Ik heb 3 situaties gezien dat er een penalty voor Utrecht moest komen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb 3 situaties gezien dat er een penalty voor Utrecht moest komen.
1x vasthouden/ 1x hands/ 1x ondeuitschoppen
Tevens NOS dat veel te vroeg onder in beeld laat verschijnen: Ajax-Groningen 1-0
Ze laten ook altijd 2 frames nadat de bal van de voet is zien.. dus dat klopt nooitquote:
Klopt, helaas gebeurt dat idd te weinig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En bij twijfel moet je voordeel geven, wordt weinig toegepast.. (inb4 lucky..)
iddquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Geo3kant het volgende:
Wel goed dat hij hem er in loopt want zag het wel gebeuren dat hij miste..
Eerste/enigste, deze lijkt er heel sterk op.quote:
Vond het raar dat ze deze niet duidelijk lieten zien, maar goed, is ook niet zo relevant.quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerste/enigste, deze lijkt er heel sterk op.
Oeh, bijgeloof over zondagvoetbal.. beloofd veel goeds..
Je moet er een beetje kijk op hebben, dus het kan zijn dat je hem mist.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom even kijken, kan het me haast niet voorstellen.
Wie heeft hem aan jou laten zien dan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er een beetje kijk op hebben, dus het kan zijn dat je hem mist.
Weet je het zeker? Blijkbaar heb jij het ook gezien...quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er een beetje kijk op hebben, dus het kan zijn dat je hem mist.
Denk dat er heel veel mensen dat dachten.. maarja niet afmaken he..quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik op dit moment in de wedstrijd dacht dat we met 3 of 4-0 zouden gaan verliezen.
Een slap aftreksel van de opmerking van Geo3kant.quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Blijkbaar heb jij het ook gezien...
Beetje geluk hebben we wel gehad ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat er heel veel mensen dat dachten.. maarja niet afmaken he..
Mijn post was 1 seconden na hem, ik kan snel typen zegquote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een slap aftreksel van de opmerking van Geo3kant.
Klopt, vorig jaar was het stukken beter.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht net (niet om te trollen) dat ajax eigenlijk nog best goed doet met al dat gezeik wat hun hebben.. maar eigenlijk moet je gewoon zeggen dat twente/psv ook erg slecht spelen want anders stond ajax al op 9 punten of meer..
Wat een brasjaar, qua voetbal
Vind zelf Ozbiliz beter ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Die ebicilio staat nu in de schaduw van ozbilliz ofniet? (Wat een kut namen ook)..
Dat zeg ik, Gamma.. maar hij moet wel eens wat variėren die schaar of dubbele schaar en dan links naar binnen komen wordt een beetje makkelijk te voorspellen..quote:
Het ging om de pass bij de 1-1.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Deze pass? Of waar die 1-3 uit komt? of.. geen goal, maar iig later in de wedstrijd op Micky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft hij aan zichzelf te danken, vind ik. Maar het had wel in de samenvatting moeten zitten idd.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Toevallig, die actie waar vertonghen vasthoudt zit er weer niet in.. als Toivonen het deed kregen we 3 herhalingen
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Toevallig, die actie waar vertonghen vasthoudt zit er weer niet in.. als Toivonen het deed kregen we 3 herhalingen
Een depressieve tukker is niet te verstaanquote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Tommeke het volgende:
Kan die Fred Rutten niet normaal Nederlands? 'Ik vind het erg naagggg'
Lijkt Toine van Pepegstgaten wel
Valt wel mee. Maar ozbiliz is nu geschorst en Ebecilio is nog 2 jaar jonger hé. Denk dat Ebe wel een stuk beter is dan ozbiliz over 2 jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Die ebicilio staat nu in de schaduw van ozbilliz ofniet? (Wat een kut namen ook)..
Ik vind die Ebecilio echt een dramaquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ozbiliz is nu geschorst en Ebecilio is nog 2 jaar jonger hé. Denk dat Ebe wel een stuk beter is dan ozbiliz over 2 jaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind die Ebecilio echt een drama
Ozbiliz daarentegen vind ik veel dreigender
Inderdaad..quote:
Zal vast wel een woord nederlands kunnen...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat Dzsudzsak geen woord Nederlands spreekt.
of fatsoenlijk Engelsquote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat Dzsudzsak geen woord Nederlands spreekt.
Ben benieuwd of Rutten volgend jaar nog steeds trainer is van PSV.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Geo3kant het volgende:
Rutten heeft geen angst.. behalve voor elke ploeg die ze tegen krijgen ..
3de plaats en hij is weg...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Rutten volgend jaar nog steeds trainer is van PSV.
Financiėn laten het niet toe om hem te ontslaan.. maar ik hoop het, hij past niet bij PSV.. ben al maanden aan het klagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Rutten volgend jaar nog steeds trainer is van PSV.
Klopt.. het bloed zat ook in het andere hoofd toen de (ajax)commentatoren aan het woord waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:35 schreef Maryn. het volgende:
Commentator zij dat wanneer Ajax gelijk zou spelen het ook nog in eigen hand zou hebben.. maar dat is toch helemaal niet zo? Als Ajax dan zou hebben gewonnen en PSV ook volgende speelronde heeft iedereen 71pnt en PSV zou dan kampioen zijn geworden obv doelsaldo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |