abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 20:37:34 #76
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_95359638
Bommel blijft bij Milaan :')
pi_95360878
Was ook wel te verwachten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 11 april 2011 @ 22:06:14 #78
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95366152
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Einthovuh het volgende:
Bommel blijft bij Milaan :')
Kunnen we die discussie eindelijk afsluiten.
Dit, dus.
  maandag 11 april 2011 @ 22:07:36 #79
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95366267
Zou Van Bommel over twee jaar naar PSV willen?
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 11 april 2011 @ 22:38:17 #80
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95368420
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Benieuwd naar de opstelling wel. Wuytens en Labyad beiden basis, Nijland wellicht wat speeltijd.
Voor hem is het te hopen. Hij scoorde weer in de wedstrijd met Jong PSV tegen Jong Heracles.
Dit, dus.
pi_95368636
quote:
3s.gif Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
Denk niet dat je met je rollator het veld op mag..
En nee net als van Nistelrooy (die ook niet zal komen) was het of dit jaar.. of niet (voor mij) , anders zijn ze gewoon te oud..
pi_95373618
quote:
3s.gif Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
Wil PSV hem dan nog? De enige voetballer die ik me zo kan bedenken die beter werd naarmate hij ouder werd is ons aller Cocu _O_
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:16:35 #83
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_95374170
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:net als van Nistelrooy (die ook niet zal komen) was het of dit jaar.. of niet
O-)

Daarbij die wedstrijd van aankomende donderdag. Ik hoef het niet eens meer te kijken, omdat het vast en zeker wel weer een afgang word.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_95374637
quote:
Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Snij een ander onderwerp aan dan. Wel of niet blijven van Rutten weet ik veel. Posts als deze bieden ook geen oplossing.
Dat is wel een goed onderwerp. Rutten kan beter dit jaar afmaken en daarna optyfen. Het ultra-verdedigende spel is on-PSV's, het niveau is bedroevend laag en er zijn spelers (Berg, Engelaar) die thuishoren in A2, niet in het team dat kampioen moet worden van de Eredivisie. Ook lijkt het onmogelijk tegen de laagste ploegen van de Eredivisie een goede score neer te zetten om aan het doelsaldo te werken.

Berg heeft 29 wedstrijden gefaald en het licht is nu 'al' aangegaan voor Rutten om Berg niet meer op te stellen.

Rutten moet eens proberen spelers als Labyad en Nijpand minuten te geven, en niet pas in de fucking laatste 4 wedstrijden van het seizoen. Als PSV het kampioenschap misloopt is dat niet alleen door het verlies van Ibi en Reis, maar ook door het extreem falende systeem ('proces') van Rutten.

Ik kan me geen coach herinneren die PSV zo bedroevend heeft laten spelen als Rutten.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 01:09:40 #85
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_95375838
Wat doet Advocaat?
pi_95382592
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat doet Advocaat?
Veel loon krijgen
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:24:28 #87
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_95383682
lol
pi_95387249
Ik vind ook dat Rutten mag vertrekken.. ik vind zijn uber verdedigende spel ook niks, PSV is normaal ook goed in de counter maar zelfs nu gaan we dan het balletje op het middenveld rond tikken en dan staat de verdediging van de tegenpartij alweer goed..

Ik denk ook dat de spelers beetje 'vechtlust' etc kwijt zijn, ik heb het idee dat er geen wedstrijdmentaliteit is en dit kan dus ook komen door/vanuit Rutten en zijn bedroevende wisselbeleid en manier van spelen. Ik denk dat net als bij Ajax 'nieuw bloed' nodig is, een nieuwe trainer waardoor de jochies weer enthousiast worden etc.

En Rutten heeft ook niks bereikt, ja kwart finale EL.. maar eerlijk is eerlijk Rangers is niet echt een geweldige tegenstander en kijk wat een bras. Lille.. hadden we eigenlijk uitgeschakeld moeten zijn (resultaat telt. dan)..

De competitie wedstrijden de belangrijkste.. 2x verloren van Twente + Beker, waar we in 2 en halve wedstrijd beter waren.. Ajax, 2x gelijk gespeeld waar we ook hadden moeten winnen zeker thuis.. hij presteert niks, en ligt niet alleen aan de spelers hoor. 2 seizoenen geen kampioen, misschien nog niet eens voorronde champions league (2x als we dit jaar ook niet halen)..

En ja we missen een scorende spits en creative middenvelder maar dat vind ik toch te simpel.. het is niet alsof hier een cafeclub staat, er zit VEEL meer potentie in, maar Rutten haalt het er niet uit..

Een keer een normale onderbouwing ipv optyfen want je wisselt berg niet haha
pi_95388285
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind ook dat Rutten mag vertrekken.. ik vind zijn uber verdedigende spel ook niks, PSV is normaal ook goed in de counter maar zelfs nu gaan we dan het balletje op het middenveld rond tikken en dan staat de verdediging van de tegenpartij alweer goed..

Ik denk ook dat de spelers beetje 'vechtlust' etc kwijt zijn, ik heb het idee dat er geen wedstrijdmentaliteit is en dit kan dus ook komen door/vanuit Rutten en zijn bedroevende wisselbeleid en manier van spelen. Ik denk dat net als bij Ajax 'nieuw bloed' nodig is, een nieuwe trainer waardoor de jochies weer enthousiast worden etc.

En Rutten heeft ook niks bereikt, ja kwart finale EL.. maar eerlijk is eerlijk Rangers is niet echt een geweldige tegenstander en kijk wat een bras. Lille.. hadden we eigenlijk uitgeschakeld moeten zijn (resultaat telt. dan)..

De competitie wedstrijden de belangrijkste.. 2x verloren van Twente + Beker, waar we in 2 en halve wedstrijd beter waren.. Ajax, 2x gelijk gespeeld waar we ook hadden moeten winnen zeker thuis.. hij presteert niks, en ligt niet alleen aan de spelers hoor. 2 seizoenen geen kampioen, misschien nog niet eens voorronde champions league (2x als we dit jaar ook niet halen)..

En ja we missen een scorende spits en creative middenvelder maar dat vind ik toch te simpel.. het is niet alsof hier een cafeclub staat, er zit VEEL meer potentie in, maar Rutten haalt het er niet uit..

Een keer een normale onderbouwing ipv optyfen want je wisselt berg niet haha
Volkomen mee eens, al vind ik het onderwerp "Berg" wel aan de orde. Hij heeft Berg zoveel krediet gegeven dat zijn eigen krediet nu richting het nulpunt stort.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:14:27 #90
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_95388468
Helaas lijkt het er wel op dat Rutten gewoon blijft. En gewoon concreet. Dus niet dat ze hun vertrouwen in hem hebben uitgesproken. Dat zou ik namelijk wel positief vinden, aangezien dat in de meeste gevallen leidt tot een vertrek.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:24:32 #91
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_95394960
Ik zou vragen voor de trainer van jong-PSV,die doet het toch goed?
En laat rutten dan jong-PSV trainen/coachen,misschien leert die het daar IPV in de Eredivisie,want dan is te veel waard om te stunten...
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:31:23 #92
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_95404089
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Rutten moet eens proberen spelers als Labyad en Nijpand minuten te geven, en niet pas in de fucking laatste 4 wedstrijden van het seizoen. Als PSV het kampioenschap misloopt is dat niet alleen door het verlies van Ibi en Reis, maar ook door het extreem falende systeem ('proces') van Rutten.
Dit is wel de essentie van het verhaal van PSV. Aan het begin van het seizoen werd er gesneden in de begroting en werd dus de selectie verkleind, 22 spelers is het nu in totaal. En als je de jonkies niet laat spelen dan wennen ze niet aan het tempo en het niveau van de wedstrijden. En nu breekt je dat op, omdat er blessures en schorsingen zijn en de basisspelers niet goed vervangen kunnen worden. En dat had je van te voren kunnen weten meneer Rutten....
Dus de selectie had groter moeten blijven, of je had de 'jonkies' vaker moeten opstellen en hadden ze nu fatsoenlijk mee kunnen voetballen.

Maar laten we eerlijk zijn: er zijn ook gewoon veel posities zwak bezet bij PSV, het verbaast me de ze überhaupt nog mee doen voor het kampioenschap. Maar dat is eigenlijk meer geluk dan wijsheid als je de punten optelt die ze min of meer gekregen hebben. Als ze die punten niet hadden gehad had het er heel anders uitgezien in Eindhoven.
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:39:48 #93
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_95404497
PSV speelt nog mee omdat de concurrenten op eenzelfde treurige manier punten verspelen tegen ploegen waar dat niet tegen mag. Niet omdat PSV "min of meer punten heeft gekregen".

Overigens vind ik het bizar dat Nijland in de winterstop niet naar ADO mocht, omdat Rutten hem zogenaamd nodig had, en hij ondertussen nog geen minuut heeft gespeeld. :N
pi_95407260
@ Guitarist; Het voetbal onder Stevens was ook om te janken hoor.
U MAD?
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:42:21 #95
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_95408151
Zekerheidjes beleid van Rutten. Niet alleen op het middenveld moet gecontroleerd worden, ook het potentieel op de bank, al wordt die nooit gebruikt.

Maar goed, het niet gebruiken van spelers van de bank, alsmede de jonkies is iets dat al jaren niets is bij PSV. Afellay werd zeer langzaam gebracht. Aissati zat lang op de bang is is uiteindelijk maar elders gaan kijken. Enorm veel jeugdspelers hebben het bij PSV niet gered en ze hebben niet eens de kans gehad om te falen in het eerste. Hetzelfde geldt voor de spelers op de bank. Stel je staat comfortabel voor, dan probeer je toch een of twee spelers van de bank om ze wat routine op te laten doen? Damn, als we nu toch een Wuytens of Vukovic moeten inbrengen, weten we meteen dat we aanzienlijk zwakker zijn.

@Rucebo heb je nog zin om de OP aan te passen?
Edit: Effe zelf maar wat geknipt/-plakt, zet deze er maar in...
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:07:04 #96
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95409840
Jammer dat Bouma en Ola niet bij Heracles zijn... :D. Oppassen PSV, vergis je niet in dit Heracles op eigen (kunstgras)veld.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:43:41 #97
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95424748
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik zou vragen voor de trainer van jong-PSV,die doet het toch goed?
Het trainen van beloften en het trainen van het eerste elftal is een wereld van verschil...

quote:
En laat rutten dan jong-PSV trainen/coachen, misschien leert die het daar IPV in de Eredivisie,want dan is te veel waard om te stunten...
Hij kost een miljoen salaris per seizoen, gek. Ontbindt dan het contract.
Dit, dus.
pi_95425998
Bommel heeft een ras echt geld hart.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:16:44 #99
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95426292
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
Bommel heeft een ras echt geld hart.
Hoezo?
Dit, dus.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:19:39 #100
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_95426400
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
@ Guitarist; Het voetbal onder Stevens was ook om te janken hoor.
Stevens heeft er niet al te lang gezeten. Dus stellen dat hij het nooit draaiende had kunnen krijgen is wat makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')