die piept als een cavia bedoel je...quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
lau lacht alleen maar op dr eigen grappen ook he
Heeft ze geleerd van Falexquote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
lau lacht alleen maar op dr eigen grappen ook he
Ja idd "dame" wat een feeks was dat.quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die 'dame' waar ze uit kwam staat me ook nog goed bij
Tanjaquote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die 'dame' waar ze uit kwam staat me ook nog goed bij
quote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Karim is bang voor onweer, Geer staat rustig te lezen.
ja ik zag een stukje uit bb1 waar ze binnen roken, dat lijkt gewoon raar nu haha dom hequote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij is dit wel de RLS waar het minst gerookt wordt... Om even een positief punt van Secret Story te noemen..
Nu we het daar toch over hebben... lekker die peuk boven Lau dr hoofdquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij is dit wel de RLS waar het minst gerookt wordt... Om even een positief punt van Secret Story te noemen..
Als L&K een setje worden ga ik gek wordenquote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira kijkt al verliefd naar Karim op en lacht mij iets te hard om hem,
begin het al verdacht te vinden
+1 maar bij haar kan allesquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als L&K een setje worden ga ik gek worden
ja dat was me allang op gevallen....dat secreet wil zich weer inlikken bij karim...het liefst bij gerard , maar dat durft ze niet aan.....karim word haar volgende slachtofferquote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira kijkt al verliefd naar Karim op en lacht mij iets te hard om hem,
begin het al verdacht te vinden
Moet gaan lukken.....quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
heeft ze der hoofd gestoten?quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens Luira is bewegen het beste dat er is. Echt....ik heb er geen woorden voor.
het lijkt mij wel grappig als lau wel wil en probeert maar karim haar afwijstquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |