abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 22:20:04 #121
5428 crew  miss_sly
pi_95367234
Dan horen er dus alleen maar typisch dreumesgerelateerde dingen thuis. In het geval van het voorbeeld: Mijn kind was erg moe, wilde niet eten, ging krijsend naar bed, maar slaapt nu.
of zou dat helemaal niet in het topic horen, maar mag er alleen iets over gewicht/lengte, vragen over ontwikkeling of zindelijkheid, bezoek aan het cb? zoiets?

Ik sluit me bij Ssserpente aan, ik vind dat geouwehoer ook fijner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 april 2011 @ 22:20:14 #122
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95367241
Ik heb de regels ook niet verzonnen, ik weet alleen wel van de jaren dat ik hier rondhang dat ze toch goed werken, mede om dit soort zaken te voorkomen. Daarom zou het ook prettig zijn als men samen een oplossing zou kunnen bedenken, al dan niet met de modjes erbij betrokken (net zoals vroegâh O+. )
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 22:21:45 #123
5428 crew  miss_sly
pi_95367344
Tuurlijk is het fijn samen een oplossing te bedenken. Daarvoor is het dan wel handig als het probleem duidelijk is.
  maandag 11 april 2011 @ 22:24:05 #124
14746 k_i_m
pi_95367478
Serieus?!! Je fuckt me he?
In my life
Why do I smile
  maandag 11 april 2011 @ 22:24:26 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95367497
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef miss_sly het volgende:
Dan horen er dus alleen maar typisch dreumesgerelateerde dingen thuis. In het geval van het voorbeeld: Mijn kind was erg moe, wilde niet eten, ging krijsend naar bed, maar slaapt nu.
of zou dat helemaal niet in het topic horen, maar mag er alleen iets over gewicht/lengte, vragen over ontwikkeling of zindelijkheid, bezoek aan het cb? zoiets?

Ik sluit me bij Ssserpente aan, ik vind dat geouwehoer ook fijner.
De oorsprong is de tweede optie.
"mijn kind was erg moe, wilde niet eten, ging krijsend naar bed, maar slaapt nu" is gewoon een dagboek-post die je desnoods op een kladblok kwijt kunt maar waarvoor een discussieforum (en OUD in de primaire bedoeling) niet bedoeld is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_95367670
Kijk, ik snap best dat de steeds terugkerende discussies ergens anders kunnen en dat het echte Offtopic geklets ook wel minder kan, maar als we het beeldend vertellen van de dag of weekend niet meer kan zou ik dat echt zonde vinden.

Kim, zoals jij de avond beschrijft vind ik fijn om te lezen. Waarom is dat nou verkeerd?

(Ik typ op de foon dus ben wat trager)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 22:28:38 #127
5428 crew  miss_sly
pi_95367741
OK, nou, duidelijk. Ik had er echt geen idee van dat het zo droog en zakelijk bedoeld was. Weet ook niet of ik me daar in kan vinden, gewoon persoonlijk dus. Ik kijk wel even hoe het zich ontwikkelt ofzo.
pi_95367774
Omg wat een gezeik
Dus dan had ik ook niet mogen posten dat we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, en dat lars en meike dus bij opa en oma logeren.
Ik had moeten schrijven dat lars bij opa en oma gaat logeren. Punt
Wat een bullshit zeg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95367797
Vind je dat nou zelf niet een beetje verbitterd overkomen, ET?

Als je dat aan gaat houden, kun je heel OUD wel opdoeken, want dan ondermijn je de hele identiteit en cultuur van OUD.
pi_95367805
Et, jij wil de topics dus alleen voor vragen en antwoorden? Dat is toch helemaal niet leuk?
  maandag 11 april 2011 @ 22:29:35 #131
3011 E.T.
pi_95367820
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Omg wat een gezeik
Dus dan had ik ook niet mogen posten dat we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, en dat lars en meike dus bij opa en oma logeren.
Wat een bullshit zeg
Strikt..
Had zelfs dat in de SC gemoeten ja...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 april 2011 @ 22:30:06 #132
3011 E.T.
pi_95367862
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Vlindur het volgende:
Et, jij wil de topics dus alleen voor vragen en antwoorden? Dat is toch helemaal niet leuk?
De SC is er voor het 'leuke' geneuzel...
hartstikke leuk daar :)
  maandag 11 april 2011 @ 22:30:40 #133
14746 k_i_m
pi_95367890
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Kijk, ik snap best dat de steeds terugkerende discussies ergens anders kunnen en dat het echte Offtopic geklets ook wel minder kan, maar als we het beeldend vertellen van de dag of weekend niet meer kan zou ik dat echt zonde vinden.

Kim, zoals jij de avond beschrijft vind ik fijn om te lezen. Waarom is dat nou verkeerd?

(Ik typ op de foon dus ben wat trager)
Het is niet verkeerd, het staat in het verkeerde topic. Het topic is daar nooit voor bedoeld. Vroeger werden dat soort posts zelfs weggehaald met het verzoek het in de slowchat te doen, zodat iedereen in kon haken en men zich geen zorgen hoefde te maken over offtopic slowchatgedrag.
In my life
Why do I smile
pi_95367901
Mijn god nou doek het topic maar op dan
pi_95367912
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Omg wat een gezeik
Wat een bullshit zeg
Oeh! Morgen de sleutel! *O*
pi_95367938
Ik ga naar bed, succes ermee! Ik post morgen wel in het dreumestopic hoe m'n nacht is geweest. :P
pi_95368014
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn god nou doek het topic maar op dan
Volgens mij durven er al velen niets meer te posten :o
Op dit moment hou ik me iig wel in haha.
pi_95368021
Enne hoe zit het dan met het sc kliekje? Dat mag wel?
Want daar zitten toch ook standaard dezelfde mensen
Als ik er al een keer iets post reageert er geen hond op
pi_95368026
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, Trix, want klinkt dat zielig, zeg. Lente heeft ook diarree; zou best eens hetzelfde virus kunnen zijn.

Twink,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar vinden jullie dan wel ontopic. en dat gebeurd ook regelmatig. en dit was niet de enige post erover
pi_95368035
Dus we hebben de draak te pakken.. alleen voor vragen en antwoorden.. asjemenouzeg. Wat een triestheid.
pi_95368044
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ga naar bed, succes ermee! Ik post morgen wel in het dreumestopic hoe m'n nacht is geweest. :P
Straks krijg je nog een ban :o
Weltruste ;)
  maandag 11 april 2011 @ 22:32:50 #142
14746 k_i_m
pi_95368046
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef miss_sly het volgende:
OK, nou, duidelijk. Ik had er echt geen idee van dat het zo droog en zakelijk bedoeld was. Weet ook niet of ik me daar in kan vinden, gewoon persoonlijk dus. Ik kijk wel even hoe het zich ontwikkelt ofzo.
Hou op met me. Hoeveel jaar loop jij hier nou mee? Al bijna vanaf het begin van OUD. Ben je het echt al weer vergeten? :{.
In my life
Why do I smile
  maandag 11 april 2011 @ 22:34:31 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95368150
Nou, dat ben ik ook weer niet helemaal met jullie eens hoor, zo heb ik het iig nooit bedoeld, dat het zo gortdroog moet zijn. :N

Mijn oorspronkelijke opmerking ging echt puur over de off-topic als banengedoe etc, al dan niet in spoilers. Dat hoort er echt niet en stoort.

Een praatje over hoe de dag verliep of het eten kan wmb prima. :Y Als de hoofdmoot maar je kindje betreft. En ondanks het grijze gebied weet ik vrijwel zeker dat de meeste mensen we weten wat ik bedoel...
  maandag 11 april 2011 @ 22:35:29 #144
14746 k_i_m
pi_95368220
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Enne hoe zit het dan met het sc kliekje? Dat mag wel?
Want daar zitten toch ook standaard dezelfde mensen
Als ik er al een keer iets post reageert er geen hond op
Het gaat om de inhoud van de posts, niet om wie er posten. Leuk dat je ook even inleest :).
In my life
Why do I smile
pi_95368221
Son? Ja dus? We zijn er al over uit dat Offtopic niet meer kan. Prima.

Ik ben er wel wat klaar mee eigenlijk.

Trusten.
pi_95368269
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

maar vinden jullie dan wel ontopic. en dat gebeurd ook regelmatig. en dit was niet de enige post erover
Haha, ik was al bang dat die post boven tafel zou komen. Dat was idd zwaaaaar off topic. En een beetje spam zelfs. Ik had het dan ook niet erg gevonden als ie door een mod was verwijderd.
Ik heb ook serieus getwijfeld of ik het zou posten of niet, heb het toch gedaan dus. Ik zal wel in en opstandige bui zijn geweest. :@

Ik ga me schamen.
pi_95368335
Nou Kim het ging er ook over dat er mensen genegeerd werden en ik kan je vertellen dat dat in de sc ook zeker gebeurd.
  maandag 11 april 2011 @ 22:38:28 #148
14746 k_i_m
pi_95368429
Ja, daar ging het over. Maar nu niet meer.
In my life
Why do I smile
pi_95368453
Wtf ik ben weg
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 22:40:01 #150
5428 crew  miss_sly
pi_95368549
Me too. Het is wel mooi en duidelijk nu en ik ga naar bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')