Die van zaterdag bedoel je? Geen idee of ze daar ook zo werd genoemd, het viel me nu gewoon op.quote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat laatste artikel van de AD toch ook niet meer of wel?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kinderlijke onschuld weg, slapen met vriendje..(nou ja, dat is niks nieuws, ze sliep al regelmatig bij haar vriendje voor haar vertrek, op 13-jarige leeftijd|)
Ik hoop alleen niet dat ze zich heeft laten bezwangeren.. Want dan gaat het enige overgebleven punt van die recordpoging naar haar kind.
De familietraditie wordt dan wel weer in ere gehouden, dat dan weer wel.
En dan is daar het volgende probleemkind.. Op deze manier worden ze toch nog beroemd.als sitcom, die generaties lang blijft bestaan: De Dakdekker op zee-show.
dat rode haar staat haar wel beterquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En toch is het best een bijzondere prestatie.
Je gaat aan de ene kant een kanaal in, en aan de andere kom je er met rood haar weer uit!
De een verliest zijn vingers, de ander zijn boot wordt verfrommeld.. En Laura verft even haar haar, onderweg.
Wat een huzarenstukje!
Nou... ze had ook gewoon een bordje op haar voorhoofd kunnen plakken met daarop de tekst 'ik ben genomen'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
dat rode haar staat haar wel beter
pr he? De sponsor zal het wel leuk hebben gevonden dat ze als een jonge vrouw wordt herboren zodra ze het kanaal verlaat.. Dat leidt tevens de aandacht af van haar nukkig gedrag voor die tijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
dat rode haar staat haar wel beter
Wie zei er ook alweer dat ze is 'gegroeid'? Een dikke kop heeft ze zeker gekregenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef spuitje het volgende:
Interview afgenomen tijdens de HISWA, maar foto's met nieuw haarkleurtje
En na het lezen van het interview even doorscrollen voor meer foto's in het blad.
Het harde zeeleven he? Daar groei je enorm van!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat ze is 'gegroeid'? Een dikke kop heeft ze zeker gekregen
Ik zal maar niet vragen waar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef spuitje het volgende:
Het harde zeeleven he? Daar groei je enorm van!
Het grappigst vind ik nog wel dat ze zo'n droombeeld van haar toekomst heeft. Een beetje zeilen, een beetje rondhangen in warme landen. Verder studeren? Nah, denk het niet. Werken? Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
wat een zeikwijf:"oeh het is zo koud in nederland...." op de open zee is het net zo koud in de wind... en dat noemt zichzelf zeiler
Deze jonge topsporter is sowieso flink aan het uitdijen. En het zijn geen spieren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat ze is 'gegroeid'? Een dikke kop heeft ze zeker gekregen
misschien denkt ze wel dat ze de rest van d'r leven gesponserd zal worden...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het grappigst vind ik nog wel dat ze zo'n droombeeld van haar toekomst heeft. Een beetje zeilen, een beetje rondhangen in warme landen. Verder studeren? Nah, denk het niet. Werken? Wat is dat?
Ach sommige mensen hebben wat meer fantasie, of noem het dromen, dan anderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
misschien denkt ze wel dat ze de rest van d'r leven gesponserd zal worden...
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
Nou nou nou, kan het allemaal niet wat mooier op die route. Gelukkig maar dat er anderen waren met wie ze naar een mooier plekje kon vertrekken. Maar iew, toen waren daar weer kwallen. Echt afzien hoor.
.quote:In 1 dag meer vissen dan 6 maanden Atlantic
Ja, daarom verbaast het haar natuurlijk zo. Nooit gedacht dat er zoveel vissen in het water zaten!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
Ik vond vooral deze zin erg lachwekkend, want hoeveel dagen heeft ze nu echt op de pacific gevaren? De meeste tijd heeft ze toch echt aan land door gebracht!
[..]
.
nu zet ook ook mijn twijfels bij deze hele 'sportprestatie' maar je bent nu een beetje aan het overdrijven imoquote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
Nou nou nou, kan het allemaal niet wat mooier op die route. Gelukkig maar dat er anderen waren met wie ze naar een mooier plekje kon vertrekken. Maar iew, toen waren daar weer kwallen. Echt afzien hoor.
Ik overdrijf niet, ik drijf er de spot mee omdat ik het, dus, bespottelijk vind dat een kind dat zoveel vrijheid heeft gekregen, niet in staat is in te zien dat het leven niet slechts rozengeur en maneschijn is.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu zet ook ook mijn twijfels bij deze hele 'sportprestatie' maar je bent nu een beetje aan het overdrijven imo
ze zegt niets abnormaals in dat laatste stukje
Welke quote?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef sp3c het volgende:
nou ik vond die quote iig nogal overdreven
het is idd belachelijk dat ze zoveel vrijheid heeft gekregen en het is zo mogelijk nog belachelijker dat derden er nog voor gaan betalen ook maar ik kan het haar moeilijk kwalijk nemen wat ze doet
ik zou het ook doen als ik de kans had gehad gok ik
van jou, in mijn postquote:
ik lurk af en toe een beetje en vind het niet interessant genoeg om er op te reagerenquote:We schrijven hier al een eeuwigheid spottend over Laura, waar was je al die tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
van jou, in mijn post
[..]
ik lurk af en toe een beetje en vind het niet interessant genoeg om er op te reageren
maar nu zit ik op het balkon met een biertje te nixen en dit vond ik overdrevenAch, dat is onze lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe weet ik niet wat ik van die snotpork moet denken. Is ze nu echt zo zelfstandig etc. zoals oma beweert of is het echt zo dat ze aan het handje van anderen de wereld wordt rond gesleept?
Als je haar gastenboek leest vinden mensen dat ze bezig is met het leveren van een enorme prestatie. Terwijl de meeste mensen hier iets hebben van: dat zouden wij ook wel willen! Lekker twee jaar op vakantie op kosten van anderen en nog allerlei dingen toegestopt krijgen ook!
Nogmaals: soms denk ik dat ik ergens iets fout heb gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |