Een emoticon van Peter heb ik helaas nietquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een emoticon van Peter heb ik helaas niet
3 van de 9 dacht ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
9 criminelen confronteren
9
Klopt ze hadden ze heel simpel opgespoord gewoon ergens in een gemeente register gekeken of hoe dat heet en dan gaan checken op Valentijnsdag van bent u Dhr. ........ En dan zegt hij natuurlijk van ja dat ben ik. En toen kregen ze een bos bloemen van een zogenaamde valentijn.quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
9 criminelen confronteren
9
Peter undercover als valentijnsliefdequote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt ze hadden ze heel simpel opgespoord gewoon ergens in een gemeente register gekeken of hoe dat heet en dan gaan checken op Valentijnsdag van bent u Dhr. ........ En dan zegt hij natuurlijk van ja dat ben ik. En toen kregen ze een bos bloemen van een zogenaamde valentijn.Zo iets hoorde ik van de week op radio 538
dat mens daar heb ik heel lang niet overg epraatquote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah mooi, dat ga ik kijken.
Arend Langenberg
oh die doet de stem van Peterquote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah mooi, dat ga ik kijken.
Arend Langenberg
de reconstructiestemquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh die doet de stem van Peter?
maar ik herken de stem van Visarend heel gemakkelikquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan moet het wel waar zijn!
Jezus gast, dat soort informatie moet je natuurlijk al jaren weten!quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan moet het wel waar zijn!
Ik weet het, ik verontschuldig mij dan ookquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jezus gast, dat soort informatie moet je natuurlijk al jaren weten!
SBSquote:
reportage met Pepijn Bierenbroodspot. kijk ik altijd de dag erna even terug.quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
SBSAlleen tussen 8:30 en ongeveer 0:00
Op internet of neem je het opquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
reportage met Pepijn Bierenbroodspot. kijk ik altijd de dag erna even terug.
Internetquote:
reportage stofquote:De engel des doods
Hij was verpleger in twee ziekenhuizen in Leeds en had een enorme hekel aan oudere vrouwen. Tijdens zijn nachtdienst vermoorde Colin Norris daarom in koelen bloede vier vrouwen door ze te injecteren met een dodelijke overdosis insuline. Vanavond de achtergronden over deze afschuwelijk moorden.
reportage valt de laatste tijd tegen, weinig mensen willen meekijken, ik vraag het elke zondagquote:
Ik kan vanavond wel mee kijken als ik er zin in heb ben morgen een dagje vrijquote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
reportage valt de laatste tijd tegen, weinig mensen willen meekijken, ik vraag het elke zondag
ik ben nog ONZradio draaien tussen 23 en 24quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan vanavond wel mee kijken als ik er zin in heb ben morgen een dagje vrij
dit kan je niet menen manquote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
peter r de vries duurt tot 23:40![]()
![]()
Eerst nog hart van nederland, shownieuws en piets weerbericht er doorheen
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
peter r de vries duurt tot 23:40![]()
![]()
Eerst nog hart van nederland, shownieuws en piets weerbericht er doorheen
![]()
tot 22:50 peter r de vries, 23:05 gaat peter verderquote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit kan je niet menen man
dan kan ik dus nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tot 22:50 peter r de vries, 23:05 gaat peter verder![]()
ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind achter de schermen rapportages altijd wel interessant eigenlijk.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef WcPot het volgende:
Mijn eerste [ afbeelding ] tijd zet ik op 20:55
ik ben koostijdenbetmaster en ik zet het in KLBquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karina: 20:50
Sinterklaaskapoentje: 20:51
WCpot: 20:55
Beetje slecht inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef WcPot het volgende:
Camera man zelf in beeld door de spiegeling van het achter raam
Oh okequote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben koostijdenbetmaster en ik zet het in KLB
Nee joh hij heeft een twingoquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef TigerXtrm het volgende:
En kan die gast geen Tom Tom betalen ofzo
hij heeft geen werkquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef TigerXtrm het volgende:
En kan die gast geen Tom Tom betalen ofzo
Mag blij zijn dat hij Antwannet niet tegen kwam anders had hij er ook nog een EMG bij gekregenquote:
Net tijdens RTL nieuws waren ze tijdens een live verbinding op de achtergrond vol bezig met kabels trekken, niet zo vreemd ook.quote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
vanmiddag bij persco over alphen vloog een fotograaf ook in het beeld
ik zie deze post zo terug komen tijdens Peterquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef ouderejongere het volgende:
bla bla bla
wat een gelul, ik wil wegmisbruikers zien
Daar is Peterquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie deze post zo terug komen tijdens Peter
Dat probeert alberto altijd te voorkomen daarom ontsnappen ze steedsquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
peter is echt al vaak geklapt
wat dacht je van john, die rent niet eens achter zijn verdachten aanquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat probeert alberto altijd te voorkomen daarom ontsnappen ze steeds
Alberto rent weg en Peter confronteertquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat probeert alberto altijd te voorkomen daarom ontsnappen ze steeds
En gaat gelijk de poltiequote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Alberto rent weg en Peter confronteert
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto rijdt een keertje mee?
Hoax!quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ging het kijken
het was wel aardig
wel een beetje ouderwetsch inmiddelsquote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Wow, nostalgie reclame uit de jaren 90!
Daarom... nostalgiequote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
wel een beetje ouderwetsch inmiddels
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond het te saai om af te kijken :
ik probeer ook een lapo te maken, ik moet mijn tt-fail van vorige week proberen goed te maken.quote:
donald_dick, thekc, roos85quote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb het idee dat we een paar chatters missen vanavond, meestal zijn we nu wel aan ons tweede topic bezig
Maracaquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb het idee dat we een paar chatters missen vanavond, meestal zijn we nu wel aan ons tweede topic bezig
Die komen bij Peter.quote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
ik zit ook te laptoppenquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag, ik zit te laptoppen, dan ben ik niet zo vlot.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
Moet dit topic vol voor het eind van de reclame
gaat niet lukkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
spammenquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
Ik typ normaal op een sneller toetsenbordquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit ook te laptoppen
altijd
er staan genoeg mensen in die maar in 1 topic meededenquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik sta niet meer in de vaste slowchatters lijst, what gives
Wissel het af met 538 en je hebt de perfecte combiquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die kwam net nog langs hoi zeggen
Kan dat niet een keer opgeschoond worden die OP. met vaste slowchatters ik denk dat meer dan de helft er nooit isquote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er staan genoeg mensen in die maar in 1 topic meededen
Zelf aanpassen
Pardon Pardon!quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga hard sinds ik in de top 500 sta
ondertussen alweer plaats 488
neequote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Elusive het volgende:
ik heb nog nooit een harry potter film of boek gezien
mis ik iets?
ik heb mezelf erbij gezetquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan dat niet een keer opgeschoond worden die OP. met vaste slowchatters ik denk dat meer dan de helft er nooit is
Ik ook niet. Denk niet je dat je iets mist.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Elusive het volgende:
mis ik iets?
die is gebaseerd op de slowchatters van een random avond, zitten mensen in die later niet meer kwamen, ook een paar die maar eenmalig zijn geweestquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan dat niet een keer opgeschoond worden die OP. met vaste slowchatters ik denk dat meer dan de helft er nooit is
ik ook niet, ik kijk alleen naar Emmaquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Elusive het volgende:
mis ik iets?
gewoon lenen van je vrienden, ik koop bijna nooit spellen, koop soms samen een spel met mijn beste vriendquote:
Opschonen dus!quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die is gebaseerd op de slowchatters van een random avond, zitten mensen in die later niet meer kwamen, ook een paar die maar eenmalig zijn geweest
Als ik iets echt leuk vind, dan koop ik het wel (meestal gameboy of pc).quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon lenen van je vrienden, ik koop bijna nooit spellen, koop soms samen een spel met mijn beste vriend
ik deed vroeger mee toen we nog in KLB zaten, toen het naar TV verhoos heb ik een tijd niet meer meegedaanquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die is gebaseerd op de slowchatters van een random avond, zitten mensen in die later niet meer kwamen, ook een paar die maar eenmalig zijn geweest
dit dusquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja moordenaars in plaats van bruidsjurkenverkoopsters.
In engeland is het makkelijker te onderduikenquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kijk weleens Politie op je hielen (Engeland). Daarin komt veel vaker voor dat iemand zijn belasting niet heeft betaald. Dit is pas de eerste keer dat ik het in Wegmisbruikers zie. Hoe kan dat?
ik stop nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja moordenaars in plaats van bruidsjurkenverkoopsters.
Ja precies.quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Alsof je het verschil tussen 100 en 160 niet kan voelen of horen
Nee die is ziek geworden van Antwannetquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is Jos er eigelnijk ooit nog ?
hoe kan dat nou, ze is zo spontaan, schattig en mooiquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee die is ziek geworden van Antwannet
arbeidsconflict met die tangquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jos heeft nu vast een EMG cursus van Antwannet gekregenquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
arbeidsconflict met die tang
Ja he? ALtijd aardig ook en geen geschoolmeester op een rotmanier.quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ger kan tenminste altijd blijven lachen
Wat er mis is is dat ze teveel met Fred optrekt, ik wil met dr in de wagenquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is er mis met AntwanetAntwanet is koel
quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is er mis met AntwanetAntwanet is koel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |