Goeie TT ^O^
pi_95336816
Nieuwe game begonnen met PSV.. Andere tactiek.. een 4-6-0 tactiek.
Een tactiek met dus 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelder en een linker, rechter en aanvallende middenvelder.
Met de tactiek schijn je veel te scoren dus ben benieuwd.

Voorbereiding is veelbelovend.. o.a. 6-0 van PSV B gewonnen(terwijl ik vaak met slechts 1-0 of 2-0 van ze win), Fortuna Sittard 2-2(dat was wat minder dan), 4-1 gewonnen van Galatasaray en 2-0 van Chivas.

Ben benieuwd hoe het Europees en in de competitie zal gaan..
  maandag 11 april 2011 @ 12:10:55 #15
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_95337367
Ik baal echt enorm :'( Het bestuur heeft een bod voor 6,25 miljoen op mijn supertalentje geaccepteerd. Te goed om te weigeren vonden ze. :%
Terwijl, als ze een aantal jaren hadden gewacht, ze waarschijnlijk wel meer dan 20 miljoen voor deze kerel kunnen krijgen.
Gaat mijn supertalent van 17 die al regelmatig in de basis speelt. Naar Partizan.. :')
pi_95337607
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Moron het volgende:
Ik baal echt enorm :'( Het bestuur heeft een bod voor 6,25 miljoen op mijn supertalentje geaccepteerd. Te goed om te weigeren vonden ze. :%
Terwijl, als ze een aantal jaren hadden gewacht, ze waarschijnlijk wel meer dan 20 miljoen voor deze kerel kunnen krijgen.
Gaat mijn supertalent van 17 die al regelmatig in de basis speelt. Naar Partizan.. :')
Dat is zuur.. Zeker als je kijk waar hij naar toe gaat..

Ik vrees Dzsudzsak nog voor de start van het seizoen kwijt te raken..Hij heeft weliswaar een contract tot 2015.. maar de boden begonnen bij 6m(4,5m waard) maar er is nu inmiddels al een keer 13m geboden.. dus ik vrees dat als er nog een hoger bod komt het bestuur het heft in handen neemt..
pi_95338167
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Een tactiek met dus 4 verdedigers, 1 verdedigende middenvelder, 2 centrale middenvelder en een linker, rechter en aanvallende middenvelder.

Voorbereiding is veelbelovend.. o.a. 6-0 van PSV B gewonnen(terwijl ik vaak met slechts 1-0 of 2-0 van ze win), Fortuna Sittard 2-2(dat was wat minder dan), 4-1 gewonnen van Galatasaray en 2-0 van Chivas.

Zelf verzonnen tactiek of ergens vandaan getoverd?
pi_95338970
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zelf verzonnen tactiek of ergens vandaan getoverd?
Ik als tactisch meester heeft die natuurlijk ergens vandaan getoverd..
pi_95339192
quote:
Op maandag 11 april 2011 12:17 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat is zuur.. Zeker als je kijk waar hij naar toe gaat..

Ik vrees Dzsudzsak nog voor de start van het seizoen kwijt te raken..Hij heeft weliswaar een contract tot 2015.. maar de boden begonnen bij 6m(4,5m waard) maar er is nu inmiddels al een keer 13m geboden.. dus ik vrees dat als er nog een hoger bod komt het bestuur het heft in handen neemt..
Geen 1 bod gehad op hem. Heb dan ook meteen de vraagprijs op 13 mil gezet.

Bij Maza had ik dat ook gedaan, en die was ik de zelfde dag nog kwijt :D!
Werkt goed, die vraagprijs aanvragen :)

Wel jammer dat je weer overnieuw bent begonnen :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_95339452
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geen 1 bod gehad op hem. Heb dan ook meteen de vraagprijs op 13 mil gezet.

Bij Maza had ik dat ook gedaan, en die was ik de zelfde dag nog kwijt :D!
Werkt goed, die vraagprijs aanvragen :)

Wel jammer dat je weer overnieuw bent begonnen :).
Ik had in die vorige game ook geen 1 bod op hem gehad..

Ik ben opnieuw begonnen omdat de lol er af was..
Ik kan best een keer een nederlaag hebben, maar als je een goede start hebt met een gedeelde eerste plaats na 5 duels en een spits die al 8 doelpunten heeft en vervolgens win je met 2-1 van Dijksche Boys en verder 2-2 en 1-1 tegen Willem II en nederlagen tegen ADO(2-0, uit) en NEC(1-2 thuis) wordt het al minder.. En als je dan bij rust thuis met 0-3 achter staat tegen Ajax terwijl je meer kansen hebt, slaat bij mij de frustratieknop om en druk ik op het kruisje :')
pi_95340115
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:

Ik ben benieuwd hoe het gaat :) Keep up posted.

Ik speel bijna dezelfde opstelling, maar ipv 4 verdedigers heb ik er 3, en dat mannetje extra staat bij mij in de spits. Ik creeer gruwelijk veel clear cut chances (veel grote uitslagen dus), en krijg opvallend weinig tegen. Dat laatste komt omdat de tegenpartij veel via de zijkanten aanvalt (want: ik heb geen vleugelverdedigers), maar ik 3 boomlange (1.90m+) verdedigers heb die achterlijk goed kunnen koppen.
pi_95340526

Harde cijfers, gelijk ontslag genomen bij Nederland. Wil die 3e wedstrijd niet meer op de bank zitten. Deze uitslagen zijn trouwens te wijten aan dat 5 basisspelers niet fit waren, de complete selectie niet wedstrijdfit was (ook mijn eigen schuld geen enkele voorbereidingswedstrijd gespeeld), ik geen enkele moeite heb gestoken in een tactiek, spelers heb geselecteerd op naam.

Een grote fail, ga me nu weer lekker concentreren op Leeds want dat bondscoachje spelen in FM is me nog nooit bevallen ;)
pi_95340877
^--- oj oj oj :D
  maandag 11 april 2011 @ 13:49:28 #24
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_95340894
vd Wiel blijft maar scoren met headers, prachtig :') .
Overigens championsleague groupsfase overleefd in een poule met Valencia en Bayern.

Enige aankopen waren Digne en Doka Madureira (AMR/L). Cvitanich doet het redelijk :o .
pi_95341024
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe het gaat :) Keep up posted.

Ik speel bijna dezelfde opstelling, maar ipv 4 verdedigers heb ik er 3, en dat mannetje extra staat bij mij in de spits. Ik creeer gruwelijk veel clear cut chances (veel grote uitslagen dus), en krijg opvallend weinig tegen. Dat laatste komt omdat de tegenpartij veel via de zijkanten aanvalt (want: ik heb geen vleugelverdedigers), maar ik 3 boomlange (1.90m+) verdedigers heb die achterlijk goed kunnen koppen.
Ben ook wel benieuwd.. Het komt ook natuurlijk erg raar over.. een tactiek zonder spits waar je veel mee scoort :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')