dus RTL heeft hem van Fok gepikt en de Telegraaf ook ?quote:Op zondag 10 april 2011 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat 'we' er al even mee bezig zijn?!
quote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom denk je dat we dat niet doen?
En trouwens, waar denk je dat ik de hele dag mee bezig ben geweest?
Ik zie het al, het was een hele domme grap zo te zien. Waarom wordt er zo overdreven gereageerd?quote:
Omdat een onschuldig iemand zijn foto wordt misbruikt? Mag sterk op gereageerd worden wat mij betreft...quote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik zie het al, het was een hele domme grap zo te zien. Waarom wordt er zo overdreven gereageerd?
Van mij wel, wij zijn er al een poos mee bezig dus weten we dat soort dingen.quote:
En wat is er tot nu toe bekend allemaal dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij wel, wij zijn er al een poos mee bezig dus weten we dat soort dingen.
Ja maar dat gebeurt heel erg vaak, foto's die worden misbruikt. Is die jongen opgepakt?!quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omdat een onschuldig iemand zijn foto wordt misbruikt? Mag sterk op gereageerd worden wat mij betreft...
Bij de les blijven graagquote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef zoefbust het volgende:
[..]
dus RTL heeft hem van Fok gepikt en de Telegraaf ook ?
Gebruik van die foto was een rotstreek, dat wel.quote:Op zondag 10 april 2011 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was geen grap, het was in eerste instantie bedoeld om Ritmo te zieken.
Staat hier, staat op de FPquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En wat is er tot nu toe bekend allemaal dan?
Als ik tot dusver goed gevolgd heb, zijn ze hem nog aan het opsporen. En het is niet omdat iets vaker gebeurt dat het goed/correct is...quote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt heel erg vaak, foto's die worden misbruikt. Is die jongen opgepakt?!
ok merci !!quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij de les blijven graag
Faketwitteraccount gebruikte in het begin de foto van de FOK!user
RTL heeft daar een screenshot van en plaatst die.
Dus het hoofd van de FOK!user heeft NIETS met die faketwitteraccount te maken.
Tuurlijk is het niet correct maar het gebeurt zovaak, over de hele wereld. Jammer voor de persoon in kwestie dat zijn foto werd gebruikt. Toch is het een domme en uit de hand gelopen grap naar mijn mening.. Ik persoonlijk zie er iig niet veel kwaads/gevaar in.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als ik tot dusver goed gevolgd heb, zijn ze hem nog aan het opsporen. En het is niet omdat iets vaker gebeurt dat het goed/correct is...
Daar staat wat iedereen onderhand wel weet, maar jullie moeten toch wel meer info hebben van bijv. welke user dit account heeft gemaakt.quote:
Jij hebt er geen enkel probleem mee als jouw foto misbruikt wordt en op RTL en nog meer sites te zien is? Deze pesterijen lopen nu totaal uit de hand.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet correct maar het gebeurt zovaak, over de hele wereld. Jammer voor de persoon in kwestie dat zijn foto werd gebruikt. Toch is het een domme en uit de hand gelopen grap naar mijn mening.. Ik persoonlijk zie er iig niet veel kwaads/gevaar in.
Tj je hebt gelijk, zou ik ook heel erg vinden maar denken jullie dat het die jongen zijn intentie was om zo ver te gaan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jij hebt er geen enkel probleem mee als jouw foto misbruikt wordt en op RTL en nog meer sites te zien is? Deze pesterijen lopen nu totaal uit de hand.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ristan-verzonnen.xml
Klopt.....waarom zou je naar een foto van 3 ambulances willen kijken?quote:Op zondag 10 april 2011 19:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de foto's van getuigen, het winkelcentrum, de hulpverleners, politie, etc, etc, etc.
Hmmz... Ik zie daar toch meer kwaad in... Sommige mensen kunnen het nieuwsbericht maar half lezen/horen en denken dat de persoon op de foto de smakeloze grappenmaker is. Wat als die jongen op de foto nu werk aan het zoeken en het daardoor misloopt? Of hij wordt door studiegenoten verbaal aangevallen op basis van dit? Of...en zo zijn er nog duizenden voorbeelden...quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet correct maar het gebeurt zovaak, over de hele wereld. Jammer voor de persoon in kwestie dat zijn foto werd gebruikt. Toch is het een domme en uit de hand gelopen grap naar mijn mening.. Ik persoonlijk zie er iig niet veel kwaads/gevaar in.
niksquote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er nog over van het gerucht dat de slachtoffers voornamelijk Moslims waren?²
zal ik je met je hoofd op een antipedowebsite plaatsen... zit ook niet zoveel kwaad in toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niets.quote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er nog over van het gerucht dat de slachtoffers voornamelijk Moslims waren?²
Jaha ik snap het al hoorquote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Re het volgende:
[..]
zal ik je met je hoofd op een antipedowebsite plaatsen... zit ook niet zoveel kwaad in toch?
Totaal naast de kwestie wat je nu zegt... Als je een beetje leest, zal je zien dat het niet om de hardheid of realiteit draait maar wel om smakeloosheid/nieuwswaarde/sensatiezucht... Maar kom! Durf te wedden trouwens dat ik al heel wat ouder ben als jou... Wie van ons twee het meest volwassen is zal ik bij deze maar in het midden laten.quote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Marie30, de relealiteit is hard. Als je nieuws wil hebben wat het allemaal wat liever brengt dan kan je toch gewoon naar het Jeugdjournaal kijken, dan kunnen de volwassen mensen gewoon echt nieuws volgen.
Ja, dit was z'n bedoeling, dus moet ie nu op de blaren zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tj je hebt gelijk, zou ik ook heel erg vinden maar denken jullie dat het die jongen zijn intentie was om zo ver te gaan?
Nee, daarom komt de politie je tegenwoordig even van huis halen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat wil je het dan noemen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daarom komt de politie je tegenwoordig even van huis halen.
omdat het allemaal maar grapjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |