Kom er maar in Koosquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Filmen ze uit een geblindeerde auto?
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
John Smith is de vaakst voorkomende naam (voor+achter-combi)
quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar toch romantisch om Peter als geheime aanbidder te hebben.![]()
Goeie beveiliging daarquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaen ze mag het nog aan hem zelf geven ook!
Om met de politie daar te praten? Want ze hebben daar geen computersquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
De wereld op zijn kop!
Maar hoezo moet Peter naar Suriname? Ze wonen allemaal hier?
Peter gaat er gewoon naar toe voor het mooie weer natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
De wereld op zijn kop!
Maar hoezo moet Peter naar Suriname? Ze wonen allemaal hier?
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Peter gaat er gewoon naar toe voor het mooie weer natuurlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef tralalala het volgende:
Ik heb hier een boeketje voor Amier
[ afbeelding ]
Maximaal 5 he was het toch anders komt Jos en Ger langsquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef tralalala het volgende:
Ik heb hier een boeketje voor Amier
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga door naar de moordenaars!@!
Nee eerder een kogel.quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze
[..]
ze verwachten geen bloemetje
bloemenexpress, wat is deze niggaquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
volgens mij moeten een paar van die mannen elkaar kennen
gaan ze meteen bellen
"Hee swa, wat ik nou meemaak, ik kreeg een bloemetje"
- "hee jij ook al ? wtf?"
quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
volgens mij moeten een paar van die mannen elkaar kennen
gaan ze meteen bellen
"Hee swa, wat ik nou meemaak, ik kreeg een bloemetje"
- "hee jij ook al ? wtf?"
die man spuugt nu zijn koffie uitquote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Droopie het volgende:
Lachen zeg, je zal maar je buurman zien op tv.
echt welquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die man spuugt nu zijn koffie uit
quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die man spuugt nu zijn koffie uit
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Rijden ze in Suriname aan de andere kant van de weg?
Fixed.quote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
uit dat ding zijn maar 9 gevangenen ontsnapt?
Lol iddquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die foto is geshoped, gewoon 2 delen aan elkaar geplakt
Alberto is toch een klein beetje een mietje somsquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef fespo het volgende:
wat een baas dat er gewoon foto's te zien zijn i.p.v. Alberto met zijn vervagingen.
Een BEETJE?quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alberto is toch een klein beetje een mietje soms
Zal in Polen ook wel voorkomenquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Een gezochte moordenaar die werkt bij de overheidSoms schaam ik me voor dit land, is toch niet normaal
The Prince Justice Brotherhood!quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Weetje, ik wacht op een joint venture tussen Peter, Alberto en die kale.
Bah!quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien kan hij Spong in natura betalen
En het onthullen van de sekte!quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
waarom heeft Alberto geen connecties, ik heb zoveel medelijden met hem.
zijn hoogtepunt dit jaar was het op de hoogte stellen van een pimp dat pijpen zonder condoom soa's kan opleveren....
Opnames snel filmen en de rest van de week op het strand op kosten van SBSquote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Peter heeft al een aardig kleurtje gekregen daar in Suriname.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
zijn hoogtepunt dit jaar was het op de hoogte stellen van een pimp dat pijpen zonder condoom soa's kan opleveren....
niet te vergeten het mannetje met een SPORTTAS vol met rotjes!quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
Whehehequote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
En onze fles wijnquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
peter heeft alberto nu al gepwned en we hebben nog geen 1 confrontatie gezien
wat een stomme doos zegquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is er met die yvon gebeurt?
Misschien zijn dat wel grote bonken spieren manquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Elusive het volgende:
arme peter, 1 brok spier, traint elke dag... maar komt maar niet van z'n mannentietjes af.
gepwned door z'n hormonen
Hij neemt steroidsquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Elusive het volgende:
arme peter, 1 brok spier, traint elke dag... maar komt maar niet van z'n mannentietjes af.
Nou zeg!quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Elusive het volgende:
Idd.quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef Starman89 het volgende:
Haha, Peter word van het kastje naar de muur gestuurd
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef tralalala het volgende:
Peter wordt van het kastje naar de muur gestuurd
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Peter heeft bij elke beeld een ander shirt!
Peter van de Hurkquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef Starman89 het volgende:
Zo noemt Peter het ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef Starman89 het volgende:
Was vroeger onderdeel van Nederland dus dat kan kloppen.quote:
Minister van justiesie denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry maar, wie is tjinlipsjie
ik kan het ook niet meer helemaal volgenquote:Op zondag 10 april 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Ben ik de enige die nu de draad een beetje kwijt is?
Geen flauw idee.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie confronteren ze in die flashback ?
Die hoeft nergens naar te zoeken, die weet alles al.quote:
wat heeft die knuppel dan gekregenquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
hier krijg je voor boeroepen op de Dam al meer
Gevalletje vind de logicaquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
11 jaar vermindering door ontsnappeing
weet ik niet, maar de waxinelichthouderwerper zit nog altijd in een extra beveiligde afdelingquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat heeft die knuppel dan gekregen
Ik vind hem wel epicquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Elusive het volgende:
bedankt heh, ik kan nu alleen nog maar naar peter's z'n tietjes kijken...
Als het maar spraakmakend isquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
weet ik niet, maar de waxinelichthouderwerper zit nog altijd in een extra beveiligde afdeling
ontsnapte belanstingtrekkersquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef WcPot het volgende:
En dat land krijgt zo veel subsidie van onsGelukkig zie je daar veel van terug
quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ach je wordt gewoon in de maling genomen.
Kom op jongens op naar het strand, wie het laatst in het water is moet het bier betalen
Hahaquote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ach je wordt gewoon in de maling genomen.
Kom op jongens op naar het strand, wie het laatst in het water is moet het bier betalen
Een SBS 6 directie die met de handen in hun haar zitten door de in vrije val zijnde kijkcijfers. Enige houvast die ze nog hebben dat zijn wij op de zondag avondquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Tja, welke mafkees programmeert dat nu tegenover DWDD en RTL Nieuws?
Ja hoorquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou het omgekeerd nou eigenlijk ook werken? Als ik hier Djeez omleg en naar Suriname vlucht, kan ik dan daar politieagent worden?
neee Djeez maakt altijd epische nieuwsberichten, blijf van hem afquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou het omgekeerd nou eigenlijk ook werken? Als ik hier Djeez omleg en naar Suriname vlucht, kan ik dan daar politieagent worden?
Episch? Valt nogal mee eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
neee Djeez maakt altijd epische nieuwsberichten, blijf van hem af
Beau is leuk, maar hij moet geen stom kwisje presenteren.quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Starman89 het volgende:
Overigens is Beau wel een goeie quizmaster, maar dat weerhoudt me niet om toch DWDD op te zetten.
Deal or no Deal deed ie best verdienstelijkquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Beau is leuk, maar hij moet geen stom kwisje presenteren.
Nooit gekeken. Ik vond hem leuk bij Boulevard, toen hij weg was daar heb ik het nooit meer gekeken.quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Deal or no Deal deed ie best verdienstelijk
misschien!!quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
heb jij nou ineens een andere ui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |