Ik ook hun passen niet bij elkaarquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als L&K een setje worden ga ik gek worden
quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens Luira is bewegen het beste dat er is. Echt....ik heb er geen woorden voor.
bij laura geldt het spreekwoord: de beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens Luira is bewegen het beste dat er is. Echt....ik heb er geen woorden voor.
.............................................ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
Dat heeft ze gehoord van Flip en dat papegaait ze na.quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
Horizontaal zijn er ook bewegingen mogelijk, alleen die mis ik dan bij haarquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis welke beweging dan ook bij haarquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Horizontaal zijn er ook bewegingen mogelijk, alleen die mis ik dan bij haar
ik denk dat als het te hecht wordt, dat Geer wel een opmerking er tussendoor gooit in de trant van ...Ben je Falex al vergeten?quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat was me allang op gevallen....dat secreet wil zich weer inlikken bij karim...het liefst bij gerard , maar dat durft ze niet aan.....karim word haar volgende slachtoffer
De beweging waar Lau nog enige spieren gebruikt is gapenquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Horizontaal zijn er ook bewegingen mogelijk, alleen die mis ik dan bij haar
Ja! Ik heb echt veel respect voor zequote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
Staan ze nog te staan? Houden ze lang vol
het is dat ze ademtquote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik mis welke beweging dan ook bij haar
6 uur zei Karim netquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
Staan ze nog te staan? Houden ze lang vol
Zitten?quote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira vond 4 uur bij het vuur zitten echt lang.... Ja ZITTEN he
Ja Geer zal het Karim wel uit zijn hoofd praten hoop ikquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik denk dat als het te hecht wordt, dat Geer wel een opmerking er tussendoor gooit in de trant van ...Ben je Falex al vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |