http://twitter.com/#!/loeknl_quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoord
Ik las het ook op Twitter: http://twitter.com/LoekNLquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoord
Ik had het dan dus over de foto van Loek. Maar ik dacht dat er ook een werkelijke naamgenoot was die werd lastiggevallen? Of staat dat hier los van?quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Je bent het even kwijt denk ik.
De foto die tristanalpie (de faker) gebruikte was van ene Loek_NL oid. De daderfoto, met of zonder RTL watermerk is de echte Tristan van der Vlis op 21 jarige leeftijd. Het gaat niet om die foto.
Gister deed tristanalpie zich voor als een naamgenoot met een foto van Loek. Twitterde vannacht dat het nep was maar kreeg vandaag de volle aandacht en ging weer vrolijk verder met faken en aandacht vragen.
Uit onderzoek van de politie is gebleken dat er geen 2e Tristan vd Vlis is.quote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het dan dus over de foto van Loek. Maar ik dacht dat er ook een werkelijke naamgenoot was die werd lastiggevallen? Of staat dat hier los van?
Oh, gelukkig maar.quote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Klaudias het volgende:
Ah, ok, de trollende "Tristan" heeft dus de foto van Loek gebruikt.
De foto van Telegraaf/GeenStijl is wel van de echte dader.
Correct, en die Loek gaat nu wss aangifte doen, van smaad en laster? Damn echt ziek als je daar opeens je eigen foto ziet. Kan me lijkt me grote schadevergoeding verwachten wegens smaad en lasterquote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Klaudias het volgende:
Ah, ok, de trollende "Tristan" heeft dus de foto van Loek gebruikt.
De foto van Telegraaf/GeenStijl is wel van de echte dader.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat de echte foto van de dader dan?
quote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Uit onderzoek van de politie is gebleken dat er geen 2e Tristan vd Vlis is.
Dit gaat dan om die troll?quote:De dader van het drama in Alphen aan den Rijn blijkt een naamgenoot in dezelfde gemeente te hebben. Deze man is al veelvuldig belaagd.
''Deze persoon heeft geen leven nu en ik verzoek iedereen hem met rust te laten'', aldus korpschef Jan Stikvoort.
Ah, duidelijk. En ik had nog wel medelijden met die 'tweede Tristan'...quote:Op zondag 10 april 2011 18:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Juist! Dus is het raar dat ze er in zijn getrapt. En een heel misselijke grap
welk persoon dan wel?quote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, juist een persoon die ik niet zie staan met een gun in z'n hand.
quote:Misselijkmakende actie
De politie wil met de 'grappenmaker' in contact komen. "We willen deze persoon heel graag spreken", zegt een woordvoerder. Hij sprak van 'een misselijkmakende actie'.
iig niet zo'n persoon.quote:
Revolver?quote:Dader is blank met blauwe ogen en droeg bomberjack en legerbroek. "Bij de kassa's schoot hij zichzelf door het hoofd. Eerste loste hij heel veel schoten, daarna ontstond er paniek. Ik heb zijn revolver weggeschopt.
Twitter an sich is al een faal. Een hoop gebakken lucht en volkomen oninteressant om te volgenquote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat een faal weer met dat 'nog een Tristan'. Laat ze eens ophouden Twitter zo krampachtig te volgen.
Jezus.quote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef zoefbust het volgende:
Schutter #alphen is in 2006 tien dagen gedwongen opgenomen vanwege zelfmoordneigingen. Wapenvergunning wordt steeds onvoorstelbaarder
Na de ongelooflijke faal van de politie geloof ik niks meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |