De persoon wiens foto misbruikt wordt, is hier vaker lastig gevallen op fok.quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe weten 'we' eigenlijk dat deze persoon een Fokker is?
Ja ok en daar ben ik het ook mee eens... Maar van een drama als dit zijn er toch foto's genoeg... Foto's van de dader, van het winkelcentrum, hulpverleners, getuigen, ...etc. Waarom per se een foto van die dode jongen? Ben ik nu de enige die dit erover vind?quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar dat is toch voor élke foto of beeld het geval? Je kan van alles wel een voorstelling maken op basis van tekst of getuigenis. Hele religies kan je daarop baseren zelfs.
Ik jank niet. Het gaat er ook niet over dat ik het niet kan zien. Het gaat erom dat ik het onnodig en smakeloos vind van de telefgraaf.quote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef Document1 het volgende:
Dat gejank over die foto's weer.als je dat soort dingen niet wil zien wtf doe je dan in dit topic of voor de tv?
Ah dat wist ik helemaal niet. Welke Fokker is dat dan?quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
De persoon wiens foto misbruikt wordt, is hier vaker lastig gevallen op fok.
Ritmo.quote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah dat wist ik helemaal niet. Welke Fokker is dat dan?
Thx. Ja die bash topics heb ik langer geleden al wel eens voorbij zien komen...quote:
Waarom pakken admins dat niet aan, eigenlijk?quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
De persoon wiens foto misbruikt wordt, is hier vaker lastig gevallen op fok.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik jank niet. Het gaat er ook niet over dat ik het niet kan zien. Het gaat erom dat ik het onnodig en smakeloos vind van de telefgraaf.
Ik weet het hele verhaal erachter ook niet precies.quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thx. Ja die bash topics heb ik langer geleden al wel eens voorbij zien komen...
Wist ik niet, heb een thread of drie gemist... Af en toe ook nog eens buiten komen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Document1 het volgende:
Je bent niet de eerste vandaag die erover begint, daarom begint het op janken te lijken.
[..]
Ik ook niet. Jammer dat sommige personen zich menen te moeten verlagen tot pestgedrag. Lekker stoer achter je computer.quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik weet het hele verhaal erachter ook niet precies.
Het nieuws is niet altijd smaakvol, het heeft gewoon nieuwswaarde, en je houdt het niet tegen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik jank niet. Het gaat er ook niet over dat ik het niet kan zien. Het gaat erom dat ik het onnodig en smakeloos vind van de telefgraaf.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef yvonne het volgende:
Naamgenoot dader Alphen aan den Rijn bestaat niet
Vind de grap best geslaagd. Hij kreeg slechts de aandacht die anderen eraan wilden schenken. Het lijkt wel een wedstrijd geworden, websites en user accounts van daders of slachtoffers te zoeken.quote:De persoon achter deze misselijke grap ...
Dat is het ook. Maar je hoeft maar even aan het jongetje te denken dat als enige de vliegramp bij Tripoli overleefde, en je weet dat deze krant over lijken gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 18:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar buiten het feit dat ik het bijzonder smaakloos vind, zie ik er nog altijd de nieuwswaarde er niet van in... Bovenop alles wat er al gezegd en getoond is, voegt dit m.i. helemaal niets toe. Meningen verschillen hé...quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het nieuws is niet altijd smaakvol, het heeft gewoon nieuwswaarde, en je houdt het niet tegen.
True. In België hebben we als equivalent het Laatste Nieuws. Pauperkrant.quote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marie de Telegraaf is een sensatiekrant, die publiceert al sneller smakeloze foto's dan andere kranten.
Inderdaad, was al vergeten dat ze Ruben even gingen opbellen. Vreselijk.quote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar je hoeft maar even aan het jongetje te denken dat als enige de vliegramp bij Tripoli overleefde, en je weet dat deze krant over lijken gaat.
Buiten dat, het slaat ook helemaal nergens op, de jongen is dood nota bene. Dat mensen daar dan op in gaan is mij een raadsel. Dan zit er toch een steekje los, zowel bij degene die zich voordoet als, en degenen die daar op reageren.quote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef afca_oc het volgende:
Nog triester is dat er een persoon is die zich voordeed als Tristan van der Vlis, echt walgelijk zeg
De wet van de grote getallen. De meerderheid is zo nieuwsgierig dat ze graag zo'n foto willen zien.quote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef Marie30 het volgende:
Waarom per se een foto van die dode jongen? Ben ik nu de enige die dit erover vind?
En waarom denk je dat we dat niet doen?quote:Op zondag 10 april 2011 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom pakken admins dat niet aan, eigenlijk?
Hier aan het posten.quote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom denk je dat we dat niet doen?
En trouwens, waar denk je dat ik de hele dag mee bezig ben geweest?
Er was geen grap, het was in eerste instantie bedoeld om Ritmo te zieken.quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
[..]
Vind de grap best geslaagd. Hij kreeg slechts de aandacht die anderen eraan wilden schenken. Het lijkt wel een wedstrijd geworden, websites en user accounts van daders of slachtoffers te zoeken.
En dat de politie erin trapt ... Kan je nog op zo'n mensen rekenen om misdaden op te lossen??
Dat geldt ook voor de foto's van getuigen, het winkelcentrum, de hulpverleners, politie, etc, etc, etc.quote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wet van de grote getallen. De meerderheid is zo nieuwsgierig dat ze graag zo'n foto willen zien.
Gelukkig zijn er ook andere kranten en TV zenders.
Vraag maar eens aan mensen in je directe omgeving waarom ze die foto willen zien.....is alleen maar nieuwsgierigheid, want rationeel gezien is er natuurlijk geen enkel argument om naar een dood iemand te kijken die je persoonlijk niet kent.
Omdat 'we' er al even mee bezig zijn?!quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe weten 'we' eigenlijk dat deze persoon een Fokker is?
Lees terugquote:Op zondag 10 april 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap er helemaal niks van jongens. Wat is er nou precies gebeurd met een foto of zo? Heeft dit te maken met dat ene nep account op Hyves?
Mag ik dat niet vragen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat 'we' er al even mee bezig zijn?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |