quote:
Dank je wel.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde vanuit het vorige topic nog zeggen dat ik vind dat je een goede instelling hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Soempie het volgende:
Even antwoord nog op de vragen uit het vorige topic.
We hebben 12 keer dezelfde sleutel.![]()
En ik voel me net een travestiet met make-up op. Ik heb nooit make-up op, dus het is al heel snel voor m'n gevoel heel lelijk en overdreven.Maar die boodschap kwam niet echt over op die mevrouw. Nog maar eens overleggen dat ik echt niet tig laagjes wil en dikke oogschaduw en een glimmer dit en glimmer dat en dan ook nog dikke zwarte randen om m'n ogen.
Heb wel een foto van met de webcam, maar toen had ik de helft er al afgeveegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dank je Jojo.quote:
Het was dus zeer de moeite en het geld waard?quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag een fan-tas-tische whisky middag gehad met de Europese primeur van de Glenrothes 1995 vintage whisky, die nog niet eens bij de importeurs beschikbaar is. En hij was nog te drinken ook, dat is bij dit merk niet altijd het geval.
11 Whisky ambassadeurs met evenveel whiskies gaven acte de presence en allemaal hadden ze een zeer bijzondere, vaak niet in de winkel verkrijgbare, whisky bij zich.
Ontvangst door een champagne meneer die met een sabel de hals van en fles er af sloeg, indrukwekkend...
Daarnaast geexperimenteerd met de Johnnie Walker Blue Label, die niet echt hoog aangeschreven staat. Maar met een half verdoofde mond door ijswater kreeg deze whisky ineens wel een aparte, mooie smaak.
De whiskies die in de Glenfiddich Solera 15y zitten apart van elkaar geproefd en dan zijn ze wél te drinken...
Ook flessen uit de jaren 60 en 70, Glen Garioch 21y en Bruichladdich MCMLXXVII van 300 Euro per fles. Zal hem niet kopen, maar: Wow!!!
En dat alles voor het goede doel, Serious Request.
Het was een zware taak, maar ik heb me er met verve van gekweten...
Nee, dat niet...quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was dus zeer de moeite en het geld waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet...Het was ook een retorische vraag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ik wéét dat ik ga uitglijdenquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk Etc!
Ben je bang dat je uit gaat glijden?Gewoon een paar keer inlopen joh!
Schoenverkopers vinden altijd dat je je schoenen moet inspuiten, maar ik doe dat eigenlijk nooitquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik moet ze 'inspuiten'. Nu heb ik deze meuk nog staan, gaat dat werken of moet ik iets anders halen
ze zijn lager dan dat andere stel hakken dat ik heb gekochtquote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Schoenverkopers vinden altijd dat je je schoenen moet inspuiten, maar ik doe dat eigenlijk nooit
Spul wat jij hebt staan lijkt me prima hoor.
En inlopen zou ik ook sowieso doen jaMaar het zijn geen killerheels dus het komt vast goed!
Het is wel een soortgelijke kleurquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh very nice
Ik zou er ook een ander iets over aan doen ja, vind dit geen gezicht eigenlijk (behalve dan de kleurcombi)
De schoenenwinkel zat naast de klerenwinkel, kon zo binnendoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Etc, leuke schoenen!! En gewaagd hoor, rode schoenen, maar staat denk ik heel erg leuk bij het (leuke) jurkje!!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is wel een soortgelijke kleurmaar korter
[..]
De schoenenwinkel zat naast de klerenwinkel, kon zo binnendoorstaat erg leuk bij elkaar. En heb nog een ander jurkje meegenomen, waar ook rood in zit en dat combineert ook wel leuk met de schoenen
Het meisje dat me hielp wees me er zelfs op, doen ze wel vakerquote:
100 euroquote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef Groningertosti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een ander persoon er in. Het is veel overzichtelijker als je je outfit aantrekt zoals je van plan bent, een foto maakt en die hier postquote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zijn lager dan dat andere stel hakken dat ik heb gekocht
M'n jurk trouwenszonder kettingen
en een ander bloesje voor erover. En een legging eronder.
[ afbeelding ]
doe ik ook vaakquote:
Toch niet zo'n fluisterbroek tot op de enkels?quote:
da's geen legging, das een drollenvanger.quote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet zo'n fluisterbroek tot op de enkels?
Ik bedoel zo'n legging waar je kunt liplezen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
da's geen legging, das een drollenvanger.
oh. wel, leggings are no pants, dus zelfs als (maar nee), dan komt het npooit zo ver. Want dat deel hoor je niet te zien. dan draag je mr een broekquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n legging waar je kunt liplezen.
ik draag nóóít een legging als een broek. Zo fout.quote:
Daarom mijn vraag. Zo'n lang ding onder een jurk staat toch niet.quote:Op maandag 11 april 2011 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik draag nóóít een legging als een broek. Zo fout.
Dat is nog altijd minder fout dan Uggs aanhebben.quote:Op maandag 11 april 2011 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik draag nóóít een legging als een broek. Zo fout.
Ligt er ook aan hoe lang je jurk isquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag. Zo'n lang ding onder een jurk staat toch niet.
Je hebt gelijk. Onder een burka zou het geen probleem zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang je jurk is
Ik zit te twijfelen. Sommigen hebben een commandootje...quote:Op maandag 11 april 2011 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Onder een burka zou het geen probleem zijn.
heel kortquote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe lang je jurk is
Ja, dan is het dus een jurkje. Maar dat ding van Etc is volgens mij echt een jurk.quote:
doe ik ook wel es hoor. En dan met sandaaltjes of teenslippers.quote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan is het dus een jurkje. Maar dat ding van Etc is volgens mij echt een jurk.
Daar hoor je Schotten met hun kilt ook niet over klagen.quote:
Maar dat zijn echte mannenquote:Op maandag 11 april 2011 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar hoor je Schotten met hun kilt ook niet over klagen.
He Lub.quote:
Even de situatie laten bezinken.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, hij is weer helemaal de oude wat eten betreft. Hij begint nu ook weer wat aan te komen, gelukkig! De andere doet ook weer normaal tegen hem.
Thnx for asking
Van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag. Zo'n lang ding onder een jurk staat toch niet.
Hahaha ohja dat ook nog ja, count me inquote:Op maandag 11 april 2011 08:24 schreef Soempie het volgende:
Voordeel 4: mensen met spierwitte en/ of lelijke benen kunnen ook jurkjes aan.
als je wilt kan ik ook nog een blik werpen op wat de aannemer je heeft verteldquote:Op maandag 11 april 2011 07:50 schreef iamredleader het volgende:
Nem, dank voor je pm's, ik twijfel nu enorm of het wel of niet haalbaar is. Eerst maar afwachten wat de makelaar zegt over ons bod. Voor hetzelfde geld komen we er helemaal niet uit, of zeggen ze gelijk ja op het openingsbod.
dat vond ik ook ja, 100.000, daar kan ik m'n huis opnieuw voor neerzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 08:03 schreef Soempie het volgende:
Realistisch blijven. Dus er niet instappen als blijkt dat het echt te duur is, maar ook niet zomaar aannemen dat het 100.000 euro gaat kosten. Dat bedrag is echt bizar.
Karma, karma, karma, karma...quote:Op maandag 11 april 2011 07:23 schreef Soempie het volgende:
Kunnen jullie heel hard goede karma naar me toesturen en voor me duimen? Ik heb vanmiddag tentamen en zie het niet bepaald zitten. Had ook eigenlijk moeten leren dit weekend, maar 't wilde niet goed.
Gewoon af en toe zelf wat make-up op je gezicht smeren de komende periode, dan went het wel. Doe ik ook af en toe...quote:Op maandag 11 april 2011 07:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig.
M'n make-up heb ik op die foto er al half afgehaald he en het is een webcamfoto waarbij het al redelijk donker is. Ik ga zeker aangeven dat ik geen/ nauwelijks oogschaduw wil. 't Stond misschien wel, maar ik moet wel mezelf nog herkennen.
De rokjes zijn tegenwoordig sowieso vaak niet meer dan een paar schaamlapjes.quote:Op maandag 11 april 2011 08:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Van welke planeet kom jij?
Bijna iedereen draagt tegenwoordig leggings onder jurkjes en rokjes![]()
Voordeel 1: dikkere stof dus ook minder te zien als je op de fiets zit bijvoorbeeld --> de rokjes kunnen dus korter
Ja hoor, ben geheel nuchter.quote:Op maandag 11 april 2011 08:46 schreef Soempie het volgende:
MM, nuchter op het werk?Leuke dag gehad las ik!
Ik draag altijd een legging onder een jurkje/tuniek. Ook in de zomer. Maar geen korte shirts op een legging, dat kan echt niet....quote:
Verbergen van lelijke benen.quote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat is het nut van een legging onder een jurk?
gefeliciteerd met je (Di)aanhang en werk zequote:Op maandag 11 april 2011 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik draag altijd een legging onder een jurkje/tuniek. Ook in de zomer. Maar geen korte shirts op een legging, dat kan echt niet....
Goedemorgen![]()
Mijnis vandaag jarig
hij is vrij en ik ben aan het werk...
Spuug je het dan ook weer uit? Net als bij het proeven van wijn?quote:Op maandag 11 april 2011 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, ben geheel nuchter.
Gisterenmiddag zelfs al, zo veel heb ik niet gedronken. Meer geproefd...
quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je (Di)aanhang en werk ze
Nee, maar vanwege de relatief grote groep (25 whisky freaks + de ambassadeurs) werd er van elke whisky maar 1,5cl geschonken. Er was meestal maar 1 fles beschikbaar namelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spuug je het dan ook weer uit? Net als bij het proeven van wijn?
ik zal even oplettenquote:Op maandag 11 april 2011 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen bij Giel op 3FM opname's van Adele van afgelopen vrijdag.
Ben benieuwd welke opname's...
ik wil ook wel eens watquote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Niet mijn opname, dit is gvd soundboard, die wil ik hebben...
Ow je hebt hem al openbaar gemaakt? Ik dacht dat het nog "besloten" was.quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen kan die hebben, toch?
[..]
Hier is alles besloten, omdat ik er hier officieel niets over mag melden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je hebt hem al openbaar gemaakt? Ik dacht dat het nog "besloten" was.
Oh, nee, zo bedoelde ik het niet, al was dat fragment net best goedquote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen kan die hebben, toch?
[..]
Ook een opname van Adele?
Okay, snap ik..quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is alles besloten, omdat ik er hier officieel niets over mag melden.
Policy van Fok!...
Wij leken noemen dat sabrerenquote:Op maandag 11 april 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
En zo hak je dus de hals van een champagne fles af:
[ afbeelding ]
Meer foto's van gisteren: https://picasaweb.google.com/sixtydick/SeriousRequest
Hoe je zo'n fles ook opent, het blijft niet te zuipen...quote:
Dat was te verwachten...quote:Tevens ben je gespot
No problemoquote:Op maandag 11 april 2011 07:50 schreef iamredleader het volgende:
Nem, dank voor je pm's, ik twijfel nu enorm of het wel of niet haalbaar is. Eerst maar afwachten wat de makelaar zegt over ons bod. Voor hetzelfde geld komen we er helemaal niet uit, of zeggen ze gelijk ja op het openingsbod.
Niks voor IARL?quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Inmiddels staat het 2e huis bij mij in de straat te koop, zouden ze nu al een hekel aan me hebben?
niet in (de buurt van) A'veen en te kleinquote:
dat is inderdaad een mooi filmpjequote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Niet mijn voorkeur qua whisky, maar deze commercial moet je gezien hebben en is meesterlijk als je bedenkt dat er geen autocue was en alles in één take (weliswaar na vele eerdere msilukte pogingen) is opgenomen. Heb gisteren 'Te making of...' mogen zien:
Dat is Robert Carlylequote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Niet mijn voorkeur qua whisky, maar deze commercial moet je gezien hebben en is meesterlijk als je bedenkt dat er geen autocue was en alles in één take (weliswaar na vele eerdere msilukte pogingen) is opgenomen. Heb gisteren 'Te making of...' mogen zien:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Electra vervangen - er zitten wel 5 groepen in, maar hele oude bekabeling, en bijna nergens aardlekdraad. Dus omwille van de veiligheid moet de gehele woning opnieuw bekabeld worden. Tegelijk moeten de stopcontacten naar een hoogte van 25cm van de grond, en de schakelaars op 125cm. Dat was volgens de aannemer van deze tijd.quote:Op maandag 11 april 2011 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
No problemo
Heb je ook een antwoord op mijn vraagjes?
Lief.quote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef iamredleader het volgende:
In de tussentijd mezelf enorm vermaakt vandaag, samen met Jair allemaal leuke dingen gedaan
Eerst naar de Praxis, 80 liter aarde gekocht, handjevol plantjes en bloemetjes, en aardbeienplantjes. Die zitten nu in de (gratis!) bak op het balkon, aan de railing vastgemaakt. Twee meter verrassing voor tinuviel vanmiddag![]()
draad trekken en wcd's verplaatsen en evt een stukje frezen zijn ook van die dingen die je heel goed zelf kunt doen hequote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Electra vervangen - er zitten wel 5 groepen in, maar hele oude bekabeling, en bijna nergens aardlekdraad. Dus omwille van de veiligheid moet de gehele woning opnieuw bekabeld worden. Tegelijk moeten de stopcontacten naar een hoogte van 25cm van de grond, en de schakelaars op 125cm. Dat was volgens de aannemer van deze tijd.
Gasaansluiting - de meter heeft overal roest (dat is dan weer zaak van de eigenaar), en tegelijk loopt er een hele lelijke buis dwars door de wc beneden, door de bergkast onder de trap en komt midden uit de muur in de keuken. Vandaaruit gaat er 1 buis naar het geisertje, en ook door naar boven naar de cvketel. Omwille van veiligheid+handigheid+esthetiek zou de buis weggewerkt kunnen/moeten worden.
Budget keuken was/is ongeveer 5/m.
Ik heb nog niks van de makelaar gehoord, ik wacht gelaten af. Heb eigenlijk een beetje berusting dat het niks wordt. En als toch...
Okay, dus ouwe draden eruit, nieuwe erin. Ouwe draden eruit kun je zelf(vanaf hier bedoel ik daar ook mee: met vrienden). Erin eigenlijk ook wel als je een leuke trekveer hebt. Wij hebben hier het hele huis gedaan(en dat was inclusief nieuwe pijpen) in net geen 2 dagen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Electra vervangen - er zitten wel 5 groepen in, maar hele oude bekabeling, en bijna nergens aardlekdraad. Dus omwille van de veiligheid moet de gehele woning opnieuw bekabeld worden. Tegelijk moeten de stopcontacten naar een hoogte van 25cm van de grond, en de schakelaars op 125cm. Dat was volgens de aannemer van deze tijd.
De leiding moet dus in de muur verdwijnen begrijp ik? Hoeft niet compleet vervangen te worden?quote:Gasaansluiting - de meter heeft overal roest (dat is dan weer zaak van de eigenaar), en tegelijk loopt er een hele lelijke buis dwars door de wc beneden, door de bergkast onder de trap en komt midden uit de muur in de keuken. Vandaaruit gaat er 1 buis naar het geisertje, en ook door naar boven naar de cvketel. Omwille van veiligheid+handigheid+esthetiek zou de buis weggewerkt kunnen/moeten worden.
5 mille? Ik had 10 bedacht dus dat valt helemaal mee.quote:Budget keuken was/is ongeveer 5/m.
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat de makelaar daarmee te maken heeft. Sterker nog: mijn achterdochtige ik gaat opspelen en vraagt zich af of die niet een graantje meepikt.quote:Ik heb nog niks van de makelaar gehoord, ik wacht gelaten af. Heb eigenlijk een beetje berusting dat het niks wordt. En als toch...
wat me meteen wel opvalt is de 0.5 k voor lekkage dakkapel, geen idee hoe erg die lekkage is maar als er wat rot hout e.d. tevoorschijn komt dan denk ik dat je hier al snel 2 tot 3 kwijt bent, verder denk ik dat je een heel eind komtquote:
De dakkapel is inderdaad een behoorlijke gok want meer info had ik niet. Maargoed, er is nog speelruimte en die 2k onvoorziene dingenquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat me meteen wel opvalt is de 0.5 k voor lekkage dakkapel, geen idee hoe erg die lekkage is maar als er wat rot hout e.d. tevoorschijn komt dan denk ik dat je hier al snel 2 tot 3 kwijt bent, verder denk ik dat je een heel eind komt
Ja, maar dan is die 2k niet meer onvoorzienquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De dakkapel is inderdaad een behoorlijke gok want meer info had ik niet. Maargoed, er is nog speelruimte en die 2k onvoorziene dingen
We zijn het er in ieder geval over eens dat het geen ton hoeft te kosten. De meeste kosten zitten vaak in de arbeidsuren van de aannemer.
Ons complete huis is opnieuw opgebouwd voor minder dan wat IARL nu gekregen heeft als quote. en dan hebben we het over compleet alles, inclusief compleet nieuw dak. Jullie hebben de fotos gezien
Was een grapje hequote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, maar dan is die 2k niet meer onvoorzien
Pciesquote:Als je veel laat doen vliegt het geld er idd doorheen, want het materiaal kost allemaal niet zoveel, wat kost nou een meter draad en een meter elektrapijp...
je kunt ook een kaartje kopen en thuisblijvenquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Vriend belt net, heeft 4 kaartjes geregeld voor benefiet-concert/-wedstrijd Ajax - Shimizu a.s. woensdag. Opbrengst gaat naar slachtoffers Japan.
Highlights: Jan Smit, 3J's, Nick & Simon, De Toppers, Xander de Buisonjé, Glennis Grace en een onbekende Japanse zangeres.
Opnameapparatuur blijft thuis...
Ik gok op lang voorborrelen...quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je kunt ook een kaartje kopen en thuisblijven
Dat klinkt als een redelijk pijnlijke ervaring. Zelfs voor een goed doelquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Vriend belt net, heeft 4 kaartjes geregeld voor benefiet-concert/-wedstrijd Ajax - Shimizu a.s. woensdag. Opbrengst gaat naar slachtoffers Japan.
Highlights: Jan Smit, 3J's, Nick & Simon, De Toppers, Xander de Buisonjé, Glennis Grace en een onbekende Japanse zangeres.
Opnameapparatuur blijft thuis...
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je kunt ook een kaartje kopen en thuisblijven
Dan ging het ook om een militair geweer. Met goed trainen heb je twee bonen per doel nodig.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Als je als geschoold schutter met meer dan 100 kogels maar zo'n 20 doelen weet te raken terwijl je er honderden ter beschikking hebt, dan begrijp ik wel dat je daar suicidaal van wordt...
Meer dan ¤ 250000.quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Kaartjes kosten maar ¤ 5,00, ik vraag me af wat dat gaat opleveren in totaal...
Ik geloof dat ik dat nummer gisteren in de auto heb gehoordquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu pas door dat dat zeiknummer van Glennis Grace die oude van Volumia is
Wordt er niet beter op
1 "boon" doet het werk ook wel hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ging het ook om een militair geweer. Met goed trainen heb je twee bonen per doel nodig.
Proefkapsel? Jij bent op zoek naar een pruik?quote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat nummer gisteren in de auto heb gehoord
Heeft hier iemand ervaring met proefkapsels? Wat kost dat ongeveer
Etcie is nu echt een dame.quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Je gaat echt goed werk maken van die bruiloft he Etc?
Denk niet dat het uitverkocht zal zijn...quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meer dan ¤ 250000.
Het kan nog oplopen als er tijdens de wedstrijd gecollecteerd wordt (en dat is NIET uitgesloten)...
Let maar op. Jij zit dan tussen duizenden schreeuwende 12 jarige meisjes die niet weten waar Japan ligt en wat er aan de hand is, maar wel goedkoop naar een concert van hun idolen kunnen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet dat het uitverkocht zal zijn...
Fijn vooruitzicht, ik word er bijna ook suicidaal van.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Let maar op. Jij zit dan tussen duizenden schreeuwende 12 jarige meisjes die niet weten waar Japan ligt en wat er aan de hand is, maar wel goedkoop naar een concert van hun idolen kunnen.
Ik heb maar 1 zus en die trouwt maar 1x hoop ikquote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Je gaat echt goed werk maken van die bruiloft he Etc?
Geen idee wat een proefkapsel kost, ik ben nooit zo'n fan van echte kapsalon-kapsels
Oehquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Glennis is een tof wijf, kan ook echt wel zingen, maar dit is ook mijn smaak niet...
@Etcetera:
Block je agenda voor 5 mei en reis dan af naar Zwolle, want daar treedt Katzenjammer dan gratis op tijdens het Bevrijdingsfestival...
Is Zwolle niet een beetje te ver rijden?quote:
Nah het is toch wel een bijzondere dag, dan vergeet ik haar stomme gedrag wel evenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat hier toch om je niet zo populaire zus, Etc? Dan is een paar zelfgemaakte vlechten toch goed genoeg?
Je hebt Mr Etcie toch al binnen. Pronken is dan toch niet meer nodig?quote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Etcetera het volgende:
En ik doe het niet alleen voor haar natuurlijk
Juist welquote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt Mr Etcie toch al binnen. Pronken is dan toch niet meer nodig?
Daar schiet niemand iets mee op...quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn vooruitzicht, ik word er bijna ook suicidaal van.
Winkels in Alphen gaan morgen weer open, behalve de Prijzenknaller...
Trouwen is echt doodzonde.quote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 zus en die trouwt maar 1x hoop ik, dus ja dan doe ik het wel goed
Wil het denk ik opsteken en dat kan ik echt niet zelf
Heerlijke positieve instelling heb jequote:Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Trouwen is echt doodzonde.
Geld uitgeven aan de bruiloft en dan nog meer uitgeven aan een eventuele scheiding...
Gezien de recente cijfers heeft hij wel gelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heerlijke positieve instelling heb je
Ik heb de cijfers niet ingezien, eigenlijk zit ik in het vacuüm te zwetsen...quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien de recente cijfers heeft hij wel gelijk.
Boodschappen doen bij de Aldi.quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me geen bietm'n zus is niet van het scheidende soort zeg maar
en ja het kost wel wat, maar wat kost tegenwoordig nou niks dan
Hoe weet je dat? Dit is toch de eerste keer dat ze trouwt?quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me geen bietm'n zus is niet van het scheidende soort zeg maar
en ja het kost wel wat, maar wat kost tegenwoordig nou niks dan
Ik weet hoe ze isquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dit is toch de eerste keer dat ze trouwt?
Niet dat ik haar een scheiding wens hoor.
Britney Spears en Mariska Hulscher weten hoe je moet trouwen en scheiden...quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dit is toch de eerste keer dat ze trouwt?
Niet dat ik haar een scheiding wens hoor.
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo weer bijgelezen. Soempie, hoe ging je tentamen?
De watquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van der Klis, scheelt maar één letter en is dan een familielid van Tristan.
Wat voor Windows mag dat dan wel niet zijn? Of wat voor netwerkkaartje? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet meer zou werken.quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
Altijd leuk, even een pc schoonmaken voor vrienden.. Hoe krijg je het als fabrikant verzonnen om een recovery-cd te maken en dan de drivers er niet bij te zetten.. Daar zit je dan met een schone Windows-installatie, mèt Acrobat Reader en PrintMe InternetPrinting en nog een dozijn gesponsorde programma's, maar zonder netwerkverbinding
Windows XP SP 1a met een US Robotics netwerkkaartje. Ik heb de driver inmiddels van internet gehaald en via een stickje overgezet, dus werken doet het wel, maar dat lijkt me iets wat je op de recovery-cd wilt hebben staan.quote:Op maandag 11 april 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor Windows mag dat dan wel niet zijn? Of wat voor netwerkkaartje? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet meer zou werken.
Grote kans dat die kennis meer CD's had. Ook al beweren ze van niet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Windows XP SP 1a met een US Robotics netwerkkaartje. Ik heb de driver inmiddels van internet gehaald en via een stickje overgezet, dus werken doet het wel, maar dat lijkt me iets wat je op de recovery-cd wilt hebben staan.
Ik weet het niet. Ik heb wel vijf cd's met een multilingual user interface gekregen in allerlei obscure talenquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grote kans dat die kennis meer CD's had. Ook al beweren ze van niet.
maar nu een goed excuus om er weer heen te gaan?quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Free Cone Day in Groningen op het Zernikeplein. Daar kom ik nooit meer verdorie
Kunnen bedrijven als Ben & Jerry's geen centrale locaties als Grote Markt en dergelijke uitstippelen? Zo wordt het vooroordeel van 'nietsdoende studenten' nog steeds versterkt...quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Free Cone Day in Groningen op het Zernikeplein. Daar kom ik nooit meer verdorie
GVDquote:
Alles vanaf 15C is lekker weer hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
GVD![]()
Net de twee dagen dat het lekker weer hard lopen beulen op het werk.
De rest vd week ook wel druk maar met dit weer maakt het ook niet veel uit
Lees: de geldwolven van de modeindustrie willen een goed verdienende hype creeerenquote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nenknieen-zomer.html
quote uit artikel: "Mannen kiezen anno 2011 voor een op maat gemaakte short en een t-shirt met de perfecte pasvorm."
huhhuh
Mannen die té modegevoelig zijn, zijn metroseksuelen zonder eigen inbreng...quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nenknieen-zomer.html
quote uit artikel: "Mannen kiezen anno 2011 voor een op maat gemaakte short en een t-shirt met de perfecte pasvorm."
huhhuh
Geen denken aan dat die premiejagers als Armani een cent van mij krijgen. Wat denken ze wel?quote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees: de geldwolven van de modeindustrie willen een goed verdienende hype creeeren
Slaap lekker!quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Etcetera het volgende:
The Cake Is A Lie
Ik ga slapen. Da's geen leugen
Jij werkt alleen als Etcie slaapt?quote:
Mijn bruiloft kostte nog geen $200, dus dat valt op zich wel wel mee...quote:Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Trouwen is echt doodzonde.
Geld uitgeven aan de bruiloft en dan nog meer uitgeven aan een eventuele scheiding...
Ik voorzie een nieuwe glossy: De Etcy...quote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juist welEven laten zien hoe ik er uitzie bij een feestje zoals dit ipv een lan of een weekend bij hem/bij mij
Lijkt me af en toe best vermoeiend zo'n kleintje....quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef iamredleader het volgende:
nog even buiten met Jair na het eten. Geloof me, hij is vanavond héél moe als hij naar bed gaat
Erg slecht.quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo weer bijgelezen. Soempie, hoe ging je tentamen?
Insert cliché-opmerking "maar je krijgt er zoveel voor terug"quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijkt me af en toe best vermoeiend zo'n kleintje....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Insert cliché-opmerking "maar je krijgt er zoveel voor terug"
Ik wou dat het zo gemakkelijk ging...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier zegiedereen een rotdag?
[ afbeelding ]
There, I fixed it
Zoiets overkomt mij anders nooit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wou dat het zo gemakkelijk ging...![]()
Ow en ik bedacht me net dat ik vanmorgen vergeten ben om uit te checken met mn businessovcard.
En inspiratieloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow, nu heb je mn dag weer verpest Nem! wat een kutreclame was dat......
Ach joh,quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow, nu heb je mn dag weer verpest Nem! wat een kutreclame was dat......
Verder: Japan to raise Fukushima crisis level to worstquote:"PVV stemmers zijn Levensgevaarlijk"
Onzin natuurlijk, maar veel anders kan je van het bericht dat de NRC "onthult" dat Tristan van der Vlis op de PVV heeft gestemd, niet maken. De relevantie van deze informatie ontgaat ons momenteel even volledig. Dan graag ook voortaan vermelden welke vruchtenyoghurt hij 's ochtends naar binnen heeft gelepeld, of bij welke dumpstore hij z'n sneue combatbroek heeft gehaald en of hij liever recht over steekt, of toch de straat schuin te lijf gaat. Oftewel: NOU EN...
quote:Level 7 has formerly only been applied to the Chernobyl accident in the former Soviet Union in 1986 when hundreds of thousands of terabecquerels of radioactive iodine-131 were released into the air. One terabecquerel is one trillion becquerels.
Ik zal zo eens kijken, het was een gokvraag dus ik kan er enorm naast zitten...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, wat een prijs
Benieuwd of je m wint! Ik duim
En wat heeft dat voor gevolgen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wou dat het zo gemakkelijk ging...![]()
Ow en ik bedacht me net dat ik vanmorgen vergeten ben om uit te checken met mn businessovcard.
Arme Atsuko (en de anderen in Japan). 60 tot 90 naschokken per dag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Een voordeel van de '7'-gradatie voor Japan: Erger wordt het niet meer...
Voorlopig worden nog steeds alle trips gecancelled en zit men in Tokyo nog elke dag een paar keer onder het bureau naar het 'Last 10 Seconds' alarm te luisteren, de laatste 10 seconden voor weer een nieuwe aardbeving.
Mooie apps e.d. daarvoor waarvan ik gisteren het geluid geript heb als ringtone, maar als je dat constant zou horen en zien...
Pas bij tien keer niet uitchecken na het inchecken (binnen twee weken).quote:
Dit geluid?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Een voordeel van de '7'-gradatie voor Japan: Erger wordt het niet meer...
Voorlopig worden nog steeds alle trips gecancelled en zit men in Tokyo nog elke dag een paar keer onder het bureau naar het 'Last 10 Seconds' alarm te luisteren, de laatste 10 seconden voor weer een nieuwe aardbeving.
Mooie apps e.d. daarvoor (waarvan ik gisteren het geluid geript heb als ringtone), maar als je dat constant zou horen en zien...
Kan nu even geen filmpjes bekijken, maar stuur je later mijn geripte geluiden wel toe. Zie anders de Twitter timeline van Atsuko gisteren (check voor Last 10 seconds), zo kwam ik er ook achter...quote:
Ok, dank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan nu even geen filmpjes bekijken, maar stuur je later mijn geripte geluiden wel toe. Zie anders de Twitter timeline van Atsuko gisteren (check voor Last 10 seconds), zo kwam ik er ook achter...
Erica kan toch maar over 1 ding praten? Sport.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Camera niet gewonnen (ik was 2e geworden), maar (na aandringen) opnieuw meegedaan voor de prijsvraag van 16.00 uur...
Dan luisteren naar peptalk van Erica Terpstra en Nicolien Sauerbreij. Erica kan wel kwetteren, misschien gaat het over Twitter...
En dan ook helemaal kachel...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erica kan toch maar over 1 ding praten? Sport.
En afvallen, hoewel, zo te zien, er wel weer wat aan gekomen is. En Nicolien is in het echie eigenlijk maar een kleine dame. Maar ze lacht wel lief...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erica kan toch maar over 1 ding praten? Sport.
Niet overdrijven zeg. Dat was maar 1 keer. En nog leuk ook.quote:
We moeten een keer Erica tegenover Michel Daerden zetten, dat kan nog een leuk gesprek worden...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet overdrijven zeg. Dat was maar 1 keer. En nog leuk ook.
Nicolien lijkt mij wel een leuke vrouw. Erica ook wel, maar dan alleen voor een avondje in de kroeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En afvallen, hoewel, zo te zien, er wel weer wat aan gekomen is. En Nicolien is in het echie eigenlijk maar een kleine dame. Maar ze lacht wel lief...
Cogito ergo abeat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nicolien lijkt mij wel een leuke vrouw. Erica ook wel, masr dan voor andere doeleinde.
Als er op de veiling van SR2011 een avondje in de kroeg met Erica komt ga ik zeker bieden.quote:
Ik zei het vanmorgen al... gedoe...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
Peace en Diaan zijn ook weer eens aan het tuinieren
Menselijke resten gevonden bij tuinieren
De bewoner van een woning in Enschede deed afgelopen vrijdag tijdens het tuinieren een lugubere ontdekking. Tijdens het wroeten in de aarde stuitte de bewoner op beenderen. Het Nederlands Forensisich Instituut (NFI) onderzocht ze en het blijkt om menselijke resten te gaan, maakte de politie in Enschede dinsdag bekend.
De politie is begonnen met een buurtonderzoek en kijk ook naar de lijst van vermiste personen. De politie kon nog niet zeggen hoe lang de menselijke resten er hebben gelegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Drank, drugs en seks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit toch maar mooi in de bus naar chicago. Voelt net als schoolreisje
Da's waar ook, ik ben nog niet begonnen aan de quiz...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er op de veiling van SR2011 een avondje in de kroeg met Erica komt ga ik zeker bieden.
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik ben nog niet begonnen aan de quiz...
Of open daken en viaducten.quote:
Nee, dat wens ik PS niet toe.quote:
huh?quote:
Oh, niet zo'n schoolreisje dus.quote:
Een goedemiddag Dame.quote:
Dat zei ik toch ook niet?quote:
Correct.quote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct.
Maar die andere dingen kunnen misschien wel leuk zijn op een schoolreisje.
dat staat toch echt letterlijk in mijn postquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, niet zo'n schoolreisje dus.
Waar ga je naar toe?
Ja, duhhhh, Chicago is natuurlijk maar 1 straat met 1 toeristenval.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat staat toch echt letterlijk in mijn postChicago
Dat meen je niet!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag een gesprek over een werkervaringsplaatsIk ben alleen volledig kwijt wat ze aan te bieden hebben
dat was best slecht maar ik heb nogal veel dingen lopen momenteel en dan ontglipt je wel eens wat
ik ga niet als toerist maar als student. Naar het Chicago art institutequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, duhhhh, Chicago is natuurlijk maar 1 straat met 1 toeristenval.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ga niet als toerist maar als student. Naar het Chicago art institute
Dat gesprek of dat ik het niet meer helemaal wistquote:
Het laatste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat gesprek of dat ik het niet meer helemaal wist
"ja, ik wil die functie erg graag!!"quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Shit happensIk ben niet van plan om me daar druk over te maken hoor
Ik ga me deze dagen nog even inlezen, en het is niet zo dat ik meteen ja of nee moet geven vrijdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"ja, ik wil die functie erg graag!!"
"maar mevrouw, is achter de ramen wel iets voor u?"
Moet je toch eerst uitvinden om welke functie het gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga me deze dagen nog even inlezen, en het is niet zo dat ik meteen ja of nee moet geven vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |