Vreselijk!Vrouwen die meepraten over voetbal ( net zoals Barbara Barend )quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lekker stuk vlees met verstand van voetbalwat wil een man nog meer..
Relatie Samenwonendquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
meteen iedereen in het fotoboek gluren
Ik dacht: ik pas het gelijk aan voordat ik ze valse hoop geefquote:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
quote:
betrapt hoorquote:Laatste voyeur(s) Einthovuh
MMUFC
Kopstoot
rubbereend
Bos81
Ja echt, ik wil er ook nog wel een screenshot van maken hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt?
Kan me het niet meer herinneren![]()
Nee ik geloof jequote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja echt, ik wil er ook nog wel een screenshot van maken hoor
uurquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vaak pas 45 minuten voor aanvang bekend.
45 uur?quote:
Ja nu wel. Net heb ik gekeken ja. En inderdaad had ik dit fobo eerder al gezienquote:
daar zou ik best ziek van zijn denk ikquote:
Wat een droevige aankoop, eersteklas grabbelaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:16 schreef Adames het volgende:
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Sinouh
Och ja, goed voor de moraal van de spitsen op de training. Verder hoeft hij alleen maar de eerste keeper in te schieten. Minuten zal hij zo goed als niet maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een droevige aankoop, eersteklas grabbelaar.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Haal dan meteen silberbauer gratis op..quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tsja, het is beter dan wat we nu hadden aan de keepersbezetting. En een eerste klas grabbelaar, waar baseer je dat op? Hij heeft weliswaar wat blunders op zijn naam, maar in principe is hij zo slecht niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |