Mwah, jah.. Je doet het leuk vind ikquote:
Als je wat wilt leren moet je naar koelkast luisteren :dquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, jah.. Je doet het leuk vind ik
Ik probeer veel van anderen te leren voor ik zelf ga uitzenden
En daarbij zou ik eigenlijk pas rond 22:00 gaan slapen, maar geen zin meer om eenzaam en alleen achter fok te zitten vanavond, dus dan maar slapen..
ik denk dat koelkast altijd wel in is om een show met zijn 2en te doen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou met iemand samen wel eens een show willen doen.. Ik ben namelijk niet zo goed met naar een scherm praten.
wil ik ook wel eens doenquote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou met iemand samen wel eens een show willen doen.. Ik ben namelijk niet zo goed met naar een scherm praten.
Rob heb ik idd al lang niet meer gehoord.quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je wat wilt leren moet je naar koelkast luisteren :d
of robdriessen maar volgens mij draait die niet meer
Die heeft het druk, komt na de pasen weerquote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Rob heb ik idd al lang niet meer gehoord.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft het druk, komt na de pasen weer
Mooi zo!quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft het druk, komt na de pasen weer
Waarom wel?quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi zo!
En welkom terug Huppel!![]()
Waarom draai jij eigenlijk niet eens een keer?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind dat rob ouwe lullen muziek draait. niet verder vertellen heur.
You must be joking!!quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Stiekem is de intro tune van startjedagmeteenlach mn ringtone.
Ja maar ik durf dat nietquote:
Zullen we het een keer saampies doenquote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You must be joking!!
[..]
Ja maar ik durf dat niet
Goed antwoord, Lola.quote:
Het is catchy.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You must be joking!!
[..]
Ja maar ik durf dat niet
Via skype of dat ik langskom bij je?quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we het een keer saampies doen
ja of we gaan samen bij koelkast langsquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Via skype of dat ik langskom bij je?
Ja maar ja maar ja maarquote:
Stap 1: je ringtone veranderenquote:
Daar zit die man niet op te wachten johquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of we gaan samen bij koelkast langs
Laatst nog een in voortgangsgesprek die arme man schrok zich de pleuris.quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
Dan word jij zo gebeld en dan vragen mensen van WTF is je ringtone en dan zeg jij: Dat is huppelmuts!
??
Oh god ik hoop dat jij nooit gebeld wordt
Je hebt ook nog het origineel he!quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
Dan word jij zo gebeld en dan vragen mensen van WTF is je ringtone en dan zeg jij: Dat is huppelmuts!
??
Oh god ik hoop dat jij nooit gebeld wordt
Je maakt een grapje? Zeg me dat je een grapje maaktquote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laatst nog een in voortgangsgesprek die arme man schrok zich de pleuris.
tot peter er isquote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Melting het volgende:
Lola.... tot hoe laat ga je precies door?
Eigenlijk maak ik inderdaad maar een grpaje.quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Zeg me dat je een grapje maakt_!
Goed zoquote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eigenlijk maak ik inderdaad maar een grpaje.
Ja hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah mag ik hierna nog 1 nummer doen
Ja nu redt ik het niet om 9 uur in bed te liggenquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent geweldig doe rustig aanpak nog een bakkie enzo
ah die 7 minuten laterquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nu redt ik het niet om 9 uur in bed te liggen
Het zal toch niet op die paar minuten komen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
het is wel te merken dat je moe bentquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, hallo, het is LoLa hoorquote:
Die kunnen nog wel, als het maar gaan 30 tot 60 wordt.. Ligt eraan wat Symph speelt straks ben ik bangquote:
Dat valt mee, als je dit al niet kan handelen, moet je maar nooit late night baggeren met Knetter enzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent ook toe aan een vriendin lees ik.
Je kunt je computer na dit nummer ook gewoon uitzetten hequote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die kunnen nog wel, als het maar gaan 30 tot 60 wordt.. Ligt eraan wat Symph speelt straks ben ik bang
quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin heel toepasselijk en ik heb ook nog een paar soul nummertjes
Computer gaat nooit uit, tenzij ik langer dan 2 dagen weg ben..quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt je computer na dit nummer ook gewoon uitzetten he
Maarja knetter dan ook.quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt mee, als je dit al niet kan handelen, moet je maar nooit late night baggeren met Knetter enzo
Oh, dat laatste heb ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Computer gaat nooit uit, tenzij ik langer dan 2 dagen weg ben..
En verder neem ik altijd heel lang afscheid van mensen
neequote:
hij vroeg of ik wilde doordraaien tot hij er wasquote:
oh, dat is ook goedquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
* LovelyLady grijpt naar de drankfles
* Huppelmuts ziet dat ze nu naar Hoorn toe moetquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
* LovelyLady grijpt naar de drankfles
Die mag je wel vergeten hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, tis genoeg geweest! Kussens knuffelen, tot morgen![]()
Hopen dat ik Koelkast's ochtendshow niet vergeet
Oh hell no, ik heb morgen een speciale band met z'n showquote:
Hoezo?quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh hell no, ik heb morgen een speciale band met z'n show
Vuige alcoholistequote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts ziet dat ze nu naar Hoorn toe moet
Ik dacht gewoon lekker en gezellig borrelen met LoLaquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vuige alcoholiste![]()
![]()
* LovelyLady zit weer achter haar eigen laptop
daar zit het wel goed mee, nu hnog een broadcaster die er niet op crashtquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon lekker en gezellig borrelen met LoLa
Wij hebben wel vaker zitten borrelen en dan had je heus wel meer als 1 borrel nodig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik en borrelen
Dat is 1 borrel en dan ben ik al dronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dan ben je net zo goedkoop als ikquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik en borrelen
Dat is 1 borrel en dan ben ik al dronken
Ik krijg morgen mijn mic binnen als het goed is. Als ik tijd heb kan ik misschien een poging wagen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rooster LEEG voor aankomende week
Plan jezelf in!quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rooster LEEG voor aankomende week
Dat gaat helaas nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plan jezelf in!
Middagshow als de koters op school zijn ofzo
Oh ja.quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat helaas nietwant dan heb ik wel weer andere kindjes
smiddags gaat echt niet lukken
wat een stemmige herfstbladerenquote:
Het origineel heb ik geloof ik 1 keer gehoord. Ik kan hem me niet echt meer herinneren, maar deze is gewoon baas!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zal ik eens opzoeken van de week
En bonoquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef ToT het volgende:
Lou Reed toch?
Samen met een shitload anderen!
Het is van Lou Reed, maar dit is weer zo'n happy together uitvoeringquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef ToT het volgende:
Lou Reed toch?
Samen met een shitload anderen!
Die valt toch ook onder "shitload anderen"?quote:
Ik vind hem een aparte vermelding waardquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die valt toch ook onder "shitload anderen"?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo LoLa gaat ons dinsdag weer blij maken met een uurtje classic rock
Omdat hij 'speciaal' is?quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind hem een aparte vermelding waard
Omdat ik fan van U2 ben natuurlijkquote:
die ga ik van de week ook wel weer een paar keer draaienquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik fan van U2 ben natuurlijk
Hmm. Oneensquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
ST heeft gewoon altijd gelijk. (net als ik)
quote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die ga ik van de week ook wel weer een paar keer draaien
Ghehe. Hoe is het daar in Zwolle eigenlijk?quote:
Het was er heerlijk weer vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe. Hoe is het daar in Zwolle eigenlijk?
Wat Symph zegt (hoewel ik de Veluwe niet onder Zwolle vind vallenquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe. Hoe is het daar in Zwolle eigenlijk?
Ja en ijsjes gegeten zonder mijquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was er heerlijk weer vandaag
Lekker op de Veluwe gewandeld
Ik maak het goedquote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ijsjes gegeten zonder mij![]()
En de Veluwe valt inderdaad niet onder Zwolle
Toch niet bij Salute he?quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghehe Veluwe is geen Zwolle gekkiequote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was er heerlijk weer vandaag
Lekker op de Veluwe gewandeld
Ja lekker hoor hierquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat Symph zegt (hoewel ik de Veluwe niet onder Zwolle vind vallen)
En verder wel okee![]()
Daar dan?
Schandalig!!quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Nee, bij iets onderwegquote:
Hoe bevalt je nieuwe huis?quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe Veluwe is geen Zwolle gekkie
[..]
Ja lekker hoor hier
[..]
Schandalig!!
Het was een kwartiertje rijdenquote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe Veluwe is geen Zwolle gekkie
slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik duik mijn bedje infijne avond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |