quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
BB5 was mijn eerst RLS dus is me bij gebleven..
dit is een photoshop , zij ging met die mankpoot, robquote:
Wahoo Ingrid....quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
BB5 was mijn eerst RLS dus is me bij gebleven..
Ja daar kregen ze tenminste opdrachten voor overdag of verzonnen zelf wat daar werd niet heel de dag op bed gelegenquote:
Jah gewoon weer een nieuwe BB maken!!quote:
OMg ja was iemand met 1 been he?quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
[..]
dit is een photoshop , zij ging met die mankpoot, rob
Menno, waar nog een kleine rel om was omdat Nathalie haar vieze voeten aan zijn knuffel had afgeveegt.. Had een soort van relatie met Ingrid (geloof ik)quote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Menno, waar nog een kleine rel om was omdat Nathalie haar vieze voeten aan zijn knuffel had afgeveegt.. Had een soort van relatie met Ingrid (geloof ik)
Sorry, zal er over op houden... (al ging het hier laats ook heel veel over DGK!)quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dacht dat dit over SST ging. Zit ik verdomme in het BB topic
quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah gewoon weer een nieuwe BB maken!!
Heb trouwens wel eens de Amerikaanse versie gezien, die is echt compleet anders...
Er zijn ergere dingen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef wildstar het volgende:
[..]
Daar heeft dat virus bij mij toegeslagenen ik kom er niet vanaf
Ja, die 'dame' waar ze uit kwam staat me ook nog goed bijquote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het wel leuk dat ze op Wikipedia bij de bewoners van BB5 Joscelyn er ook bij staat...
Die snapt ze tenminstequote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
lau lacht alleen maar op dr eigen grappen ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |