abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95694766
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

In dat laatste artikel van de AD toch ook niet meer of wel?
Die van zaterdag bedoel je? Geen idee of ze daar ook zo werd genoemd, het viel me nu gewoon op.
pi_95695559
En toch is het best een bijzondere prestatie.
Je gaat aan de ene kant een kanaal in, en aan de andere kom je er met rood haar weer uit!
De een verliest zijn vingers, de ander zijn boot wordt verfrommeld.. En Laura verft even haar haar, onderweg.
Wat een huzarenstukje!
  dinsdag 19 april 2011 @ 00:34:03 #228
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95699020
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kinderlijke onschuld weg, slapen met vriendje..(nou ja, dat is niks nieuws, ze sliep al regelmatig bij haar vriendje voor haar vertrek, op 13-jarige leeftijd|)
Ik hoop alleen niet dat ze zich heeft laten bezwangeren.. Want dan gaat het enige overgebleven punt van die recordpoging naar haar kind.
De familietraditie wordt dan wel weer in ere gehouden, dat dan weer wel.
En dan is daar het volgende probleemkind.. Op deze manier worden ze toch nog beroemd.als sitcom, die generaties lang blijft bestaan: De Dakdekker op zee-show.
_O- _O- _O-

Maar er zijn dus nog steeds mensen die iets aan deze rotpuber willen doneren?
Als ik dit topic lees, lijkt het meer een feestreis dan een soloreis.
Mijn geld krijgt ze in ieder geval niet.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95704351
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En toch is het best een bijzondere prestatie.
Je gaat aan de ene kant een kanaal in, en aan de andere kom je er met rood haar weer uit!
De een verliest zijn vingers, de ander zijn boot wordt verfrommeld.. En Laura verft even haar haar, onderweg.
Wat een huzarenstukje!
dat rode haar staat haar wel beter :P
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 12:11:34 #230
137949 Disana
pi_95708281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

Nou... ze had ook gewoon een bordje op haar voorhoofd kunnen plakken met daarop de tekst 'ik ben genomen'.
pi_95713656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

pr he? De sponsor zal het wel leuk hebben gevonden dat ze als een jonge vrouw wordt herboren zodra ze het kanaal verlaat.. Dat leidt tevens de aandacht af van haar nukkig gedrag voor die tijd.
Er wordt ook gezinspeeld op een gedragsverandering, tenslotte..
pi_95715691
Interview afgenomen tijdens de HISWA, maar foto's met nieuw haarkleurtje
En na het lezen van het interview even doorscrollen voor meer foto's in het blad.
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 15:42:21 #233
137949 Disana
pi_95716244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef spuitje het volgende:
Interview afgenomen tijdens de HISWA, maar foto's met nieuw haarkleurtje
En na het lezen van het interview even doorscrollen voor meer foto's in het blad.
Wie zei er ook alweer dat ze is 'gegroeid'? Een dikke kop heeft ze zeker gekregen :)
pi_95716815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie zei er ook alweer dat ze is 'gegroeid'? Een dikke kop heeft ze zeker gekregen :)
Het harde zeeleven he? Daar groei je enorm van!
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 15:57:23 #235
137949 Disana
pi_95716978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef spuitje het volgende:

Het harde zeeleven he? Daar groei je enorm van!
Ik zal maar niet vragen waar.

Van dat HISWA interview viel me vooral weer op hoe on-bijzonder ze is. Er komt werkelijk geen geïnspireerd of inspirerend woord uit. Ik voel voornamelijk nukkigheid bij alles wat ik van haar lees.
pi_95717135
wat een zeikwijf:"oeh het is zo koud in nederland...." op de open zee is het net zo koud in de wind... en dat noemt zichzelf zeiler
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 16:05:19 #237
137949 Disana
pi_95717366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
wat een zeikwijf:"oeh het is zo koud in nederland...." op de open zee is het net zo koud in de wind... en dat noemt zichzelf zeiler
Het grappigst vind ik nog wel dat ze zo'n droombeeld van haar toekomst heeft. Een beetje zeilen, een beetje rondhangen in warme landen. Verder studeren? Nah, denk het niet. Werken? Wat is dat?
pi_95717974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Deze jonge topsporter is sowieso flink aan het uitdijen. En het zijn geen spieren.
pi_95718132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Het grappigst vind ik nog wel dat ze zo'n droombeeld van haar toekomst heeft. Een beetje zeilen, een beetje rondhangen in warme landen. Verder studeren? Nah, denk het niet. Werken? Wat is dat?
misschien denkt ze wel dat ze de rest van d'r leven gesponserd zal worden...
pi_95718514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

misschien denkt ze wel dat ze de rest van d'r leven gesponserd zal worden...
Ach sommige mensen hebben wat meer fantasie, of noem het dromen, dan anderen :) Die vinden het heel normaal dat anderen klaar staan om hun dromen waar te maken. En Laura is er 1 van.
pi_95719049
Eigenlijk kun je het LD niet eens kwalijk nemen dat ze zo reageert, ze weet immers niet beter? Overal waar ze komt wordt ze allerhartelijkst ontvangen, staan mensen voor haar klaar. Uitstapjes, etentjes, feestjes, noem het allemaal maar op. Het enige wat ze hoeft te doen is af en toe een stukje varen naar het volgende ontvangstcomitè. En als mensen je daarna ook nog even een dag met rust laten zodat je uit kunt rusten is er helemaal geen vuiltje aan de lucht. Eens per drie-vier dagen een nietszeggend stukje voor een weblog schrijven en eens per week een column voor het AD zijn eigenlijk haar enige verplichtingen. O ja, en haar schoolwerk natuurlijk. En af en toe een interview.
Gos, ik krijg steeds meer respect voor die gozer die door Afrika fietste en een mooi bedrag voor een mooi doel bijeen wist te sprokkelen. LD sprokkelt alleen voor zich zelf.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 14:11:16 #242
137949 Disana
pi_95760305
Nou nou nou, kan het allemaal niet wat mooier op die route. Gelukkig maar dat er anderen waren met wie ze naar een mooier plekje kon vertrekken. Maar iew, toen waren daar weer kwallen. Echt afzien hoor.
pi_95760772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
Nou nou nou, kan het allemaal niet wat mooier op die route. Gelukkig maar dat er anderen waren met wie ze naar een mooier plekje kon vertrekken. Maar iew, toen waren daar weer kwallen. Echt afzien hoor.
:)

Ik vond vooral deze zin erg lachwekkend, want hoeveel dagen heeft ze nu echt op de pacific gevaren? De meeste tijd heeft ze toch echt aan land door gebracht!
quote:
In 1 dag meer vissen dan 6 maanden Atlantic
.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 14:25:33 #244
137949 Disana
pi_95760837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

:)

Ik vond vooral deze zin erg lachwekkend, want hoeveel dagen heeft ze nu echt op de pacific gevaren? De meeste tijd heeft ze toch echt aan land door gebracht!

[..]

.
Ja, daarom verbaast het haar natuurlijk zo. Nooit gedacht dat er zoveel vissen in het water zaten!
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:13:43 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95762445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
nu zet ook ook mijn twijfels bij deze hele 'sportprestatie' maar je bent nu een beetje aan het overdrijven imo

ze zegt niets abnormaals in dat laatste stukje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 15:16:57 #246
137949 Disana
pi_95762538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

nu zet ook ook mijn twijfels bij deze hele 'sportprestatie' maar je bent nu een beetje aan het overdrijven imo

ze zegt niets abnormaals in dat laatste stukje
Ik overdrijf niet, ik drijf er de spot mee omdat ik het, dus, bespottelijk vind dat een kind dat zoveel vrijheid heeft gekregen, niet in staat is in te zien dat het leven niet slechts rozengeur en maneschijn is.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:22:17 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95762710
nou ik vond die quote iig nogal overdreven

het is idd belachelijk dat ze zoveel vrijheid heeft gekregen en het is zo mogelijk nog belachelijker dat derden er nog voor gaan betalen ook maar ik kan het haar moeilijk kwalijk nemen wat ze doet

ik zou het ook doen als ik de kans had gehad gok ik
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 15:25:22 #248
137949 Disana
pi_95762828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef sp3c het volgende:
nou ik vond die quote iig nogal overdreven

het is idd belachelijk dat ze zoveel vrijheid heeft gekregen en het is zo mogelijk nog belachelijker dat derden er nog voor gaan betalen ook maar ik kan het haar moeilijk kwalijk nemen wat ze doet

ik zou het ook doen als ik de kans had gehad gok ik
Welke quote?

We schrijven hier al een eeuwigheid spottend over Laura, waar was je al die tijd? :D
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:31:33 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95763061
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Welke quote?
van jou, in mijn post

quote:
We schrijven hier al een eeuwigheid spottend over Laura, waar was je al die tijd? :D
ik lurk af en toe een beetje en vind het niet interessant genoeg om er op te reageren :')

maar nu zit ik op het balkon met een biertje te nixen en dit vond ik overdreven :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95763546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

van jou, in mijn post

[..]

ik lurk af en toe een beetje en vind het niet interessant genoeg om er op te reageren :')

maar nu zit ik op het balkon met een biertje te nixen en dit vond ik overdreven :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat is onze lol :)
Af en toe weet ik niet wat ik van die snotpork moet denken. Is ze nu echt zo zelfstandig etc. zoals oma beweert of is het echt zo dat ze aan het handje van anderen de wereld wordt rond gesleept?
Als je haar gastenboek leest vinden mensen dat ze bezig is met het leveren van een enorme prestatie. Terwijl de meeste mensen hier iets hebben van: dat zouden wij ook wel willen! Lekker twee jaar op vakantie op kosten van anderen en nog allerlei dingen toegestopt krijgen ook!
Nogmaals: soms denk ik dat ik ergens iets fout heb gedaan O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')