Voor hem is het te hopen. Hij scoorde weer in de wedstrijd met Jong PSV tegen Jong Heracles.quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Benieuwd naar de opstelling wel. Wuytens en Labyad beiden basis, Nijland wellicht wat speeltijd.
Denk niet dat je met je rollator het veld op mag..quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
Zou Van Bommel over twee jaar naar PSV willen?
Wil PSV hem dan nog? De enige voetballer die ik me zo kan bedenken die beter werd naarmate hij ouder werd is ons aller Cocuquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
Zou Van Bommel over twee jaar naar PSV willen?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:net als van Nistelrooy (die ook niet zal komen) was het of dit jaar.. of niet
Dat is wel een goed onderwerp. Rutten kan beter dit jaar afmaken en daarna optyfen. Het ultra-verdedigende spel is on-PSV's, het niveau is bedroevend laag en er zijn spelers (Berg, Engelaar) die thuishoren in A2, niet in het team dat kampioen moet worden van de Eredivisie. Ook lijkt het onmogelijk tegen de laagste ploegen van de Eredivisie een goede score neer te zetten om aan het doelsaldo te werken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Snij een ander onderwerp aan dan. Wel of niet blijven van Rutten weet ik veel. Posts als deze bieden ook geen oplossing.
Volkomen mee eens, al vind ik het onderwerp "Berg" wel aan de orde. Hij heeft Berg zoveel krediet gegeven dat zijn eigen krediet nu richting het nulpunt stort.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind ook dat Rutten mag vertrekken.. ik vind zijn uber verdedigende spel ook niks, PSV is normaal ook goed in de counter maar zelfs nu gaan we dan het balletje op het middenveld rond tikken en dan staat de verdediging van de tegenpartij alweer goed..
Ik denk ook dat de spelers beetje 'vechtlust' etc kwijt zijn, ik heb het idee dat er geen wedstrijdmentaliteit is en dit kan dus ook komen door/vanuit Rutten en zijn bedroevende wisselbeleid en manier van spelen. Ik denk dat net als bij Ajax 'nieuw bloed' nodig is, een nieuwe trainer waardoor de jochies weer enthousiast worden etc.
En Rutten heeft ook niks bereikt, ja kwart finale EL.. maar eerlijk is eerlijk Rangers is niet echt een geweldige tegenstander en kijk wat een bras. Lille.. hadden we eigenlijk uitgeschakeld moeten zijn (resultaat telt. dan)..
De competitie wedstrijden de belangrijkste.. 2x verloren van Twente + Beker, waar we in 2 en halve wedstrijd beter waren.. Ajax, 2x gelijk gespeeld waar we ook hadden moeten winnen zeker thuis.. hij presteert niks, en ligt niet alleen aan de spelers hoor. 2 seizoenen geen kampioen, misschien nog niet eens voorronde champions league (2x als we dit jaar ook niet halen)..
En ja we missen een scorende spits en creative middenvelder maar dat vind ik toch te simpel.. het is niet alsof hier een cafeclub staat, er zit VEEL meer potentie in, maar Rutten haalt het er niet uit..
Een keer een normale onderbouwing ipv optyfen want je wisselt berg niet haha
Dit is wel de essentie van het verhaal van PSV. Aan het begin van het seizoen werd er gesneden in de begroting en werd dus de selectie verkleind, 22 spelers is het nu in totaal. En als je de jonkies niet laat spelen dan wennen ze niet aan het tempo en het niveau van de wedstrijden. En nu breekt je dat op, omdat er blessures en schorsingen zijn en de basisspelers niet goed vervangen kunnen worden. En dat had je van te voren kunnen weten meneer Rutten....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten moet eens proberen spelers als Labyad en Nijpand minuten te geven, en niet pas in de fucking laatste 4 wedstrijden van het seizoen. Als PSV het kampioenschap misloopt is dat niet alleen door het verlies van Ibi en Reis, maar ook door het extreem falende systeem ('proces') van Rutten.
Het trainen van beloften en het trainen van het eerste elftal is een wereld van verschil...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik zou vragen voor de trainer van jong-PSV,die doet het toch goed?
Hij kost een miljoen salaris per seizoen, gek. Ontbindt dan het contract.quote:En laat rutten dan jong-PSV trainen/coachen, misschien leert die het daar IPV in de Eredivisie,want dan is te veel waard om te stunten...
Stevens heeft er niet al te lang gezeten. Dus stellen dat hij het nooit draaiende had kunnen krijgen is wat makkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
@ Guitarist; Het voetbal onder Stevens was ook om te janken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |