Maar wat hij in de CL en competitie liet zien was om te janken, natuurlijk. Daar hoef je geen Cruijff voor te zijn om te zien dat dat niet ging werken.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Stevens heeft er niet al te lang gezeten. Dus stellen dat hij het nooit draaiende had kunnen krijgen is wat makkelijk.
Zoals de meeste spelers, kan je hem niet kwalijk nemen. Ik zie hem eerder nog naar Fortuna gaan over een paar jaar.quote:
Maar das logisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat hij in de CL en competitie liet zien was om te janken, natuurlijk. Daar hoef je geen Cruijff voor te zijn om te zien dat dat niet ging werken.
Ik kan 'm niet meer aanpassen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Xaobotnik het volgende:
@Rucebo heb je nog zin om de OP aan te passen?
Edit: Effe zelf maar wat geknipt/-plakt, zet deze er maar in...
Ik was de hele dag verdrietig hoor!quote:
Wel oppassen voor de kinderlokkers op FOK!.. LOL!!! XDquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik was de hele dag verdrietig hoor!![]()
![]()
Niet adduuggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Als dat gebeurd, dan doe ik een maand lang het PSV shirt aan zonder hem ook maar 1 keer te wassen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We winnen; 3-0 en zijn alsnog door
Even quoten.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, dan doe ik een maand lang het PSV shirt aan zonder hem ook maar 1 keer te wassen.
Stoer hoor.. iemand een blessure wensen omdat hij niet in vorm is..quote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef E.S.G. het volgende:
Ben psv er in hart en nieren, maar hoop echt dat Berg zn been breekt.
krijgen die jonge jongens ook een keer de kans, en slechter kan het toch niet worden
hihihi ik zei: " voorspel "quote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef jpg97 het volgende:
Vanavond zal 't echt niet opeens heel goed gaan...
als ze tegen Heerenveen zo slecht spelen.
Bovendien is Bouma er ook niet bij dus zullen Maza en Marcello spelen.
Lekker stabiel achterin dus
Ik voorspel 0-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |