Ik heb 3 situaties gezien dat er een penalty voor Utrecht moest komen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb 3 situaties gezien dat er een penalty voor Utrecht moest komen.
1x vasthouden/ 1x hands/ 1x ondeuitschoppen
Tevens NOS dat veel te vroeg onder in beeld laat verschijnen: Ajax-Groningen 1-0
Ze laten ook altijd 2 frames nadat de bal van de voet is zien.. dus dat klopt nooitquote:
Klopt, helaas gebeurt dat idd te weinig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En bij twijfel moet je voordeel geven, wordt weinig toegepast.. (inb4 lucky..)
iddquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
Wel goed dat hij hem er in loopt want zag het wel gebeuren dat hij miste..
Eerste/enigste, deze lijkt er heel sterk op.quote:
Vond het raar dat ze deze niet duidelijk lieten zien, maar goed, is ook niet zo relevant.quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerste/enigste, deze lijkt er heel sterk op.
Oeh, bijgeloof over zondagvoetbal.. beloofd veel goeds..
Je moet er een beetje kijk op hebben, dus het kan zijn dat je hem mist.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom even kijken, kan het me haast niet voorstellen.
Wie heeft hem aan jou laten zien dan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er een beetje kijk op hebben, dus het kan zijn dat je hem mist.
Weet je het zeker? Blijkbaar heb jij het ook gezien...quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er een beetje kijk op hebben, dus het kan zijn dat je hem mist.
Denk dat er heel veel mensen dat dachten.. maarja niet afmaken he..quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik op dit moment in de wedstrijd dacht dat we met 3 of 4-0 zouden gaan verliezen.
Een slap aftreksel van de opmerking van Geo3kant.quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Blijkbaar heb jij het ook gezien...
Beetje geluk hebben we wel gehad ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat er heel veel mensen dat dachten.. maarja niet afmaken he..
Mijn post was 1 seconden na hem, ik kan snel typen zegquote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van de opmerking van Geo3kant.
Klopt, vorig jaar was het stukken beter.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht net (niet om te trollen) dat ajax eigenlijk nog best goed doet met al dat gezeik wat hun hebben.. maar eigenlijk moet je gewoon zeggen dat twente/psv ook erg slecht spelen want anders stond ajax al op 9 punten of meer..
Wat een brasjaar, qua voetbal
Vind zelf Ozbiliz beter ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Die ebicilio staat nu in de schaduw van ozbilliz ofniet? (Wat een kut namen ook)..
Dat zeg ik, Gamma.. maar hij moet wel eens wat variėren die schaar of dubbele schaar en dan links naar binnen komen wordt een beetje makkelijk te voorspellen..quote:
Het ging om de pass bij de 1-1.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Deze pass? Of waar die 1-3 uit komt? of.. geen goal, maar iig later in de wedstrijd op Micky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft hij aan zichzelf te danken, vind ik. Maar het had wel in de samenvatting moeten zitten idd.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Toevallig, die actie waar vertonghen vasthoudt zit er weer niet in.. als Toivonen het deed kregen we 3 herhalingen
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Toevallig, die actie waar vertonghen vasthoudt zit er weer niet in.. als Toivonen het deed kregen we 3 herhalingen
Een depressieve tukker is niet te verstaanquote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Tommeke het volgende:
Kan die Fred Rutten niet normaal Nederlands? 'Ik vind het erg naagggg'
Lijkt Toine van Pepegstgaten wel
Valt wel mee. Maar ozbiliz is nu geschorst en Ebecilio is nog 2 jaar jonger hé. Denk dat Ebe wel een stuk beter is dan ozbiliz over 2 jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Die ebicilio staat nu in de schaduw van ozbilliz ofniet? (Wat een kut namen ook)..
Ik vind die Ebecilio echt een dramaquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ozbiliz is nu geschorst en Ebecilio is nog 2 jaar jonger hé. Denk dat Ebe wel een stuk beter is dan ozbiliz over 2 jaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind die Ebecilio echt een drama
Ozbiliz daarentegen vind ik veel dreigender
Inderdaad..quote:
Zal vast wel een woord nederlands kunnen...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat Dzsudzsak geen woord Nederlands spreekt.
of fatsoenlijk Engelsquote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat Dzsudzsak geen woord Nederlands spreekt.
Ben benieuwd of Rutten volgend jaar nog steeds trainer is van PSV.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Rutten heeft geen angst.. behalve voor elke ploeg die ze tegen krijgen ..
3de plaats en hij is weg...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Rutten volgend jaar nog steeds trainer is van PSV.
Financiėn laten het niet toe om hem te ontslaan.. maar ik hoop het, hij past niet bij PSV.. ben al maanden aan het klagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Rutten volgend jaar nog steeds trainer is van PSV.
Klopt.. het bloed zat ook in het andere hoofd toen de (ajax)commentatoren aan het woord waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:35 schreef Maryn. het volgende:
Commentator zij dat wanneer Ajax gelijk zou spelen het ook nog in eigen hand zou hebben.. maar dat is toch helemaal niet zo? Als Ajax dan zou hebben gewonnen en PSV ook volgende speelronde heeft iedereen 71pnt en PSV zou dan kampioen zijn geworden obv doelsaldo..
Blom maakt er weer een potje van. Hij stond er met z'n neus op en had dus moeten zien dat er niets aan de hand was.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Vinifera het volgende:
jezus wat een goedkope strafschop voor Gorter
Door de reclame van de Vriendenloterij (?) vóór 19.00 wist je al dat PSV iig geen kampioen meer ging worden.quote:
Serieus? Dat heb ik gemist, maar dat is wel triest dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Door de reclame van de Vriendenloterij (?) vóór 19.00 wist je al dat PSV iig geen kampioen meer ging worden.
Die reclame van 'SMS wie kampioen wordt: Ajax of Twente?'quote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik gemist, maar dat is wel triest dan.
Idd, moeilijker leesbaar, oude was beter en niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe stijl voor doelpunten, wissels en doelpunten een beetje druk trouwens. Niet mooi.
Ik wordt er misselijk van :squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:45 schreef GGMM het volgende:
En de opstelling ziet er helemaal niet uit zie ik.
Ze hebben zeker naar Tron gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
Het wordt allemaal zo 'futuristisch' gebracht.
Geel met blauw stond veel beter. Ook lekker in combinatie met de stoeltjes in het stadionquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
Bij RKC dacht ze; "goh, geel met zwart, die combinatie hebben we nog niet genoeg"
NAC
Roda
Vitesse
en nog ook RKC
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
Ruud Brood gaat de clichebraker van het jaar worden.
Nee, en de commentator heel overtuigend dat hij er overheen was. Ik zag het niet hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
Die herhaling van die bal op de lijn.... Aan zo'n herhaling heb je ook niets.
Idd, wat een kutherhaling.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
Die herhaling van die bal op de lijn.... Aan zo'n herhaling heb je ook niets.
Nee, was vanuit die hoek niet te bepalen. Laat dan een fatsoenlijke herhaling zien of laat niets zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, en de commentator heel overtuigend dat hij er overheen was. Ik zag het niet hoor.
wat heb je nog aan die stand nu? Dan speelt Roda voorronde CL en Feyenoord groepsfase als je die stand serieus namquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan verder de stand niet laten zien.
Viel me ook al op jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef Halcon het volgende:
Damn wat heeft die chick een geile ass.
Klopt, vorig jaar viel hij me niet zo op, maar dit seizoen is hij goed bezig.quote:
Jezers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:28 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja
[ afbeelding ]
Hij liet het vorig seizoen anders al gelijk zien dat hij enorm sterk is en een neusje voor de goal heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar viel hij me niet zo op, maar dit seizoen is hij goed bezig.
Apart dat logo van Groningen trouwens. Is dat sinds deze week pas?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:11 schreef Bayswater het volgende:
Overdreven, die rode kaart voor Heerenveen.
Supporters mogen dat wel van mij doen maar een journalist hoort objectief te zijn. Steeds vaker irriteer ik me aan NOS. Laatste tijd met PSV en steeds meer ook de verheerlijking van Barca.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Psv kan je niet vaak genoeg beledigen
met barca ben ik met je eens. Psv is me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Supporters mogen dat wel van mij doen maar een journalist hoort objectief te zijn. Steeds vaker irriteer ik me aan NOS. Laatste tijd met PSV en steeds meer ook de verheerlijking van Barca.
Serieus héquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef mrstylo het volgende:
Hoevaak gaat die gast PSV beledigingen. Vorige week ook al met 'succes is niet te koop' etc.![]()
Dat is toch ook zo? Snap niet zo goed hoe dat een belediging is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus héHoevaak hebben ze bij de NOS wel niet gezegd dat ze en vermogen hebben uitgegeven...
Zeg ik dat? Moeten ze dat elke week herhalen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Snap niet zo goed hoe dat een belediging is.
Het gaat meer om de toon en woord keuze.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Snap niet zo goed hoe dat een belediging is.
Welke?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:34 schreef mrstylo het volgende:
Laten ze de mooiste actie van wedstrijd niet zien.
waar Strootman bijna scoorde.quote:
Ik vind het wel fijn om naar te luisteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig zit Arno Vermeulen er vanavond trouwens weer.
Die jongen zat bij mij in de klas op de middelbare, zo praat 'ie in het echt helemaal niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:45 schreef Adelante het volgende:
Wie was die nieuweling bij ADO!???? joow weetje, dizzz![]()
2-2 ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die 1-2 is wel slecht verdedigd zeg.
Wordt nog intradesting volgende week...quote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vooral dat balverlies van wijnaldum
Boerrigter of Sigthorsson zal zulk verlies ook gelijk afstraffen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wordt nog intradesting volgende week...
iddquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Ze laten niet eens de handsbal zien.
Hoe gekleurd kan NOS zijn???
Niemand weet waarheen?quote:Amoah vertrok naar een onbekende Turkse club.
En gestrekt been op Labyad dat voor de doelpunt van VVV gebeurt (de 3-2)quote:
tackle van wijnaldum ook nietquote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Ze laten niet eens de handsbal zien.
Hoe gekleurd kan NOS zijn???
Uitgegleden gast. Zag je aan alles.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tackle van wijnaldum ook niet
Niet gezienquote:Op zondag 11 september 2011 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uitgegleden gast. Zag je aan alles.
Aad de Mosquote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Als rutten weg gaat, wie moet hem dan vervangen??
Ik weet het echt niet.
Luister. Adriaanse gaat 5/6 worden met twente. die zal dat niet tof vinden en verlengt zn contract niet. Rutten proberen weg te jagen door 'm zelf op te laten stappen. Dan kan je Co voor een appel en peer ophalen in Tokkielandquote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet het echt niet.
Van Breukelen. Hij weet veel dingen over hersenen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet het echt niet.
Hij heeft al 1 jarige contract.quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister. Adriaanse gaat 5/6 worden met twente. die zal dat niet tof vinden en verlengt zn contract niet. Rutten proberen weg te jagen door 'm zelf op te laten stappen. Dan kan je Co voor een appel en peer ophalen in Tokkieland
Misschien kan hij de spelers dan uitleggen dat voetbal een denksport is.quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Breukelen. Hij weet veel dingen over hersenen.
Van Breukelen weet sowieso alles en anders kan hij het altijd nog opzoeken in zijn fantastische boek. Ik gun PSV hem welquote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Breukelen. Hij weet veel dingen over hersenen.
Dat is niet leuk voor Cocu, want hij kan moeilijk ineens trainer worden. Is niet goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Anders kan je Philip nog interim laten worden
elk verlies is schadelijk voor Rutje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet leuk voor Cocu, want hij kan moeilijk ineens trainer worden. Is niet goed voor zijn ontwikkeling.
En ik weet het zeker, als PSV kansloos verliest tegen Ajax, dan is hij sowieso weg.
Lurling had bij H'veen moeten blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Adelante het volgende:
Lurling is echt zo'n gefrustreerde mongool in het veld, hij is zelfs boos op het gras
neequote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lurling had bij H'veen moeten blijven.
Wel een prototype Engelse kamperquote:
Stereotype. En tis een Zweed.quote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel een prototype Engelse kamper
Als hij bij Ajax- FCU speelt gooi ik een flejse bier op het veld.quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef Adelante het volgende:
Lenski speelt niet vanwege alcoholproblemen
OMGquote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
elk verlies is schadelijk voor Rutje.
Komende wedstrijden zijn ook beslissend.
Ajax thuis Verlies
Roda thuis Verlies
NEC uit kan gewonnen worden
Utrecht thuis word gelijk
Vitesse uit Verlies
Twente uit Verlies
Vooral Ajax thuis, NEC uit, Twente uit, Vitesse uit en NEC uit zullen pittige potjes worden
Wat?quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef mrstylo het volgende:
Ik was voor VVV zo blij met PSV en nu heb ik totaal geen vertrouwen in PSV.
Als ik jou was zou ik voor een andere club worden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef mrstylo het volgende:
A la Jojoortje?quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor een andere club worden.
Nee man, maar ben gewoon teleurgesteld.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor een andere club worden.
Mwa, erg opportunistisch. PSV doet gewoon mee voor de titel, maar steekt er niet met kop en schouders bovenuit. Het zal weer heel spannend gaan worden dit jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RodneySneijder twitterde op zondag 11-09-2011 om 19:34:21Haha zo jammer, studio sport laat alleen de kansen van excelsior zien!! reageer retweet
Hij bedoelt denk ik: "voordat de wedstrijd tegen VVV werd gespeeld".quote:
Voordat de wedstrijd gespeeld werd was hij blij met PSV, na het zien van de wedstrijd niet meer; bedoelt hij.quote:
PSV gaat verliezen bij NEC, Vitesse, Twente. Je kan lulle wat je wil maar it's true.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, erg opportunistisch PSV doet gewoon mee voor de titel, maar steekt er niet met kop en schouders bovenuit. Het zal weer heel spannend gaan worden dit jaar.
Klopt. prop je alles in een uur en dan kom je nog met die kleuterfimpjes tussendoor.quote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
Begin gewoon met de samenvatting in plaats van deze onzin.
Ah zo jaquote:Op zondag 11 september 2011 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voordat de wedstrijd gespeeld werd was hij blij met PSV, na het zien van de wedstrijd niet meer; bedoelt hij.
Nee. Ze winnen bij NEC Vitesse en Twente.quote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat verliezen bij NEC, Vitesse, Twente. Je kan lulle wat je wil maar it's true.
NEC is altijd lastig gebleken iedere keer.
Vitesse heeft Bony, Annan, Chanturia, enzovoort. Brom weet tevens goed topclubs te bespelen
Twente zal heel lastig zijn ivm het goede en harde werken van Janssen. Janko en de Jong zijn goede spelers. John wordt een pittige voor Manolev
Ja, omdat ik Derrijck een goede en stabiele back vond.quote:
waar baseer je dat op[?quote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ze winnen bij NEC Vitesse en Twente.
Twente gaat echt niet 4-2-4 tegen PSV spelen. Wordt volgens mij gewoon gelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Co > Fred.quote:Op zondag 11 september 2011 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Twente gaat echt niet 4-2-4 tegen PSV spelen. Wordt volgens mij gewoon gelijk.
Derijck een back?quote:Op zondag 11 september 2011 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, omdat ik Derrijck een goede en stabiele back vond.
Pieters speelde normaal.
Manolev werd altijd snel gewisseld.
Bouma speelde niet slecht.
Middenveld en aanval was gewoon goed.
En Rutten heeft de hele verdediging binnen kortste keren weer verpest.
Met Vitesse weet je het nooit, die kunnen ze ook zomaar gelijkspelen, maar Twente maakte idd helemaal geen indruk de laatste wedstrijd; denk dat PSV sowieso hoger eindigt dan Twente.quote:Op zondag 11 september 2011 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoelde verdediger, sorry.quote:
Top 2 zal Ajax en PSV worden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht sowieso als top 2:
Ajax
AZ
Mwa, AZ kan zomaar de top 3 halen als ze wat geluk meehebben, maar zie PSV eerder in de top 2 eindigen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht sowieso als top 2:
Ajax
AZ
ik denk dat we volgende week echt gaan zien wat er met Ajax en PSV gaat gebeuren.quote:
RKC kan nog hoog eindigen volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef Caland het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Twente
5. Feyenoord
6. RKC
Fred = Huilend voetbal en maakt geen collectiefquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, AZ kan zomaar de top 3 halen als ze wat geluk meehebben, maar zie PSV eerder in de top 2 eindigen.
Ja. Anders wordt hij elke thuiswedstrijd uitgefloten door al die modieus gekapte Groningers.quote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag wel wat doen aan zijn kapsel.
wie is de laatste met lang haar bij Groningen dan?quote:Op zondag 11 september 2011 19:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja. Anders wordt hij elke thuiswedstrijd uitgefloten door al die modieus gekapte Groningers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |