Amen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Owh, en laten we eerlijk zijn: Lens mag dan niet de beste spits zijn maar het werkt wel met hem in het centrum!
1 2 3 4 5 6 7 | Isaak Mano Maza Fred Pieters Hutch Engelaar Bakkal Labyad Lensie Doedel |
Wie of wat is een 'Keep' in deze context??quote:
Dan zou ik alleen Fred niet opstellen want dan verlies je regelementair met 3-0 van Heraclesquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop dat Engelaar gewoon mee kan met het snellere spel van gisteren. Wuytens was kon ik immers niet echt tevreden over zijn. Hutchinson heeft trouwens ook een draaicirkel van een locomotief, maar goed, dat was niet echt nieuws. Hopelijk gaat Rutten tegen Heracles ook gewoon aanvallen, en niet door op de oude toon onder het mom van 'tegen Benfica moésten we, nu niet meer'.
Opstellinkje:
[ code verwijderd ]
Ik vraag me trouwens toch af wat Vukovic kan laten zien op termijn. Hij is toch Servisch international terwijl hij nog niet zo oud is. Daar kwamen vroeger toch best aardige spelers vandaan (maar goed, die kwamen ook uit Bulgarije).
[..]
Wie of wat is een 'Keep' in deze context??
Dat zeiden wij ook van AC Milan - Ajax en Ajax-Spartak. Hell, Ajax- Dinamo Kiev, Ajax - Auxere. Maar kijk waar we nu beland zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef Geo3kant het volgende:
Als ze tegen Heracles weer met de handrem erop spelen laat je dus zien wij zijn bang voor jullie en de tegengoal.. en dan straal je dus NIKS uit.. als je kampioen wilt worden moet je knokken en laten zien als je er een scoort .. maken wij er gewoon 1 extra.
Ik kreeg het gevoel dat gister inderdaad de potentie getoond werd die erin inzit.. en dat zonder Reis erbij te hebben.. (misschien waren de spelers aan het woord?). Maar als Fred Rutten zijn manier van spelen er weer op drukt krijg je weer dat matte saaie spel met vijanden achter elke boom en komt er niks van de potentie.
Ze hebben gister eindelijk weer eens gevoetbald ..
Feyenoord uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
Heracles uit, lastigste wedstrijd van het resterende programma denk ik.
Ik weet welke wedstrijden er nog op het programma staan en dus ook dat we nog naar Rotterdam moeten.quote:
Verwacht er niet te veel van in Almelo en dat kan je nog niet eens PSV kwalijk nemen. Benfica is een ploeg die eigenlijk al door was en aanvallend erg sterk is. Die konden gisteren wel wat rustiger aan doen, als ze gas gaven dan waren ze alsnog de betere en sowieso door.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:09 schreef Geo3kant het volgende:
Als ze tegen Heracles weer met de handrem erop spelen laat je dus zien wij zijn bang voor jullie en de tegengoal.. en dan straal je dus NIKS uit.. als je kampioen wilt worden moet je knokken en laten zien als je er een scoort .. maken wij er gewoon 1 extra.
Ik kreeg het gevoel dat gister inderdaad de potentie getoond werd die erin inzit.. en dat zonder Reis erbij te hebben.. (misschien waren de spelers aan het woord?). Maar als Fred Rutten zijn manier van spelen er weer op drukt krijg je weer dat matte saaie spel met vijanden achter elke boom en komt er niks van de potentie.
Ze hebben gister eindelijk weer eens gevoetbald ..
Dat bedoelde ik er niet mee. Maar ik weet bijna zeker dat we Feyenoord uit ook punten gaan knoeien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet welke wedstrijden er nog op het programma staan en dus ook dat we nog naar Rotterdam moeten.
Als ze met dezelfde felheid, inzet en scherpte spelen als gisteren, moeten ze Heracles kapot kunnen spelen binnen een half uur. Hoe verdedigend Heracles ook speelt, dan krijgt PSV kansen. Als die dan ook nog eens benut worden (met Lens hebben we daar weer meer kans op), komt het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel van in Almelo en dat kan je nog niet eens PSV kwalijk nemen. Benfica is een ploeg die eigenlijk al door was en aanvallend erg sterk is. Die konden gisteren wel wat rustiger aan doen, als ze gas gaven dan waren ze alsnog de betere en sowieso door.
Heracles is gewoon de mindere ploeg en als ze dan tegen PSV spelen, dan zal het defensief zijn. Samen met dat kunstgras is het gewoon bijna onmogelijk om datzelfde voetbal als gisteren eerste helft te zien.
Nope, PSV gaat het niet redden, nou oke, er is 1 geluk en dat is dat Ajax en Twente nog tegen elkaar moeten... Dat gaat ze misschien helpen om de 2e plaats vast te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als ze met dezelfde felheid, inzet en scherpte spelen als gisteren, moeten ze Heracles kapot kunnen spelen binnen een half uur. Hoe verdedigend Heracles ook speelt, dan krijgt PSV kansen. Als die dan ook nog eens benut worden (met Lens hebben we daar weer meer kans op), komt het goed.
Amen. Maar als PSV zo speelt... als als... ik zie eerlijk gezegd eerder weer het zwakke PSV.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als ze met dezelfde felheid, inzet en scherpte spelen als gisteren, moeten ze Heracles kapot kunnen spelen binnen een half uur. Hoe verdedigend Heracles ook speelt, dan krijgt PSV kansen. Als die dan ook nog eens benut worden (met Lens hebben we daar weer meer kans op), komt het goed.
Ik ben er ook bang voor. Wat dan extra frustrerend wordt, aangezien ze gisteren hebben laten zien dat ze het wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. Maar als PSV zo speelt... als als... ik zie eerlijk gezegd eerder weer het zwakke PSV.
Maar ja, als PSV zoals de eerste helft gister speelt dan pakken we de 3 punten uit almelootje.
Een kritisch filmpje door een PSV-erquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)ur-naar-PSV-open.ece
Wat zou het mooi zijn...
quote:maar iedereen weet dat ik weer graag bij PSV kom.
Guusje Hiddinkquote:
Staan er wel meer op, moet er alleen maar om lachenquote:
Hé, kun je niet gewoon lekker met je leeftijdsgenootjes naar de speeltuin om de hoek of zo.quote:
Dat dus, wat een klets. Zo kan je van iedere club een filmpje maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb het filmpje afgezet. Dom rijtje veelal uit het verband gerukte acties.
Wat natuurlijk wel laat zien dat Manolev, Dszuszak, Pieters en vooral Toivonen de irritantste spelers zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat dus, wat een klets. Zo kan je van iedere club een filmpje maken.
Hoor ik hier Fredje spreken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Tja, een speler als van Bommel e.d. wil je ook alleen maar in je eigen team hebben.. daar wil je ook niet tegen spelen, dan vind iedereen het ook een irritante speler. Dat soort mannen moet je er bij hebben.
Dat verbaasde mij ook al. Aan de andere kant zette ik ook meteen mijn twijfels bij dat verhaal, hoe kan je als je dikke verliezen maakt beweren dat je geen spelers hoeft te verkopen? Waarschijnlijk dacht hij toen nog enigszins lucht te krijgen met het herfinancieren van het stadion of wat dan ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef Kenju het volgende:
Er wordt wel steeds iets anders geroepen, niet? Een paar dagen geleden riep Sanders ook nog da PSV niet hoefde te verkopen.
Dat de gemeente niet op wil draaien voor de financiële trubbels van PSV vind ik alleen maar prijzenswaardig, alleen zou elke gemeente zijn poot zo stijf moeten houden.quote:Kortom, ik vraag me allereerst af in hoeverre de 'onderzoekers' van het ED ook bedrijfskundige inzichten hebben. En die woordkeuze ook eveneens typisch. Typisch Eindhoven om het eigen PSV lekker eens de grond in te drukken ipv het kleine beetje invloed dat ze hebben om de naam van PSV wat te beschermen door zich wat genuanceerder uit te laten toe te passen. De krant, en de gemeente zijn wat dit betreft van hetzelfde laken een pak. Lekker profiteren als het goed gaat, maar een hand uitsteken wanneer ze PSV kunnen helpen, ho maar.
Ook Guus Hiddink krijgt zonder geld niks voor elkaar...quote:
Nog 30 posts. Hou dus maar op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Jezus hoelang duurt het voor die focking LAPO
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Jezus hoelang duurt het voor die focking LAPO
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 12, maar niet kinderachtig ofzo xD
I lolled harder when i'm buttnaked.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 12, maar niet kinderachtig ofzo xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |