quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)ur-naar-PSV-open.ece
Wat zou het mooi zijn...
quote:maar iedereen weet dat ik weer graag bij PSV kom.
Guusje Hiddinkquote:
Staan er wel meer op, moet er alleen maar om lachenquote:
Hé, kun je niet gewoon lekker met je leeftijdsgenootjes naar de speeltuin om de hoek of zo.quote:
Dat dus, wat een klets. Zo kan je van iedere club een filmpje maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb het filmpje afgezet. Dom rijtje veelal uit het verband gerukte acties.
Wat natuurlijk wel laat zien dat Manolev, Dszuszak, Pieters en vooral Toivonen de irritantste spelers zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat dus, wat een klets. Zo kan je van iedere club een filmpje maken.
Hoor ik hier Fredje spreken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Tja, een speler als van Bommel e.d. wil je ook alleen maar in je eigen team hebben.. daar wil je ook niet tegen spelen, dan vind iedereen het ook een irritante speler. Dat soort mannen moet je er bij hebben.
Dat verbaasde mij ook al. Aan de andere kant zette ik ook meteen mijn twijfels bij dat verhaal, hoe kan je als je dikke verliezen maakt beweren dat je geen spelers hoeft te verkopen? Waarschijnlijk dacht hij toen nog enigszins lucht te krijgen met het herfinancieren van het stadion of wat dan ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef Kenju het volgende:
Er wordt wel steeds iets anders geroepen, niet? Een paar dagen geleden riep Sanders ook nog da PSV niet hoefde te verkopen.
Dat de gemeente niet op wil draaien voor de financiële trubbels van PSV vind ik alleen maar prijzenswaardig, alleen zou elke gemeente zijn poot zo stijf moeten houden.quote:Kortom, ik vraag me allereerst af in hoeverre de 'onderzoekers' van het ED ook bedrijfskundige inzichten hebben. En die woordkeuze ook eveneens typisch. Typisch Eindhoven om het eigen PSV lekker eens de grond in te drukken ipv het kleine beetje invloed dat ze hebben om de naam van PSV wat te beschermen door zich wat genuanceerder uit te laten toe te passen. De krant, en de gemeente zijn wat dit betreft van hetzelfde laken een pak. Lekker profiteren als het goed gaat, maar een hand uitsteken wanneer ze PSV kunnen helpen, ho maar.
Ook Guus Hiddink krijgt zonder geld niks voor elkaar...quote:
Nog 30 posts. Hou dus maar op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Jezus hoelang duurt het voor die focking LAPO
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Jezus hoelang duurt het voor die focking LAPO
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 12, maar niet kinderachtig ofzo xD
I lolled harder when i'm buttnaked.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 12, maar niet kinderachtig ofzo xD
Je hebt het topic bijna vol man, nog even.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef 3M1N3M het volgende:
En ik ben terug!!
Oh nee ik ga weer naar ONZ
En ik ga zo voetballen,jaaa ik heb een leven!!
(In tegenstelling to sommige hier,jordiii niet persoonlijk hoor.)
lul moedig hem nou niet aan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt het topic bijna vol man, nog even.
Te laat. Ga maar gewoon wat anders doen i.p.v. het PSV topic vol te baggeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke,ik zal serieus doen.
Maar ik ben eerlijk gezegd wel beetje bang voor heracles.
Als we al met moeite gelijkspelen tegen heerenveen,kun je na gaan heracles.
Heracles is IMO beter dan heerenveen
Na een Europees uitduel, tegen een team dat thuis haast onverslaanbaar is, op kunstgras.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we het gewoon hebben over de wedstrijd van morgen? Gewoon niet letten op dat kereltje. De Modjes doen nu hun werk wel.
Dat is idd hoopgevend, dat we de afgelopen weken heel makkelijk de doelpunten weggeven daarentegen weer niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vrees ook voor puntverlies. Maar we hebben dan wel gelijk gespeeld tegen Heerenveen, we waren vele malen sterker dan de mannen van Ron Jans. Daar zou je eventueel moed uit kunnen putten.
Dat is ook weer waar ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd hoopgevend, dat we de afgelopen weken heel makkelijk de doelpunten weggeven daarentegen weer niet.
Ja, tegen Twente, Heerenveen en afgelopen donderdag Benfica zag het er in het begin aanvallend allemaal heel aardig uit, alleen worden er dan niet genoeg kansen verzilverd en geven we het gewoon alle 3 de keren op een kinderlijke wijze weer weg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar ja.
Isaksson afgelopen donderdag
Daar sluit ik me helemaal bij aan,weet iemand trouwens iets over die Marokkaanse keeper,is hij beter dan isaaak??quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, tegen Twente, Heerenveen en afgelopen donderdag Benfica zag het er in het begin aanvallend allemaal heel aardig uit, alleen worden er dan niet genoeg kansen verzilverd en geven we het gewoon alle 3 de keren op een kinderlijke wijze weer weg.
Als het achterin niet dicht zit kan je van iedereen verliezen. Dus ik vermoed dat we het ook morgen gewoon moeilijk gaan krijgen.
5 nutteloze posts achter elkaar.. verdiend wel een waarschuwing, of wat opruimenquote:
Of gewoon altijd 1 meer maken dan de tegenstander.. maarja zo makkelijk scoren we niet, dus ik denk ook dat we het moeilijk gaan krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het achterin niet dicht zit kan je van iedereen verliezen. Dus ik vermoed dat we het ook morgen gewoon moeilijk gaan krijgen.
Ja ik zag je post per toeval heurquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 nutteloze posts achter elkaar.. verdiend wel een waarschuwing, of wat opruimen![]()
Vooruit die rood witten vooruit PSV!
Mwa, wel beter dan Cassio ooit zal worden, denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef 3M1N3M het volgende:
PSV heeft voor volgend seizoen doelman Khalid Sinouh aangetrokken.
De 35-jarige sluitpost komt over van FC Utrecht en neemt bij PSV de rol over van reservedoelman Jeroen Zoet, die verhuurd gaat worden.
Sinouh, die vier keer het doel van Marokko verdedigde, stond eerder onder contract bij Haarlem, RKC Waalwijk, sc Heerenveen, Omonia Nicosia, AZ, Kasimpasa en Hamburger SV.
35 Jaar...
Is hij goed?
Dat niet, Maar Zoet wordt naar alle waarschijnlijkheid verhuurd en die plaats neemt Khalid in.quote:
2x faal.quote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Godver Pieters er niet bij, Engelaar wel..
Jeugdige onbezonnenheid, meneer is nog maar 12.quote:Op zondag 17 april 2011 13:21 schreef Buitendam het volgende:
Die 3M1N3M is haast nog irritanter dan de gemiddelde Ajacied wat hier komt baggeren. Lang geleden dat een topic zo weinig nieuwswaarde voor mij had als d'n deze, met al die loze posts van monsieur.
Onder het motto, never change a winning team.. gewoon die fopneger er weer in godverdommequote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
2x faal.
Dit gaat een trieste middag worden....
Welke fopneger bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Onder het motto, never change a winning team.. gewoon die fopneger er weer in godverdomme
Lens kan er best 2 intrappen, maar onze defensie zal er vast wel meer doorlatenquote:
Tja, het is nu eenmaal het lievelingetje van Rutten. Maar echt veel beters hebben we niet voor die positie. Wuytens zie ik er niet voor aan, om het middenveld te leiden.quote:
En Mazza en Marcelo geven de goals gratis weg aan Heracles ongetwijfeldquote:
Vooral Marcelo gok ik zoquote:Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Mazza en Marcelo geven de goals gratis weg aan Heracles ongetwijfeld
Fantastisch, Rutten heeft hem het hele seizoen angstvallig buiten de eerste elf gehouden om hem nu als geheim wapen in te zetten!quote:Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Tamata,nog niet echt veel van hem gezien,is hij goed?
Hij vond zelf dat hij het niveau wel aankon andersquote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef knep het volgende:
Wuytens was nu ook niet echt geweldig tegen Benfica.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fantastisch, Rutten heeft hem het hele seizoen angstvallig buiten de eerste elf gehouden om hem nu als geheim wapen in te zetten!
Ik herinner mij een moeizame 0-1 waarbij een paar Zweedse individuen voor de punten zorgden....quote:Op zondag 17 april 2011 13:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ach,vorige keer werd het 5-2 voor ons,nu winnen we ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |