Het is gewoon weer een kut-vraagquote:
Het water kookt, ik keek even naar de uitslag van de marathon van Rotterdam.quote:
Tja ik dacht dat hij nog goed te doen was ondanks het genrequote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ben je weer bezig met het spel stil te leggen Sands
Ik heb in ieder geval geen idee.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:40 schreef Sands het volgende:
Alleen acteurs of zit er ook nog een regisseur tussen?
Njosnavelin +1quote:
Huidige stand april 2011:quote:
Nopequote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Denk het ook niet als het je nu nog niks zegt
[ afbeelding ]
Sands+1quote:
quote:
Het is wel een travestiet, maar niet de juiste film.quote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef DragonFodder het volgende:
Priscilla, queen of the desert? Of is dat geen travo?
Gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef Patch het volgende:
@haarklip; zet je aub even een linkje hier naartoe in je laatste post van het vorige topic aub?
quote:
De film die ik zocht is Todo Sobre Mi Madre.quote:
SamuelofSEK+1quote:
picodealion+1quote:
Beide goedquote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die keert eens in de zoveel tijd terug. Niet dat ik de die dingen onthoud
Star Wars
Titanic
Behalve de twee van Samuel geen nieuwe goede antwoorden.quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef Asap het volgende:
Die kan Dopekoe vast inkoppen
Ik weet de antwoorden niet meer...
POTC: COTBP?
Titanic?
LOTR FOTR?
Indiana Jones: Raiders of the lost Ark
Star Wars: A new beginning
Harry Potter: Deadly Hollows?
The Matrix
Independence Day?
quote:Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Gone with the Wind(nummer 1)
Spiderman?
E.T.?
quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Gillingham het volgende:
Robin Hood?
The Wizard of Oz?
The Sound of Music?
Casablanca?
The Godfather: Part II?
quote:Op maandag 11 april 2011 12:53 schreef Asap het volgende:
Alien?
Ben-Hur?
Dr Strangelove?
Metropolis?
Jaws?
quote:
Nope, de oudste film is een animatiefilm.quote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Gillingham het volgende:
Nosferatu?
The Great Dictator?
The Gold Rush?
1 Gone with the Windquote:
De dierenfilm, ik wilde het niet al te gemakkelijk maken in 1 keer. De horrorklassieker is 2 jaar ouder.quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Gillingham het volgende:
Is Jaws the horrorklassieker of de dierenfilm?
1 Gone with the Windquote:
Gillingham+1quote:
Ik neem aan dat dit een poging tot een antwoord is?quote:Op maandag 11 april 2011 13:15 schreef Baszh het volgende:
Moest eerst denken aan Matrix met die slowmotion kogels.. maar kan me dit niet herinneren.
Brodre is van Bier en een aantal jaartjes ouder.quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef picodealion het volgende:
Was het niet gewoon iets als "Brothers"?
!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef Mainport het volgende:
Mij best als je geen punten toekent, hoef ik geen nieuwe vraag te bedenken
Ook dat nog.quote:
Dat ja.quote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat Gillingham liever iets meer ziet dan alleen een afkorting
Dat ook iddquote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat Gillingham liever iets meer ziet dan alleen een afkorting
De enige die 'm in mag koppen ben jij.quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Mainport het volgende:
Nou jongens, wat een consternatie! Nog dagenlang zal hier over nagepraat worden
Wie kopt 'm in?
Jij je zin.quote:
Das toch gewoon Dog Day afternoon ?quote:
quote:
koe+1quote:
Nee, hij is 2 jaar ouder. 1922 dus.quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef Gillingham het volgende:
Was een wilde gok, want ik herken het plaatje niet, maar de man op de kar deed me er erg aan denken.
Sherlock Jr.?
Vreemd dat niemand de titel kon noemen....quote:
Jawel hoor. Mainport wilde er alleen niet aan geloven...quote:Op maandag 11 april 2011 16:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vreemd dat niemand de titel kon noemen....
Oh ja, zie nu DDAquote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mainport wilde er alleen niet aan geloven...
quote:
Een ander woord voor Policeman/Policemen?quote:
Cops?quote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Een ander woord voor Policeman/Policemen?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Mainport het volgende:
Tijd voor een rebus, want jullie kijken alleen maar troep
[ afbeelding ]
Letter 1: Tweede letter uit deze titel
quote:
Nee, FMT is niet meer wat het geweest isquote:
Zo maak je jezelf niet echt populair...quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Mainport het volgende:
Jullie kunnen er niets aan doen dat jullie zulke idioten zijn, maar kap eens met dat kankeren op mijn uitgebreide vraag waar ik nu al bijna een uur tijd in steek, het verpest de quiz.
Je vraag is gewoon veel te moeilijk. Stel eens normale vragen over goede films, Sonny Boy of Gooische Vrouwen ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Mainport het volgende:
Jullie kunnen er niets aan doen dat jullie zulke idioten zijn, maar kap eens met dat kankeren op mijn uitgebreide vraag waar ik nu al bijna een uur tijd in steek, het verpest de quiz.
Zevenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Sands het volgende:
Mainport hoeveel letters is de titel in totaal?
Doe gewoon normaal, idioot. Sjongejonge. Geweldig dat je zoveel moeite in een vraag stopt, maar als je er zo hautain over gaat doen, mag je hem wat mij betreft in je hol stoppen. Is dat een beetje op het gewenste niveau?quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Mainport het volgende:
Naja..Patch is er niet dus dan welquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ja, het is een miniserie, mag dat hier niet dan?
Ik ben Patch z'n NSB'erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |