quote:
Nee, FMT is niet meer wat het geweest isquote:
Zo maak je jezelf niet echt populair...quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Mainport het volgende:
Jullie kunnen er niets aan doen dat jullie zulke idioten zijn, maar kap eens met dat kankeren op mijn uitgebreide vraag waar ik nu al bijna een uur tijd in steek, het verpest de quiz.
Je vraag is gewoon veel te moeilijk. Stel eens normale vragen over goede films, Sonny Boy of Gooische Vrouwen ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Mainport het volgende:
Jullie kunnen er niets aan doen dat jullie zulke idioten zijn, maar kap eens met dat kankeren op mijn uitgebreide vraag waar ik nu al bijna een uur tijd in steek, het verpest de quiz.
Zevenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Sands het volgende:
Mainport hoeveel letters is de titel in totaal?
Doe gewoon normaal, idioot. Sjongejonge. Geweldig dat je zoveel moeite in een vraag stopt, maar als je er zo hautain over gaat doen, mag je hem wat mij betreft in je hol stoppen. Is dat een beetje op het gewenste niveau?quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Mainport het volgende:
Naja..Patch is er niet dus dan welquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ja, het is een miniserie, mag dat hier niet dan?
Ik ben Patch z'n NSB'erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |