Twitter an sich is al een faal. Een hoop gebakken lucht en volkomen oninteressant om te volgenquote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat een faal weer met dat 'nog een Tristan'. Laat ze eens ophouden Twitter zo krampachtig te volgen.
Jezus.quote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef zoefbust het volgende:
Schutter #alphen is in 2006 tien dagen gedwongen opgenomen vanwege zelfmoordneigingen. Wapenvergunning wordt steeds onvoorstelbaarder
Na de ongelooflijke faal van de politie geloof ik niks meerquote:
Ouders zijn gescheiden.quote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
En wat vinden we van de ouders van Tristan?
Eigen schuld enzo?
Heb begrepen dat hij zichzelf met een ander wapen van het leven heeft beroofdquote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
iig niet zo'n persoon.
[..]
Revolver?
Die is van een FOK!user, lees terug, boven je.quote:Op zondag 10 april 2011 18:16 schreef zoefbust het volgende:
Ik begin me ook af te vragen waar die foto vandaan komt die RTL liet zien .
Er waren 3 Hyves accounts onder de naam Tristan vd Vlis
Ehm... Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 18:16 schreef Marie30 het volgende:
De telegraaf heeft bij dit artikel een videostil (als foto) van een dode Tristan die bij de kassa's ligt.
Is dat nu echt nodig? Is dat nog nieuws?![]()
Dit. Het treurige niveau had ik wel verwacht van de journalistiek, maar ik had gedacht dat de politie wel op z'n minst dergelijke feiten checkt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat een faal weer met dat 'nog een Tristan'. Laat ze eens ophouden Twitter zo krampachtig te volgen.
Welke nieuwswaarde heeft die foto dan? In mijn ogen is dat enkel sensatiezucht.quote:
Hadden ze eenvoudig kunnen checken in het GBAquote:Op zondag 10 april 2011 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na de ongelooflijke faal van de politie geloof ik niks meer
Je ziet de dader. En de locatie. Dat is redelijk nieuwswaardig lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Welke nieuwswaarde heeft die foto dan? In mijn ogen is dat enkel sensatiezucht.
Iedereen kan zich wel een voorstelling maken van hoe een rij AH kassa's eruit zien. De foto van de dader is al meermaals getoond. Ik blijf dus bij mijn standpunt...quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Je ziet de dader. En de locatie. Dat is redelijk nieuwswaardig lijkt me.
Met die redenering is elk beeld is feitelijk overbodig. Misschien moet je dan alleen naar de radio luisteren en slechts de ANP berichten lezen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen kan zich wel een voorstelling maken van hoe een rij AH kassa's eruit zien. De foto van de dader is al meermaals getoond. Ik blijf dus bij mijn standpunt...
quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen kan zich wel een voorstelling maken van hoe een rij AH kassa's eruit zien. De foto van de dader is al meermaals getoond. Ik blijf dus bij mijn standpunt...
Dat kan je dan van alle foto's bij krantenberichten wel zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik had geen idee, dus die foto was voor mij wel van nieuwswaarde.quote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen kan zich wel een voorstelling maken van hoe een rij AH kassa's eruit zien.
Neen vind ik niet... Er zijn foto's genoeg die wel nieuwswaardig zijn. Maar waarom moet het per se een foto zijn van die jongen die daar dood ligt?quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan je dan van alle foto's bij krantenberichten wel zeggen.
Omdat het daar over gaat?quote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen vind ik niet... Er zijn foto's genoeg die wel nieuwswaardig zijn. Maar waarom moet het per se een foto zijn van die jongen die daar dood ligt?
Ja ok, ik weet dat het daarover gaat... Maar die foto an sich heeft toch geen enkele meerwaarde...? Ik vind dat toch echt sensatiezucht. En ook al is die Tristan een moordenaar, zijn familie zit er wel mee. En zulke foto's zullen die mensen ook niet helpen.quote:
Hopelijk spoort de politie die lafbek van Fok! even op.quote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef yvonne het volgende:
Naamgenoot dader Alphen aan den Rijn bestaat niet
Wat wil je anders zien dan wat relevant is?! De broodafdeling van de Plus?quote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen vind ik niet... Er zijn foto's genoeg die wel nieuwswaardig zijn. Maar waarom moet het per se een foto zijn van die jongen die daar dood ligt?
Hoe weten 'we' eigenlijk dat deze persoon een Fokker is?quote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hopelijk spoort de politie die lafbek van Fok! even op.
Maar dat is toch voor élke foto of beeld het geval? Je kan van alles wel een voorstelling maken op basis van tekst of getuigenis. Hele religies kan je daarop baseren zelfs.quote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja ok, ik weet dat het daarover gaat... Maar die foto an sich heeft toch geen enkele meerwaarde...? Ik vind dat toch echt sensatiezucht. En ook al is die Tristan een moordenaar, zijn familie zit er wel mee. En zulke foto's zullen die mensen ook niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |