niksquote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er nog over van het gerucht dat de slachtoffers voornamelijk Moslims waren?²
zal ik je met je hoofd op een antipedowebsite plaatsen... zit ook niet zoveel kwaad in toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet correct maar het gebeurt zovaak, over de hele wereld. Jammer voor de persoon in kwestie dat zijn foto werd gebruikt. Toch is het een domme en uit de hand gelopen grap naar mijn mening.. Ik persoonlijk zie er iig niet veel kwaads/gevaar in.
Niets.quote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er nog over van het gerucht dat de slachtoffers voornamelijk Moslims waren?²
Jaha ik snap het al hoorquote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Re het volgende:
[..]
zal ik je met je hoofd op een antipedowebsite plaatsen... zit ook niet zoveel kwaad in toch?
Totaal naast de kwestie wat je nu zegt... Als je een beetje leest, zal je zien dat het niet om de hardheid of realiteit draait maar wel om smakeloosheid/nieuwswaarde/sensatiezucht... Maar kom! Durf te wedden trouwens dat ik al heel wat ouder ben als jou... Wie van ons twee het meest volwassen is zal ik bij deze maar in het midden laten.quote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Marie30, de relealiteit is hard. Als je nieuws wil hebben wat het allemaal wat liever brengt dan kan je toch gewoon naar het Jeugdjournaal kijken, dan kunnen de volwassen mensen gewoon echt nieuws volgen.
Ja, dit was z'n bedoeling, dus moet ie nu op de blaren zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tj je hebt gelijk, zou ik ook heel erg vinden maar denken jullie dat het die jongen zijn intentie was om zo ver te gaan?
Nee, daarom komt de politie je tegenwoordig even van huis halen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet correct maar het gebeurt zovaak, over de hele wereld. Jammer voor de persoon in kwestie dat zijn foto werd gebruikt. Toch is het een domme en uit de hand gelopen grap naar mijn mening.. Ik persoonlijk zie er iig niet veel kwaads/gevaar in.
Wat wil je het dan noemen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daarom komt de politie je tegenwoordig even van huis halen.
omdat het allemaal maar grapjes zijn
Omdat het kennelijk continu hetzelfde slachtoffer is.quote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom denk je dat we dat niet doen?
En trouwens, waar denk je dat ik de hele dag mee bezig ben geweest?
Dat is niet zo suf hoor, als je zijn tweetjes even nakijkt:quote:Op zondag 10 april 2011 19:43 schreef matthijst het volgende:
Dat ze die kerel die claimde meer mensen om te gaan leggen even thuis opzoeken is prima...
Dat ze die nepper op twitter ook maar enige aandacht geven vind ik vooral suf (van politie, media en gasten hier die er hier dramatisch over posten).
O echt?quote:Op zondag 10 april 2011 19:36 schreef zoefbust het volgende:
Bij de politie is bekend dat de dader in 2006 suïcidale klachten had. Hij is toen door de GGZ beoordeeld en heeft na een inbewaringstelling (IBS) 10 dagen in een gesloten inrichting doorgebracht, zo blijkt uit de politiesystemen. Deze informatie is nog niet door de geestelijke gezondheidszorg bevestigd.
Daarna heeft de politie nog eenmaal een overlast melding over hem gehad. Verder komt hij niet voor in de politiesystemen. Uit informatie die nu bekend is geworden, blijkt dat hij een paar weken geleden gestopt is met het werk dat hij deed voor een uitzendbureau. Hij was wel down, maar het was niet bekend dat hij suïcidaal was. Zijn actie van gisteren kwam als een totale verrassing.
http://www.flevocourant.nl/index.php/zuid-holland/7711.html
er staat ook : In de afscheidsbrief die de dader in zijn ouderlijke woning achterliet, verwijst de dader naar digitale informatie die hij elders heeft opgeslagen.
quote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dat Twitter gebeuren.²
Idem, je hebt er toch hélemaal niets aan!quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dat Twitter gebeuren.²
Zijn die van tristanalpie?quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dat is niet zo suf hoor, als je zijn tweetjes even nakijkt:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |