De oorsprong is de tweede optie.quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef miss_sly het volgende:
Dan horen er dus alleen maar typisch dreumesgerelateerde dingen thuis. In het geval van het voorbeeld: Mijn kind was erg moe, wilde niet eten, ging krijsend naar bed, maar slaapt nu.
of zou dat helemaal niet in het topic horen, maar mag er alleen iets over gewicht/lengte, vragen over ontwikkeling of zindelijkheid, bezoek aan het cb? zoiets?
Ik sluit me bij Ssserpente aan, ik vind dat geouwehoer ook fijner.
Strikt..quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Omg wat een gezeik
Dus dan had ik ook niet mogen posten dat we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, en dat lars en meike dus bij opa en oma logeren.
Ik had moeten schrijven dat lars bij opa en oma gaat logeren. Punt
Wat een bullshit zeg
De SC is er voor het 'leuke' geneuzel...quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Vlindur het volgende:
Et, jij wil de topics dus alleen voor vragen en antwoorden? Dat is toch helemaal niet leuk?
Het is niet verkeerd, het staat in het verkeerde topic. Het topic is daar nooit voor bedoeld. Vroeger werden dat soort posts zelfs weggehaald met het verzoek het in de slowchat te doen, zodat iedereen in kon haken en men zich geen zorgen hoefde te maken over offtopic slowchatgedrag.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Vlindur het volgende:
Kijk, ik snap best dat de steeds terugkerende discussies ergens anders kunnen en dat het echte Offtopic geklets ook wel minder kan, maar als we het beeldend vertellen van de dag of weekend niet meer kan zou ik dat echt zonde vinden.
Kim, zoals jij de avond beschrijft vind ik fijn om te lezen. Waarom is dat nou verkeerd?
(Ik typ op de foon dus ben wat trager)
Oeh! Morgen de sleutel!quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Omg wat een gezeik
Dus dan had ik ook niet mogen posten dat we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, en dat lars en meike dus bij opa en oma logeren.
Ik had moeten schrijven dat lars bij opa en oma gaat logeren. Punt
Wat een bullshit zeg
Volgens mij durven er al velen niets meer te postenquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn god nou doek het topic maar op dan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, Trix, want klinkt dat zielig, zeg. Lente heeft ook diarree; zou best eens hetzelfde virus kunnen zijn.
Twink,maar vinden jullie dan wel ontopic. en dat gebeurd ook regelmatig. en dit was niet de enige post eroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks krijg je nog een banquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ga naar bed, succes ermee! Ik post morgen wel in het dreumestopic hoe m'n nacht is geweest.
Hou op met me. Hoeveel jaar loop jij hier nou mee? Al bijna vanaf het begin van OUD. Ben je het echt al weer vergeten?quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef miss_sly het volgende:
OK, nou, duidelijk. Ik had er echt geen idee van dat het zo droog en zakelijk bedoeld was. Weet ook niet of ik me daar in kan vinden, gewoon persoonlijk dus. Ik kijk wel even hoe het zich ontwikkelt ofzo.
Het gaat om de inhoud van de posts, niet om wie er posten. Leuk dat je ook even inleestquote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Enne hoe zit het dan met het sc kliekje? Dat mag wel?
Want daar zitten toch ook standaard dezelfde mensen
Als ik er al een keer iets post reageert er geen hond op
Haha, ik was al bang dat die post boven tafel zou komen. Dat was idd zwaaaaar off topic. En een beetje spam zelfs. Ik had het dan ook niet erg gevonden als ie door een mod was verwijderd.quote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar vinden jullie dan wel ontopic. en dat gebeurd ook regelmatig. en dit was niet de enige post erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |