abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95325824
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Als je een paar criminelen kapot schiet dan doe je nog wat goeds voor je dood gaat.

Motief om criminelen dood te schieten? Gewoon als je zo graag iemand dood wil schieten zorg dan dat je de maatschappij beter maakt en bv die ad vd berg neerknalt.
Als er 'goed' en 'slecht' bestaat, hoe komt het dat er geen straf is voor het 'slechte'?

Dan maakt het toch niks uit of je goed of 'kwaad' pleegt?
pi_95325858
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Of je lost gewoon je problemen op :')
Waarom zou ik dat doen? We gaan toch allemaal dood?

Het leven is maar tijdelijk en vergaand.
pi_95325882
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Als je een paar criminelen kapot schiet dan doe je nog wat goeds voor je dood gaat.

Motief om criminelen dood te schieten? Gewoon als je zo graag iemand dood wil schieten zorg dan dat je de maatschappij beter maakt en bv die ad vd berg neerknalt.
Doe jongen was 23 dus moet hij al heel wat pestkoppen tegengekomen zijn. Ga op een rampage die lui afschieten. Was laatst een Amerikaan die heeft over meerdere dagen zoveel mogelijk lui die hem irriteerden doodgereden en gestoken. Geeft jezelf toch meer voldoening dan al die anonieme mensen denk ik...
pi_95325992
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Als er 'goed' en 'slecht' bestaat, hoe komt het dat er geen straf is voor het 'slechte'?

Dan maakt het toch niks uit of je goed of 'kwaad' pleegt?
Hoezo is er geen straf voor het slechte?

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen? We gaan toch allemaal dood?

Het leven is maar tijdelijk en vergaand.
:')

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Doe jongen was 23 dus moet hij al heel wat pestkoppen tegengekomen zijn. Ga op een rampage die lui afschieten. Was laatst een Amerikaan die heeft over meerdere dagen zoveel mogelijk lui die hem irriteerden doodgereden en gestoken. Geeft jezelf toch meer voldoening dan al die anonieme mensen denk ik...
Dat dus.. Pestkoppen zijn ook tuig want die maken iemands leven helemaal kapot zonder dat het strafbaar is. Als iemand die uit wraak dood schiet in plaats van zelfmoord pleegt dan heb ik er aan 1 kant wel respect voor.. ligt er uiteraard aan hoe erg de pesterijen waren
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95326135
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Dat beweerde iemand anders paar reacties bovenop.

Maar hoe kan er een straf bestaan als er helemaal niks, 'nergens' is in het hiernamaals? Volgens jouw eigen woorden?
pi_95326255
quote:

[..]

Gaan we hieraan beginnen? :)
pi_95326265
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat dus.. Pestkoppen zijn ook tuig want die maken iemands leven helemaal kapot zonder dat het strafbaar is. Als iemand die uit wraak dood schiet in plaats van zelfmoord pleegt dan heb ik er aan 1 kant wel respect voor.. ligt er uiteraard aan hoe erg de pesterijen waren
Moeten die lui het wel heel erg gemaakt hebben maar toch. Zoiets zou ik nog wel kunnen begrijpen. Een random centrum ofzo binnenstappen en gaan maaien lijkt me zo'n doelloos laatste kwartier.
pi_95326283
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dat beweerde iemand anders paar reacties bovenop.

Maar hoe kan er een straf bestaan als er helemaal niks, 'nergens' is in het hiernamaals? Volgens jouw eigen woorden?
Geen leven hebben lijkt mij een straf.. Maar sommige vinden het leven een straf dus dan is er inderdaad geen straf als je zelfmoord pleegt..
pi_95326359
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Geen leven hebben lijkt mij een straf.. Maar sommige vinden het leven een straf dus dan is er inderdaad geen straf als je zelfmoord pleegt..
Dus worden we allemaal gestraft wanneer we geen leven meer hebben en dood zijn? Wat is dat dan, lijkt me niet eerlijk, de natuurlijke afloop van alles. Vooral als je iemand bent die van het leven houdt.

Maar hoe zit het met het vermoorden van andere mensen, waarom moeten we dat niet doen? Er is toch geen straf?
  zondag 10 april 2011 @ 23:40:17 #110
2651 svann
night-hawk
pi_95326373
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Loedertje het volgende:
Dan zorgt zoiemand wel dat hij toch wapens heeft, wapenvergunning doet weinig terzake als je wilde plannen hebt.
Daarnaast zoeken helaas niet alle mensen hulp als ze in een depressie zitten, die blowen zichzelf gewoon hardstikke kwijt .

Hulp is leuk maar weet je nog dat blowende mallootje uit Hoogerheide een paar jaar geleden die in een rare bui een basisschool inliep en daar een kind doodstak? Is geen vuurwapen aan te pas gekomen .

Ik vraag mij oprecht af OF je dit soort zaken kunt ondervangen/voorkomen.
Persoonlijk denk ik van niet.
Ja, zonder vuurwapens kun je ook genoeg ellende aanrichten. En het kan ook door alcohol, speed of whatever uit de hand lopen.
Dus waarschijnlijk nooit helemaal te voorkomen inderdaad. :{
Maar zonder wapenvergunning is de drempel toch iets hoger en de kans op bezinning iets groter.

Een broeders hoeder zou wel ideaal zijn, maar die ontbreekt helaas nogal eens.
Ook een slopende taak trouwens.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_95326398
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Moeten die lui het wel heel erg gemaakt hebben maar toch. Zoiets zou ik nog wel kunnen begrijpen. Een random centrum ofzo binnenstappen en gaan maaien lijkt me zo'n doelloos laatste kwartier.
Sommige mensen haten gewoon andere mensen.. Gewoon, omdat het mensen zijn..
pi_95326446
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef svann het volgende:

[..]

Ja, zonder vuurwapens kun je ook genoeg ellende aanrichten. En het kan ook door alcohol, speed of whatever uit de hand lopen.
Dus waarschijnlijk nooit helemaal te voorkomen inderdaad. :{
Maar zonder wapenvergunning is de drempel toch iets hoger en de kans op bezinning iets groter.

Een broeders hoeder zou wel ideaal zijn, maar die ontbreekt helaas nogal eens.
Ook een slopende taak trouwens.
Die lui plannen dit soort dingen soms maanden van te voren. Een geschikt wapen vinden lijkt me wel het minste probleem dat ze tegen komen.
  zondag 10 april 2011 @ 23:42:22 #113
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_95326487
er is iemand hier wel heel omslachtig aan het proberen er een religieuze slag aan te geven
zonnig Brasil
pi_95326488
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dus worden we allemaal gestraft wanneer we geen leven meer hebben en dood zijn? Wat is dat dan, lijkt me niet eerlijk, de natuurlijke afloop van alles. Vooral als je iemand bent die van het leven houdt.

Maar hoe zit het met het vermoorden van andere mensen, waarom moeten we dat niet doen? Er is toch geen straf?
De meeste mensen geven wel wat om hun eigen leven.. Dus als die iemand vermoorden en dan vast gezet worden is dat wel degelijk een straf..

Maar als je zelfmoord wil plegen dan is er inderdaad 'geen straf' als je anderen met je mee neemt.
pi_95326594
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef xyzyx het volgende:

[..]

De meeste mensen geven wel wat om hun eigen leven.. Dus als die iemand vermoorden en dan vast gezet worden is dat wel degelijk een straf..

Maar als je zelfmoord wil plegen dan is er inderdaad 'geen straf' als je anderen met je mee neemt.
Vastgezet is maar tijdelijk. We gaan toch allemaal dood, en al houden we van ons leven, en dat graag willen behouden, gaat dat toch uiteindelijk niet lukken? Gaan we toch eindelijk dood?

De dood is permanent.

Dus wat is mijn motief om een tijdelijke straf te willen ontlopen, maar een permanente toch tegemoet te gaan?

Als ik van het leven hou?
pi_95326626
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Vastgezet is maar tijdelijk. We gaan toch allemaal dood, en al houden we van ons leven, en dat graag willen behouden, gaat dat toch uiteindelijk niet lukken? Gaan we toch eindelijk dood?

De dood is permanent.

Dus wat is mijn motief om een tijdelijke straf te willen ontlopen, maar een permanente toch tegemoet te gaan?

Als ik van het leven hou?
Als je je hele leven in de cel zit dan kun je net zo goed meteen dood gaan toch?
pi_95326674
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef qwerty_x het volgende:
er is iemand hier wel heel omslachtig aan het proberen er een religieuze slag aan te geven
En niemand die een atheistische slag probeert te geven?

Wat is religie trouwens zonder atheisten?
  zondag 10 april 2011 @ 23:46:28 #118
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95326686
Oh, Vergezocht, je leeft dus nog wel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95326710
quote:
9s.gif Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Als je je hele leven in de cel zit dan kun je net zo goed meteen dood gaan toch?
We gaan toch dood of we nou in de cel zitten of niet?

Wat maakt het dan uit, beetje cel? En als we zelfmoord plegen na onze misdaad, dan hoeft dat al helemaal niet.
  zondag 10 april 2011 @ 23:47:25 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95326731
De boy had een psychisch verleden, dan houd eigenlijk alle ratio meteen op, want die werkt bij die gasten gewoon niet meer. Ik kan het weten, heb wat psychoses in mijn nabije familie meegemaakt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_95326738
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Staal het volgende:
Oh, Vergezocht, je leeft dus nog wel.
Hoi staal, hoe bedoel je? Wou je mij vermoorden of zo?
  zondag 10 april 2011 @ 23:48:28 #122
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95326774
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Hoi staal, hoe bedoel je? Wou je mij vermoorden of zo?
Nee, natuurlijk niet. Maar ik schrik af en toe van je posten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95326796
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef vergezocht het volgende:

[..]

We gaan toch dood of we nou in de cel zitten of niet?

Wat maakt het dan uit, beetje cel? En als we zelfmoord plegen na onze misdaad, dan hoeft dat al helemaal niet.
Dus dat vind jij een legitieme reden om een paar mensen dood te schieten?
  zondag 10 april 2011 @ 23:49:24 #124
330215 Monque
panta rhei
pi_95326828
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef vergezocht het volgende:
Waarom dat laatste alweer? Er is toch geen straf die komt in het hiernamaals?
Juist dáárom ben ik wel nieuwsgierig naar die digitale bestanden van 'spirituele aard'. De meeste religies, met uitzondering van sommige vormen van gnostiek, staan niet erg positief tegenover zelfmoord zonder meer.

Uitzonderingen komen vaak neer op 'opoffering voor het algemene belang', denk aan de kamikaze of zelfmoordterroristen.
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
pi_95326860
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar ik schrik af en toe van je posten.
Zijn gedachtes zijn inderdaad aardig ziek.. Maar aan de andere kant ook logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')