Beequeen kom er maar in!quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Ireth het volgende:
En waarom zit Jo nou weer zo lang in de KvdW ?
dit had ik er laatst ook opgezet hier.. toch wel leuk weer he, kan me die huiskamer helemaal niet meer zo herinneren, wat amateuristisch eigenlijk he hahaquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat ik hier écht verslaafd aan ben geweest, dankzij dit ben ik op Fok! gekomen toendertijd... hier is het mee begonnen.... tenenkrommend!
Ik ben je voor.quote:
Dat was nog geen eens Ikea... maar gewoon Leenbakker in de uitverkoopquote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit had ik er laatst ook opgezet hier.. toch wel leuk weer he, kan me die huiskamer helemaal niet meer zo herinneren, wat amateuristisch eigenlijk he haha
quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nog geen eens Ikea... maar gewoon Leenbakker in de uitverkoop
quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef waxmask het volgende:
*Breaking*
Donderdag zal Flip naar de geheime kamer geropen worden alwaar Dennis zijn opwachting maakt. Hoe zal dit aflopen? Kijk Donderdag avond live naar de uitzending meteen na de Daily.
Oe dat heb ik ook verdrongen! (die heette toch geen ingrid?quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet de hele tijd met der duim in der mond zit als Ingrid uit BB5...
ingrid bb5? ik heb alle bbs gezien maar het is allemaal wegquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet de hele tijd met der duim in der mond zit als Ingrid uit BB5...
quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef waxmask het volgende:
*Breaking*
Donderdag zal Flip naar de geheime kamer geroepen worden alwaar Dennis zijn opwachting maakt. Hoe zal dit aflopen? Kijk Donderdag avond live naar de uitzending meteen na de Daily.
Zij?quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja erg hè die simpele uitspraken en beweringen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira: Zullen we de klok ff doorspoelen?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe dat heb ik ook verdrongen! (die heette toch geen ingrid?)
BB5 was mijn eerst RLS dus is me bij gebleven..quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ingrid bb5? ik heb alle bbs gezien maar het is allemaal weg
Wie is die man ?quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
BB5 was mijn eerst RLS dus is me bij gebleven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |