Fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er weer vandoorBus halen en naar Friesland
Jullie ook allemaal - ook jij C4, ondanks dit gekutquote:
dan zullen ze wel opkijken, als er daar ineens een bus rijdtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er weer vandoorBus halen en naar Friesland
Ik verwacht elke keer dat ik op Assen sta te wachten een paard en wagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zullen ze wel opkijken, als er daar ineens een bus rijdt
prettig weekend
ik kruip mijn bed maar weer in. Vroeg weekend vandaag. Zag m net lopen op campus. voel me klote. En vind het ook rot voor C4. Niks cools aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
TT
Hoest daar dan PS? Moet die ober jou ook even een scotch brengen anders?
Serieus, dat is echt kut. Sterkte man. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:
39quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Serieus, dat is echt kut. Sterkte man. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Hmmm nog niet zo best dus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kruip mijn bed maar weer in. Vroeg weekend vandaag. Zag m net lopen op campus. voel me klote. En vind het ook rot voor C4. Niks cools aan.
Nou ja, in ieder geval een leeftijd waarop je nog redelijk goed ander werk kan vinden. Maakt het natuurlijk niet minder klote...quote:
Met bergen ervaring, certificaten en diploma's op CBRN gebied die niet erkend worden in de burgermaatschappij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval een leeftijd waarop je nog redelijk goed ander werk kan vinden. Maakt het natuurlijk niet minder klote...
Maar je hebt wel een bepaalde mentaliteit en no-nonsense houding die gewaardeerd wordt in het bedrijfsleven...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met bergen ervaring, certificaten en diploma's op CBRN gebied die niet erkend worden in de burgermaatschappij.
en is het al 100% zeker dat Eindhoven civiel wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gesprek afgelopen. Bij het civiel worden van Eindhoven vervallen alle oorlogsfuncties. Dus ook mijn functie. Herplaatsingskansen nihil ivm de grote inkrimping.
Ja, dat heeft Hillen al bevestigd. Er bestaat een kans dat er militair gebruik blijft bestaan. Maar dan alleen met functies die betrekking hebben op op dat gebruik. Functies in de oorlogsstructuur verdwijnen gegarandeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en is het al 100% zeker dat Eindhoven civiel wordt?
succes/sterkte dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Hillen al bevestigd. Er bestaat een kans dat er militair gebruik blijft bestaan. Maar dan alleen met functies die betrekking hebben op op dat gebruik. Functies in de oorlogsstructuur verdwijnen gegarandeerd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gesprek afgelopen. Bij het civiel worden van Eindhoven vervallen alle oorlogsfuncties. Dus ook mijn functie. Herplaatsingskansen nihil ivm de grote inkrimping.
Daar heb je gelijk in. Ik weet nu zeker dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi klote. Het enige positieve wat ik er in zie is dat je zeker bent waar je aan toe bent.
wat kunnen ze nog doen, je ontslaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu trouwens wel met een peuk in mijn mond te kijken naar die mooie "verboden te roken sticker". En die peuk kreeg ik van een anti-rook collega.
Dat kun je wel stellen ja.quote:
blegh daar heb je nu ook niks aan toch. Neem nog es een peuk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja.
Maar goed, "life goes on" zou Corky zeggen.
Ok, ga ik doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
blegh daar heb je nu ook niks aan toch. Neem nog es een peuk.
Sterkte.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet nu zeker dat het afgelopen is.
ik ook dan maar, bij uitzonderingquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook dan maar, bij uitzondering
ik voel me zo'n dramaqueenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar inderdaad, jij kan het ook wel gebruiken.
Zullen we elkaar dan even een knuffel geven? * Geeft PS een knuffelquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik voel me zo'n dramaqueenmaar ik zit er echt mee. aansteller dat ik ben. jouw shit is echte leven shit :x
* Puntenslijpsel geeft knuf trugquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen we elkaar dan even een knuffel geven? * Geeft PS een knuffel
Er mag wel meer niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra dat is wel heel definitief nieuws. Wat ik me nog afvroeg, is de GOR hierover ook geïnformeerd? En de bonden? Dit mag toch niet zomaar??![]()
True. Maar de GOR heeft nog best veel invloed, iig bij ons nog wel. Voordat plannen goed gekeurd worden, moet het eerst langs de GOR.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet.![]()
Maar de AFMP gaat iig de barricades op. 16 juni landelijke actiedag.
Die was al verkocht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anding__.html?p=28,1
ook een manier om van die F16's af te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met de webcam komt ook niet over dat de oogschaduw gewoon echt heel veel is en m'n ogen een behoorlijk zwarte rand hebben. Sven zei eerst dat ik er als een porseleinen poppetje uit zag en daarna ook dat het een beetje TE is, te hard ook.
Maar dit was dus al de naturel-look.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Merci.quote:
je hoeft het niet te drinkenquote:
Yep, einde oefening voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |